بی اعتمادی كاربران به كارت های اینترنتی؛ چرا و چگونه؟ :         با توجه به ...



 

 

چگونه با راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی کارآفرینی کنیم , چگونه بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی را پیدا کنیم؟ , چگونه کسب و کار اینترنتی راه بیندازیم

 

 

با توجه به این كه برخی مواقع مبلغ موجود در كارت اینترنتی كمتر از میزانی است كه بر روی كارت درج شده است، بنابراین اعتماد كاربران به كارت های اینترنتی كمتر شده است و این خود به نوعی كم فروشی محسوب می شود.

هادی مهمانی مدیر یك شركت اینترنتی در گفت وگو با خبرنگار فن آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار كرد: كیفیت اینترنت دچار نوسان است و می توان گفت یكی از موضوعاتی است كه همیشه كاربران آن را مطرح می كنند و از آن ناراضی هستند.

وی افزود: كم فروشی در بحث اینترنت باید بیش تر مورد بررسی قرار بگیرد زیرا اعتماد مردم به كارت اینترنت بسیار كاهش یافته است و مردم از این موضوع ناراضی هستند.

این مدیر شركت اینترنتی تاكید كرد كه البته بستر مخابراتی كه در اختیار ما قرار می گیرد نیز نوسان بسیاری دارد و همیشه كیفیت ثابتی در اینترنت نداریم.

وی با بیان اینكه در سرویس دایل آپ، كاربر، علاوه بر هزینه كارت، هزینه اشغال كردن تلفن را نیز باید بپردازد گفت: یكی دیگر از موضوعات مهم و قابل بررسی در این زمینه آن است كه بخش خصوصی نیز باید وارد این حوزه شده و رقیب بخش دولتی شود تا كیفیت سرویس دهی در این زمینه ارتقاء یابد...... /  خبرگزارى ایسنا


ویدیو : بی اعتمادی كاربران به كارت های اینترنتی؛ چرا و چگونه؟