تاثیرگذارترین زن و شوهرهای دنیا +عکس : زوج هایی که در ادامه معرفی می کنیم در ...


زوج هایی که در ادامه معرفی می کنیم در همه حوزه ها از سیاست گرفته تا هنر فعال هستند و حرفی برای گفتن دارند.




پادشا: فوربس هر سال فهرستی از قدرتمندترین زنان دنیا را منتشر می کند که در حوزه های سیاست و مدیریت فعالیت دارند یا ثروتمند و ستاره هنری هستند. در میان این زنان، تعدادی هستند که همسران مشهوری هم دارند و در کنار هم تاثیرگذارترین زوج های دنیا را تشکیل داده اند.

زوج هایی که در ادامه معرفی می کنیم در همه حوزه ها از سیاست گرفته تا هنر فعال هستند و حرفی برای گفتن دارند.

تاثیرگذارترین آهنگهای دنیا , تاثیرگذارترین اهنگ های دنیا , تاثیرگذارترین افراد دنیا

1. میشل اوباما و باراک اوباما

در آمریکا، میشل اوباما بیشتر از خود باراک اوباما محبوبیت دارد. 67 درصد مردم آمریکا اعتقاد دارند او بسیار مردمی است.



دنیا جهانبخت , دنیا جهان بخت , دنیا فنی زاده

2. ملیندا گیتس و بیل گیتس

بیل گیتس با داشتن 67 میلیارد دلار سرمایه یکی از ثروتمندترین مردان ایالت متحده آمریکا است. در ضمن، او و همسرش ملیندا نیز از بزرگ ترین خیرین دنیا به شمار می روند. موسسه خیریه ای که سال گذشته میلادی گیتس و همسرش راه اندازی کردند حدود 3.4 میلیارد دلار آمریکا به نیازمندان بخشیده است و هدف آنها ریشه کن کردن فلج اطفال در سراسر دنیا تا سال 2018 میلادی است. این موسسه سالانه 140 میلیون دلار را به این امر اختصاص داده است.



دنیا پی , عجایب دنیا , دنیا فنی‌زاده

3. جی زی و بیانسه

زوج برتر موسیقی با زوج اول ایالت متحده آمریکا رابطه نزدیکی دارند. این دو خواننده در مراسم انتخاب دوباره باراک اوباما به طور رسمی از طرف رئیس جمهور برای مهمانی دعوت شده بودند. جی زی در آخرین کنسرت خود برای هر شب حدود یکصد هزار دلار درآمد داشته است و بیانسه نیز همیشه تورهایی در اطراف دنیا دارد که درآمدهای خوبی را به جیب او سرازیر می کنند.



دنیا , جدیدترین فناوری های روز دنیا , ترسناک ترین فیلم دنیا

4. شی جینپینگ و پنگ لییوآن

پنگ لییوآن دومین همسر شیک و زیبای رهبر جدید کشور چین و رئیس جدید کمیسیون مرکزی ارتش این کشور  یعنی شی جینپینگ است. پنگ لییوآن، سوپراستار سابق و خواننده ترانه های محلی بود و همیشه این حرف میان مردم شایع است که شهرت او بیشتر از همسر خود است و مردم به خنده به یکدیگر می گویند: شی جینپینگ کیست؟ او همسر پنگ لییوآن است.



دنیا جهانبخش , دنیا چت , بزرگترین مار دنیا

5. آنجلینا جولی و برد پیت

بیشتر مردم منتظر ازدواج «برنجلینا» بودند تا اینکه سرانجام این دو نفر با داشتن 6 فرزند در سال گذشته با یکدیگر نامزد کردند. البته در مورد ازدواج خود هنوز چیزی نگفته اند. در می سال جاری میلادی، جولی اعلام کرد دچار سرطان سینه شده است  و دوبار تحت جراحی مستکتومی قرار گرفته است. در صحبت های خود نیز از براد پیت تشکر کرده است که همیشه او را دوست داشته و حمایتش کرده است. پیت نیز این تصمیم جولی را یک «رفتار قهرمانانه» می داند.



عجیب ترین هتل های دنیا , کردنی ترین زن دنیا , اخبار روز دنیا

6. ماریسا میِر و زاکاری بوگ

مدیر اجرایی وب سایت یاهو با بوگ - وکیل سابق که برای راه اندازی موسسه خصوصی خود به نام دیتا کالکتیو سرمایه گذاری کرده است – در سال 2009 میلادی ازدواج کرد. تاثیرگذارترین زوج دره سیلیکون یک پسر به نام ماکالیستر دارند.



زشت ترین دختر دنیا , آخرین انار دنیا , بزرگترین واژن دنیا

7. هیلاری و بیل کلینتون

رئیس جمهور سابق ایالت متحده آمریکا، بیل کلینتون و وزیر امور خارجه سابق، هیلاری کلینتون هر دو اکنون شغل خصوصی دارند اما همچنان زوج تاثیرگذاری در جهان به شمار می روند.  هیلاری کلینتون اکنون برای هر سخنرانی خود در مجامع مختلف حدود 200 هزار دلار دریافت می کند. رئیس جمهور سابق نیز همه تمرکز خود را روی شرکت Global Initiative گذاشته است و سالانه به طور میانگین 73.1 میلیارد دلار از این موسسه درآمد دارد.


بهترین ماشین دنیا , زیباترین دختر دنیا , کوچکترین کشور دنیا


8. جرارد پیکه و شکیرا

خواننده کلمبیایی و نامزد فوتبالیست او به تازگی صاحب فرزندی به نام میلان شده اند. شکیرا سفیر یونیسف نیز هست و با پیوستن به برنامه تلویزیونی The Voice به عنوان مجری در شبکه NBC محبوبیت بیشتری میان مردم پیدا کرد. پیک نیز برای تیم اف سی بارسلونا بازی می کند و از ورزشکاران محبوب اسپانیا به شمار می رود.



سخت ترین زبان دنیا , دور دنیا در هشتاد روز , بزرگترین سگ دنیا

9. پاتریزیو برتلی و موچیکا پرادا

موچیکا پرادا 64 ساله که در صنعت مد شهرت جهانی دارد، به همراه همسرش پاتریزیو برتلی گرداننده های اصلی کمپانی تولیدکننده لباس و وسایل شیک و تجملی پرادا هستند. پرادا خودش طراح ارشد و همسرش مدیر اجرایی این شرکت هستند. سرمایه مشترک این زوج حدود 19 میلیارد دلار آمریکا است.


ویدیو : تاثیرگذارترین زن و شوهرهای دنیا +عکس