تاج: تعطیلات را گردن کی‌روش نیندازید : رئیس سازمان لیگ گفت: انصاف داشته باشید ...


رئیس سازمان لیگ گفت: انصاف داشته باشید و تعطیلات لیگ را گردن کی‌روش نیندازید. خبرگزاری فارس: مهدی تاج در پایان جلسه هیأت رئیسه با رؤسای هیأت‌های فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: بحث در مورد مسائل هیأت‌ها بود و انتظاراتی که هیأت‌ها از مجموعه دارند. کفاشیان و آیت‌اللهی صحبت کردند.

وی در مورد اینکه این جلسه چه نتیجه‌ای داشت، گفت:‌ در این جلسه همه صحبت کردند و صحبت‌های آنها را شنیدیدم.

رئیس سازمان لیگ در مورد بحث مالی فدراسیون گفت: در مورد بحث مالی صحبتی نشد.

تاج در مورد اینکه در مورد تیم امید صحبت شد یا نه،‌گفت: در مورد تیم‌های پایه هم صحبت شد و اینکه باید نظارت بیشتری بر روی تیم‌های پایه باشد.

رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه این جلسه در مورد هم‌اندیشی با رؤسای هیأت‌ها برای جلسه مجمع بود، گفت: من چنین استنباطی از جلسه نداشتم همه صحبت کردند و هرکس گزارش هیأت خود را داد، فیلم قشنگی هم از شهر بیرجند و فعالیت‌های فوتبال در این شهر پخش شد. فعالیت‌های فوتبال در خراسان جنوبی.

مهدی تاج در مورد تعطیلات 50 روزه لیگ گفت: تعطیلات نیم‌فصل است باید اطلاعات کافی داشت و نباید بی‌مهری کرد و همه تقصیرهای تعطیلات لیگ را به گردن کی‌روش بیندازیم. بوندس‌لیگا هم 40 روز تعطیل است.

تاج در مورد اینکه سرمای هوا باعث تعطیلی بوندس‌لیگاست گفت: سرمای بوندس‌لیگا مهم است یا تیم ملی؟ ماهم 50 روز تعطیلی داریم اما این 50 روز یک ماهش به خاطر نیم فصل است 10 روز هم فیفادی داریم.

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه وکیل‌مدافع کی‌روش شده است، گفت: نه باید انصاف داشته باشید هم جام ملت‌ها را در پیش داریم هم نیم‌فصل لیگ است و هم 10 روز فیفادی داریم.

تاج در مورد وضعیت بازیکنان سرباز گفت: کی‌روش انتظار دارد که شرایط برای حضور آنها در تیم ملی فراهم شود و در این مورد فدراسیون و کفاشیان باید اقدام کنند.

رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه سرانجام نامه بخشش سرباز‌ها چه شد، گفت: نامه را ارسال کرده‌اند و نمی‌دانم جواب آن چه شد.


ویدیو : تاج: تعطیلات را گردن کی‌روش نیندازید