تأثیر گذارترین چهره‌ سال معرفی شد : طبق فهرست سالانه‌ی مجله «فوربز»، اپرا ونیفری ...


طبق فهرست سالانه‌ی مجله «فوربز»، اپرا ونیفری باز هم قدرتمندترین و تأثیرگذارترین شخصیت شناخته‌شده‌ی جهان است. خبرگزاری ایسنا:  طبق فهرست سالانه‌ی مجله «فوربز»، اپرا ونیفری باز هم قدرتمندترین و تأثیرگذارترین شخصیت شناخته‌شده‌ی جهان است.

مجله اقتصادی «فوربز» هر سال فهرستی از 100 چهره‌ی سرشناس تأثیرگذار در جهان را منتشر می‌کند؛‌ امسال نام اپرا وینفری مجری، باسابقه و سیاهپوست آمریکا، برای پنجمین‌بار در صدر این جدول به چشم می‌خورد.

وینفری که چهره‌ای شناخته‌شده در تلویزیون آمریکا محسوب می‌شود،‌ طی سال‌های اخیر شبکه تلویزیونی خود را نیز راه‌اندازی کرده و به موفقیت بین‌المللی خود افزوده است.

فهرست 100 عنوانی «فوربز» براساس میزان درآمد و تأثیرگذاری در رسانه‌های جهانی تنظیم می‌شود. سال گذشته «جنیفر لوپز» جایگاه نخست را در دست داشت. این هنرپیشه و خواننده امسال به رتبه‌ی دوازدهم جدول نزول کرده است.

معرفی چهره ها به ویکی پدیا , معرفی سایت به گوگل , معرفی سایت

اپرا وینفری که مصاحبه‌ی جنجالی‌اش با «لنس آرمسترانگ» به شهرت جهانی او افزود،‌ طی 12 ماه گذشته 77 میلیون دلار درآمد کسب کرده است. «مدونا» و «استیون اسپیلبرگ» با کسب درآمدی 125 و 100 میلیونی از این لحاظ بالاتر از این مجری پرطرفدار قرار دارند.

«لیدی گاگا» با افزودن 80 میلیون دلار به درآمد پیشینش مقام دوم را در رده‌بندی «فوربز» دارد. پس از او نام اسپیلبرگ کارگردان مطرح هالیوودی و سپس «بیانسه» و «مدونا» در این جدول به چشم می‌خورد.

به گزارش بی.بی.سی، «تیلور سوییفت» خواننده‌ی23 ساله و «بن جووی» خواننده‌ی راک هم ششمین و هفتمین جایگاه را در این رده‌بندی از آن خود کرد‌ه‌اند.

«راجر فدرر» تنیسور مشهور، هشتمین چهره‌ی تاثیرگذار جهانی در سال گذشته لقب گرفته است.

«جاستین بیبر» خواننده‌ هم جوانترین عضو این فهرست 100 عنوانی است که در رتبه نهم قرار گرفته است.

از چهره‌های جدیدی که به فهرست سالانه‌ی «فوربز» راه یافته‌اند می‌توان به «جنیفر لارنس» اشاره کرد،‌ که در جایگاه چهل‌ونهم نشسته است.

«هیو جکمن» هنرپیشه‌ی معروف فیلم‌های «وولورین» و «مردان مجهول» نیز رتبه‌ی یازدهم جدول تاثیرگذارترین شخصیت‌های سال را به دست آورده است.


ویدیو : تأثیر گذارترین چهره‌ سال معرفی شد