تاتوکاران حرفه ای، موفق و پردرآمد! +عکس : قدیم ها بیشتر راک استارها و زندانیان ...


قدیم ها بیشتر راک استارها و زندانیان بودند که روی پوست بدنشان تاتو می کردند. ولی حالا دیگر این طور نیست و به تدریج گویی تاتو در میان همه جا باز کرده است. تاتوکارانی که در زیر به آنها اشاره کرده ایم، گاهی کار تاتو را تا حد نقاشی پیش می برند.



پادشا: قدیم ها بیشتر راک استارها و زندانیان بودند که روی پوست بدنشان تاتو می کردند. ولی حالا دیگر این طور نیست و به تدریج گویی تاتو در میان همه جا باز کرده است. حتی ستاره هایی همچون اسکارلت جوهانسون، جسیکا آلبا و شارلیز ترون یکی دو تاتوی کوچک دارند.

تاتوکارانی که در زیر به آنها اشاره کرده ایم، گاهی کار تاتو را تا حد نقاشی پیش می برند با این تفاوت که بجای بوم نقاشی روی بدن افراد هنرشان را نشان می دهند. آنها بطور متوسط ساعتی 100 دلار برای کارشان می گیرند. البته تاتوکاران بهتر و محبوب تر دستمزد بالاتری دارند. بعضی از آنها بخاطر مهارت هایشان رقمی چند برابر می گیرند و بعضی دیگر بخاطر میزان محبوبیت و حضور یافتن در برنامه های تلویزیونی است که دستمزدشان را بالا می برند. در واقع تاتو موضوع برنامه های تلویزیونی زیادی بوده و به همین دلیل تعداد تاتوکاران افزایش زیادی یافته است.
در زیر لیستی از تاتوکارانی را مشاهده می کنید که بالاترین دستمزدها را می گیرند.

10. مایک روبندال، دستمزد ساعتی 125 دلار

فروش حرفه ای و موفق , دوربین فیلمبرداری حرفه ای , ساخت رزومه حرفه ای

مایک قبلاً برای Adorned کار می کرد، ولی حالا مغازه خودش را دارد. او در سریال Tattoo Wars شبکه TLC هم بازی کرده است. روبندال به تاتوهایی علاقه دارد که از فرهنگ شرقی به خصوص ژاپن الهام گرفته شده اند. به همین دلیل او بیشتر ماهی قرمز و شکوفه های گیلاس را برای تاتوهایش انتخاب می کند. او از تاتوهای ترسناک و نئو سنتی هم خوشش می آید و هنر شرقی را با چیزهای ترسناک ترکیب می کند. برنامه کاری او پر است و مشتریان او باید یک سال منتظر بمانند تا نوبتشان بشود.


9. باب تایرل، دستمزد ساعتی 150 دلار

استارتاپ های موفق ایرانی , بازاریابی موفق , ازدواج موفق

باب بخاطر واقع گرایانه بودن تاتوهایش مشهور است. تاتوهای او آنقدر واقعی به نظر می رسند که گویی اشیای انیمیشنی هستند. او وقتی 34 سالش بود کار تاتو را شروع کرد و خیلی زود برای خودش در این حوزه نام و نشانی دست و پا کرد. تخصص تایرل در پرتره های سیاه و خاکستری رئالیستیک است.


8. دیو تدر، دستمزد ساعتی 150 دلار

مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان , افراد موفق , کسب و کار موفق

دیو کارش را با پیرسینگ در کارولینای جنوبی آغاز کرد، در این ایالت این کار غیرقانونی است. او سپس به فلوریدا رفت تا چیزهای بیشتری در مورد تاتوکاری یاد بگیرد. در نهایت او به بولداگ تاتو رفت و در آنجا از هولدن ریچیسون آموزش دید. این دو با هم آنجا را ترک کردند و به بابیلون تاتو پیوستند. همانجا بود که تدر از افرادی همچون نووی فیلوپوویچ و جان کویرو آموزش دید.


7. براندون باند، دستمزد ساعتی 200 دلار

آموزش ارایه موفق , طراحی سایت ارزان و حرفه ای , شغل های پردرآمد

براندون باند یکی از موفق ترین و مشهورترین تاتوکاران در دنیاست. او در آتلانتا کار می کند و چندین مغازه دارد. Stranglehold متعلق به اوست و همه محصولات مربوط به تاتو، از کتاب و فیلم سینمایی گرفته تا پوشاک و غیره می فروشد. باند خیلی سریع کار می کند و هزینه دو ساعت کار یعنی حداقل 400 دلار در هر جلسه می گیرد.


