تائید حکم اعدام عاملان تجاوز و قتل کودکان در بهارستان+عکس : تائید حکم اعدام ...



تائید حکم اعدام عاملان تجاوز و قتل کودکان در بهارستان

حکم اعدام و قصاص دو پسر جنایتکار که پس از ربودن پسر بچه ها آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و به قتل می رساندند از سوی قضات دیوان عالی کشور تائید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور و مرتضی متهم هستند 29 دی ماه و پنجم بهمن ماه دو کودک به نام های امیر علی و امیرمهدی را در شهر بهارستان ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند.

 

برد پیت تجاوز کودکان , حکم عاملان تجاوز به دختر فرانسوی در فرحزاد اعلام شد , حکم عاملان تجاوز به دختر فرانسوی در فرحزاد

 

رسیدگی به این پرونده از ۲۹ دی‌ ماه سال گذشته همزمان با ناپدید شدن پسربچه ای به نام امیرمهدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

این در حالی بود که چندی بعد در پنجم بهمن ماه امسال نیز مفقودشدن کودکی دیگر به نام امیرعلی به پلیس گزارش شد.پس از چند روز جسد امیرمهدی کشف شد و با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم ویژه‌ای برای شناسایی متهم یا متهمان این پرونده تشکیل شد.

 

در ادامه نام دو نفر به اسامی مرتضی و منصور که دارای سوابق متعددی از جمله آزار و اذیت جنسی نیز بودند مورد توجه پلیس قرار گرفت.این افراد در سطح شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان اقدام به اعمال مجرمانه می‌کردند. تلاش برای یافتن سرنخی از سرنوشت کودک دوم نیز ادامه داشت تا این‌که بر اساس گزارشهای محلی عنوان شد که بوی تعفنی از یکی از محلات بهارستان به مشام می‌رسد.

 

سرانجام جسد متلاشی‌شده کودک دوم زیر پل ریل راه‌آهن کشف شد. جسد متلاشی شده این کودک در دالانی تنگ کشف شد و این در حالی بود که ماموران و اقوام این کودک بار‌ها این محل را مورد جست‌وجو قرار داده بودند، اما سرانجام بوی تعفن این کودک راز جنایت دوم را فاش کرد.دو مرد تبهکار در بازجویی ها به قتل اعتراف کردند و مدعی شدند قربانیان را با انگیزه آزار و اذیت ربوده و به قتل رسانده اند. آنها با هم قرار گذاشته بودند که هفته ای یک کودک را به قتل برسانند.

 

تجاوز به زن حکم اعدام , حکم عاملان تجاوز به دختر , اعدام توسط کودکان داعشی

 

با تکمیل تحقیقات بازپرس شهر بهارستان برای دو مرد جنایتکار به اتهام قتل و ربودن کودکان کیفرخواست صادر کرد و پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاد.

 

دو مرد تبهکار در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران به صورت غیرعلنی محاکمه شدند. در این جلسه اولیای دم قربانیان خواستار قصاص دو مرد تبهکار شدند.

 

سپس منصور و مرتضی که قبل از شروع دادگاه منکر اتهامات خود بودند به تشریح جنایتشان پرداختند. پس از آخرین دفاعیات متهمان قضات دادگاه وارد شور شده و رای خود را صادر کردند.

 

قضات دادگاه در رای خود هر کدام از متهمان را به دو بار قصاص، یک بار اعدام در ملاءعام و زندان و شلاق محکوم کردند.

 

با اعتراض متهمان به حکم مجازاتشان ، پرونده برای تائید حکم به دیوان عالی کشور فرستاده شد. قضات دیوان عالی کشور هم به صورت ویژه به این پرونده رسیدگی کرده و امروز حکم اعدام و قصاص دو پسر جنایتکار تائید شد.

 

همزمان با تائید حکم اعدام شمارش معکوس برای اجرا حکم آغاز شده و دو مرد شیطان صفت به زودی در ملاءعام اعدام می شوند./مهر

 

 


ویدیو : تائید حکم اعدام عاملان تجاوز و قتل کودکان در بهارستان+عکس