تاج: فوتبال ایران بالاتر از ژاپن قرار گرفت : نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان ...


نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ موفق به کسب امتیاز کامل شده است. خبرگزاری فارس: به نقل از سایت سازمان لیگ، مهدی تاج گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه رسمی اعلام کرد که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ موفق به کسب امتیاز کامل در ارتباط با مدارک ارسالی مورد نیاز کسب سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال های 2015 و 2016 از جمله  سیستم صدور مجوز حرفه‌ای ،استانداردهای فنی، سلامت از صیانت لیگ، سازماندهی لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور ،باشگاه‌ها و استادیوم‌ها شده است.

این مقام مسئول افزود: با توجه به رتبه‌بندی استاندارهای فنی که 70 درصد مربوط به عملکرد باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و 30 در صد مربوط به نتایج تیم ملی‌های ملی کشور‌های آسیایی در مسابقات رسمی است، کشورمان با کسب 80/794 امتیاز در رتبه سوم آسیا قرار گرفته است.

وی ادامه داد: کره جنوبی با 866/ 94 امتیاز در رتبه اول، عربستان با 268/ 88 امتیاز در رتبه دوم،ژاپن با 107/ 77  امتیاز در رتبه چهارم رده بندی فدراسیون‌ها بر اساس استاندارهای فنی قرار گرفته اند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت : تعداد سهمیه‌های کشورها در مسابقات لیگ قهرمانان در سال های 2015 و 2016 در جلسه کمیته مسابقات AFC در نوامبر 2014 به کمیته اجرایی جهت تایید و تصویب نهایی ارسال می شود.


ویدیو : تاج: فوتبال ایران بالاتر از ژاپن قرار گرفت