6. استفانی تامز، دستمزد ساعتی 200 دلار

زنان موفق , دوربین عکاسی حرفه ای , استارتاپ های موفق خارجی

استفانی تامز قبل از آنکه تمرکزش را روی تاتوکاری بگذارد، در رشته طراحی گرافیک درس خوانده بود. او در سالن تاتوی مشهور نیویورک یعنی Adorned کار می کند. تخصص او در حروف نگاری است و تاتوهای او از حروف، طراحی بسیار شیک و زیبایی دارند. از آنجائیکه تاتو دائمی است، او مشتریانی که طرح های غیرواقعی و نازیبایی دارند را تشویق می کند که این کار را نکنند.


5. کت وون دی، دستمزد ساعتی 200 دلار یا بیشتر

عکاسی حرفه ای , مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان , موفق

کت وون دی و امی جیمز چهار فصل در برنامه Miami Ink حضور داشتند. این دو نفر جدا شدند و کت برای خودش سالن High Voltage Tattoo را در لوس آنجلس باز کرد. این سالن تبدیل به سوزه برنامه ای به نام  LA Ink شد. می گویند او 5 میلیون دلار ثروت دارد. حداقل هزینه تاتو در استودیوی او ساعتی 200 دلار است و این قیمت به فاکتورهای زیادی از جمله میزان جزئیات و اندازه تاتو دارد.


4. پل بوث، دستمزد ساعتی 300 دلار

مدیریت حرفه ای کانال تلگرام , فنی و حرفه ای مشهد , نمونه رزومه کاری حرفه ای

اگر شما هم به موزیک هِوی متال، اینداستریال، گوتیک راک اند رول و غیره علاقه دارید، پل بوث تاتوکاری است که تاتوی مورد علاقه شما را پیاده می کند. تخصص او در چیزهایی است که راکر ها دوست دارند. طرح های مورد علاقه او تاتوهای گوتیک و وحشتناک رئالیستیکی هستند که با ته رنگ های خاکستری و طوسی کار می شوند. اعضای گروه های موزیک سپولتورا، پانترا و اسلیپنات، مشتریان او هستند. او کارهایش را با دست خالی و جوهر مشکی انجام می دهد. او به توجه به جزئیات ریز و دقیق در کارهایش مشهور است. او در برنامه های شبکه های CNN، CNBC، Discovery Network و TLC حضور یافته است. البته او حد و مرزهای خاص خودش را دارد و روی صورت تاتو نمی کند. البته مشتریان او باید دو سال در نوبت باشند، زیرا نام او در این صنعت بسیار مشهور است و تقاضای کارهای او بالاست.


3. آنیل گوپتا، دستمزد ساعتی 450 دلار

کارآفرینان موفق , فروشنده موفق , مدیر موفق

آنیل گوپتا بخاطر پرتره های رئالیستیک و پرداخت دقیق آثار هنری به عنوان تاتو مشهور است. او یک بار طرح روی کاور آلبوم 1974 Grateful Dead با عنوان "اسکلت های کمد" را کپی کرد. این تاتو آنقدر دقیق و مشابه کاور این آلبوم بود که به نظر می آمد فتوکپی شده است. گوپتا می تواند گره های سلتیک پرجزئیات با طرح های پیچیده را نیز پیاده کند. او خودش تاتوهای ملهم از قبایل دارد. او می تواند نقاشی های لئورناردو داوینچی و سالوادور دالی را نیز تاتو کند. بعضی از مشتریان او عبارتند از جان مک انرو، کریستین اسلیتر و رزی اودانل. مشتریان باید از شش ماه قبل برای تاتو از او وقت بگیرند.


2. امی جیمز، دستمزد ساعتی 500 دلار

شغل های پردرآمد با سرمایه کم , خانواده موفق , آموزش عکاسی حرفه ای

امی جیمز چهره اول برنامه های Miami Ink و NY Ink کانال TLC است. او سالنی هم در لندن به نام Love Hate Social Club دارد. او اولین تاتویش را در 15 سالگی انجام داد و بعدها در سالنی به نام Tattoos by Lou آموزش دید. او در نهایت برای خودش در میامی سالنی به نام Love Hate Tattoos باز کرد. جیمز شرکت تولیدی پوشاکی به نام DeVille هم دارد. او حدود 5.1 میلیون دلار ثروت دارد.


1. اسکات کمپل، دستمزد برای ساعت اول 1000 دلار و ساعات بعدی 200 دلار

مدیران موفق , شغل پردرآمد , کار پردرآمد

مشتریان اسکات شامل مارک جیکوبز، جاش هارتنت و هیث لجر مرحوم می شوند. تخصص او در حروف نگاری و تزئینات آنتیک است. او می تواند طرح های کلاسیک مانند لنگر و قایق های بادبانی را نیز پیاده کند. تنها مشکل اینجاست که او فقط در آخر هفته ها این کار را انجام می دهد، زیرا به کارهای دیگری همچون طراحی تبلیغاتی مشغول است.


ویدیو : تاتوکاران حرفه ای، موفق و پردرآمد! +عکس