تازه‌ترین عکس از فیلمی با بازی لیلا حاتمی و علی مصفا : اخبار فرهنگی - تازه‌ترین ...



اخبار فرهنگی - تازه‌ترین عکس از فیلمی با بازی لیلا حاتمی و علی مصفا

نخستین فیلم سینمایی صفی یزدانیان روزهای پایانی مراحل فنی را طی می‌کند و تا 10 روز دیگر «در دنیای تو ساعت چند است؟» این بخش از کار به پایان می‌رسد.

 یزدانیان از منتقدان سرشناس سینمای ایران اولین فیلم سینمایی خود را با حضور دو بازیگر مطرح سینما، لیلا حاتمی و علی مصفا در رشت کلید زد. علاوه بر این دو بازیگر مطرح، برخی از بازیگران بومی نیز مقابل دوربین همایون پایور رفتند تا بعد از پایان یافتن فیلمبرداری، فردین صاحب‌الزمانی تدوین فیلم را آغاز کرد.

 

کریستف رضاعی مسئولیت ساخت موسیقی این فیلم را برعهده داشت که کار او به تازگی به پایان رسیده است و صداگذاری «در دنیای تو ساعت چند است؟» را امیرحسین قاسمی انجام داده است. در 10 روز آینده مراحل فنی فیلم به پایان می‌رسد.

 

لیلا حاتمی و علی مصفا , زوج هنری سینمای ایران علی مصفا و لیلا حاتمی , ازدواج لیلا حاتمی و علی مصفا

 

فیلم یزدانیان روایتی از بازگشت گلی بعد از 20 سال به زادگاهش است. این زن که 20 سال در فرانسه زندگی می‌کرد، تصمیم می‌گیرد به رشت بازگردد و این بازگشت شروعی برای داستان است. فیلمنامه «در دنیای تو ساعت چند است؟» را خود یزدانیان نوشته است و مصفا علاوه بر بازیگری تهیه‌کننده این فیلم نیز هست. امیرحسین احدزاده از سرمایه‌گذاران و مجری طرح این فیلم است.

 

لیلا حاتمی , تازه ترین اخبار , محبوب ترین بازی های اندروید

 

ابراهیم ضمیر، کریستف رضاعی، لی‌لی سمیعی، پیام یزدانی، زینب شعبانی، اردشیر کاظمی، آیدین بهنامی، عفت جمالی پور، محمد فتحی، حبیب پورسیفی، محمد دزفولی زاده،سیده نیلوفر یزدان پرست، سیده نرگس یزدان پرست، اِلدار اَرکاک، کتایون صابر فخر و آرمین زائر ثابت بازیگران این فیلم هستند. صبا سیاهپوش عکاس این فیلم سینمایی است.
اخبار فرهنگی - خبرآنلاین


ویدیو : تازه‌ترین عکس از فیلمی با بازی لیلا حاتمی و علی مصفا