تاثیر لوازم آرایش بر کاهش توان باروری : در مسیر صنعتی­ شدن جامعه و مدرن شدن ...


در مسیر صنعتی­ شدن جامعه و مدرن شدن سبک زندگی، عوامل تهدیدکنندۀ سلامت باروری نیز افزایش یافته است و مراقبت در این زمینه باید از دوران جنینی و حتی پیش از آن آغاز شود. وب سایت نی‌نی بان: مصرف لوازم آرایشی نامرغوب هم برای باروری مادر و جنین مضر است و خانم­ها باید نسبت به تأثیر این گونه مواد آرایشی آگاه باشند.

تاثیر لوازم آرایش بر کاهش توان باروری

لوازم آرایش , خرید لوازم آرایش , کیف لوازم آرایش

به گفته دکتر پاک روش، در مسیر صنعتی­ شدن جامعه و مدرن شدن سبک زندگی، عوامل تهدیدکنندۀ سلامت باروری نیز افزایش یافته است و مراقبت در این زمینه باید از دوران جنینی و حتی پیش از آن آغاز شود. وی با اشاره به این که از هفتۀ ششم تا هفته بیستم بارداری دستگاه تناسلی جنین شکل می­گیرد، گفت: مهم­ترین زمان حفظ باروری همین دوره است. بنابراین مادر در این مدت باید به شدت مراقب باشد که عواملی مانند بیماری­های ویروسی، تغذیۀ نادرست و آلودگی­های محیطی توان باروری فرزند در آینده را به خطر نیندازد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



خوردن ماست برای نوزاد، مفید است؟


فروش لوازم آرایش , فروشگاه لوازم آرایش , خرید اینترنتی لوازم آرایش

هنگامی که کودک‌تان در حدود ۴ تا ۶ ماهگی شروع به خوردن غذا‌های جامد می‌کند، هنوز هم شیر مادر یا شیر خشک اصلی‌ترین رژیم غذایی او محسوب می‌شود. مواد غذایی جامد به تدریج در طول سال اول زندگی کودک، بخش بزرگی از رژیم غذایی او می‌شوند. البته بچه‌ها تمایل دارند کمی ماست بخورند (برخلاف شیر، این یک غذا است و نه نوشیدنی!) اما اگر شما شیر گاو را به کودک‌تان بدهید،‌ممکن است او ذره‌ای از آن را بخورد ولی مقدار بیش از حد کلسیم موجود در شیر گاو، سرعت جذب آهن را کم می‌کند. در مقابل خیلی بعید است که کودک‌تان به اندازه‌ای بتواند ماست بخورد که به کمبود آهن دچار شود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



چند پیشنهاد ویژه برای خواباندن نوزاد


لوازم آرایش مک , چگونه جای لوازم آرایش بسازیم , آیا لوازم آرایش معدنی کم ضررترند

اگر یک بار تمام طول شب را صرف تلاش برای خوابانیدن یک نوزاد بازیگوش کرده باشید، می‌دانید که چه شرایط ناامید کننده‌ای است. نمی‌دانید اجازه دهید نوزاد گریه کند یا او را در آغوش بگیرید. اگر یک بار تمام طول شب را صرف تلاش برای خوابانیدن یک نوزاد بازیگوش کرده باشید، می‌دانید که چه شرایط ناامید کننده‌ای است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



تربیت صحیح کودک، رفتار اشتباه والدین

تاثیر پیاده روی در کاهش وزن , تاثیر رقص در کاهش وزن , دوخت کیف لوازم آرایش

 کامل و بی‌نقص بودن فرزندمان برای ما، یک آرزو که نه، یک باید بی‌چون و چراست. زیبایی‌های ظاهر و باطنش در چشم ما اغراق‌آمیز جلوه می‌کند و زشتی‌هایش نادیدنی است. نه اینکه اجازه نداشته باشد اشتباهی کند، بلکه اصلاً مگر اشتباهی هم می‌کند؟! نگاه ایده‌آلیستی و مطلق‌گرای ما نسبت به کودکمان وقتی همه‌چیزخواه و به دنبال شماره یک بودن می‌شود، نتیجه آن است که اتاقش پر می‌شود از به‌روزترین لباس‌ها و اسباب‌بازی‌هایی که مصرف‌گرایی و تجمل‌گرایی را ارزش‌های نهادینة او خواهد ساخت؛ پس تکلیف رشد اخلاقی و هنجارپذیری‌اش چه خواهد شد؟

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



افزایش شانس باروری، رژیم غذایی خاص


تعبیر خواب لوازم آرایش , تاثیر خواب در لاغری و کاهش وزن , مشکلات تیرویید و تاثیر آن روی کاهش وزن

رژیم غذایی خود را بهبود ببخشید. هرچه زودتر "بهتر غذا خوردن” را آغاز کنید، احتمال حامله شدن شما افزایش پیدا می کند. در مردان و زنان (هر دو)، باروری و غذا به هم مرتبط است. شما باید به استفاده از یک رژیم غذایی متعادل پایبند باشید تا احتمال حامله شدن و به دنیا آوردن یک فرزند سالم را افزایش دهید. هر روزه چندین وعده میوه، سبزیجات، غلات (مانند نان گندم کامل)، و غذاهای سرشار از کلسیم (مانند ماست، پنیر و شیر) مصرف کنید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : تاثیر لوازم آرایش بر کاهش توان باروری