تاب‌سواری در انتهای دنیا! +عکس : این تاب درست در انتهای دنیا قرار دارد. اگر ...


این تاب درست در انتهای دنیا قرار دارد. اگر ترس از ارتفاع دارید و هیجان زیاد برایتان هیچ جذابیتی ندارد و عصبی می شوید، اصلا بی خیال این مطلب و این تاب بشوید. اما باید بدانید لذتی در تجربه این تاب هست که هیچ کجای دیگر نمی توانید نمونه آن را پیدا کنید.



پادشا: این تاب درست در انتهای دنیا قرار دارد. اگر آکروفوبیا (ترس از ارتفاع) دارید و هیجان زیاد برایتان هیچ جذابیتی ندارد و عصبی می شوید، اصلا بی خیال این مطلب و این تاب بشوید. اما باید بدانید لذتی در تجربه این تاب هست که هیچ کجای دیگر نمی توانید نمونه آن را پیدا کنید.

دوچرخه سواری دور دنیا , دنیا جهانبخت , دوچرخه سواری

دلیل آن نیز طبیعت و چشم اندازه فوق العاده زیبایی است که زیر پاهایتان قرار دارد و نسیم خنکی است که به صورتتان می خورد.

دنیا جهان بخت , دنیا فنی زاده , دنیا پی

این تاب در اکوادور (کشوری در شمال غربی آمریکای جنوبی) قرار دارد. برای رسیدن به آن باید از لبه Baños به سمت بلاویستا بروید تا به مرکز لرزه نگاری که یک خانه درختی است برسید. همان طور که از نامش پیدا است، این خانه در دل درخت  ساخته شده است و درست در لبه پرتگاه قرار دارد. منظره و چشم اندازی که از آن بالا می توان دید به تنهایی ارزش این سفر کوتاه را دارد.

عجایب دنیا , دنیا فنی‌زاده , دنیا

در لبه پرتگاهی که این خانه قرار دارد تابی بسته شده است که به دل دره و جنگل های زیر پا هل داده می شود. بسیاری از مردم و گردشگران فقط به منظور یک بار تجربه کردن این همه هیجان به این خانه سفر می کنند.

جدیدترین فناوری های روز دنیا , اسب سواری , ترسناک ترین فیلم دنیا

موقعیتی که این تاب بسته شده است وحشت ناامنی را در دل گردشگر ایجاد می کند و شاید هرلحظه تصور کند این طناب ها باز می شوند و او با پای خود به آغوش مرگ رفته است.


ویدیو : تاب‌سواری در انتهای دنیا! +عکس