بی ارزش ترین ارزهای جهان متعلق به کدام کشورهاست؟+تصاویر : اخبارگوناگون - بی ...



تصاویر گران قیمت ترین و شیک ترین هواپیماهای جهان , لیست با ارزش ترین شرکت های جهان 2016 , بزرگ ترین مغز متعلق به کدام جانداران است

اخبارگوناگون - بی ارزش ترین ارزهای جهان متعلق به کدام کشورهاست؟+تصاویر

پول و ارز یک کشور به عنوان بخش اصلی از اقتصاد آن کشور شناخته می شود و اثرات بسیاری در تجارت آن کشور با سایر جهان دارند. در این گزارش به تعدادی از بی ارزش ترین واحدهای ارزی در جهان پرداخته شده است.

پول تمامی کشورهای جهان در معرض تورم قرار دارد و به همین علت پس از گذشت چند سال ارزش آن ها کاهش می یابد. با این حال کشورهایی هم هستند که با تورم های شدید و ناگهانی مواجه می شوند و ارزش پولشان با افت شدیدی مواجه می شود.

از جمله این کشورها می توان به کشور زیمباوه اشاره کرد که در سال های اخیر رقم های پولش به بیش 10 صفر رسید. این واحد پول آن چنان بی ارزش شده است که مردم کشور آن دیگر به جای آن از دلار استفاده می کنند.

در این گزارش بی ارزش ترین پول های جهان را با توجه به ارزش آن ها در برابر یک دلار معرفی کرده ایم.

وان کره جنوبی : 1113.61

با ارزش ترین برند های جهان , کدام کشور گرسنه ترین کشور جهان است؟ , با ارزش ترین برند جهان

شاید جای تعجب داشته باشد که کشور صنعتی قدرتمند همانند کره جنوبی از پول بی ارزشی بهره مند باشد، اما بالا بودن تعداد صفرهای یک واحد پولی به معنای کم ارزشی آن نیست. کره ای ها با داشتن چنین واحد پولی توانسته اند تا صادرات خود را در مقایسه با ژاپن که رقیب اصلی آن ها است ارزان تر کنند.

دینار عراق: 1161

با ارزش ترین تیم باشگاهی جهان , خوشبخت ترین مردم جهان کدام کشور هستند , قوی ترین ماشین جهان کدام است؟

خطر داعش و درگیری داخلی کشور عراق باعث شده است تا این کشور درآمدش تقریبآ به کلی از طریق نفت تامین شود. این مسئله به درآمد سالانه عراق آسیب بسیاری زده است و باعث شده است تا ارزش دینار به مقدار قابل توجهی کاهش یابد.

شیلینگ تانزانیا: 1943.50

گران‌قیمت‌ترین خودروهای لوکس جهان در سال 2016 تصاویر , لیست با ارزش ترین پول های جهان , رویایی ترین خانه های جهان تصاویر

تانزانیا کشوری بسیار قدیمی و تاریخی است و گذشته اش تاریخ بسیاری را در خود جای داده است. با این حال این کشور در سال های اخیر با مشکلا اقتصادی بسیاری مواجه شده است و در نتیجه ارزش پول آن نیز بخ شدت کاهش یافته است. با این وجود این کشور نیز توانسته در سال های اخیر در بخش های بسیاری پیشرفت کند و به نظر می رسد که آینده خوبی در انتظار آن است.

پسو کلمبیا: 2164.50

معرفی باهوش ترین پلیس جهان تصاویر , گران قیمت ترین عروسی جهان در مسکو تصاویر , ترسناک ترین سلفی جهان تصاویر

کلمبیا در سال های اخیر توانسته پیشرفت خوبی در زمینه های اقتصادی داشته باشد و صنعت توریستی خود را به مقدار قابل توجهی بهبود بخشیده است. با این حال این کشور با گروه های تولید کننده مواد داخلی و گروه های مخالف به شدت درگیر است و به همین دلیل ضرر بسیاری را در اثر آن ها متحمل شده است.

Riels کامبوج: 4058.77

مسن ترین پزشک زن جهان تصاویر , پرجمعیت ترین شهرهای جهان , ترسناک ترین فیلم جهان

کشوری با سواحل زیبا و طبیعتی چشمگیر و گذشته پر از جنگ و درگیری. در حال حاضر نزدیک به 17 درصد از درآمد سالانه کامبوج از راه توریستی به دست می آید. کامبوج با وجود پیشرفت های بسیار هنوز بسیار فقیر است و متوسط درآمد سالانه یک نفر در آن 946 دلار است.

لئون سیرالئون: 4363

زیبا ترین زن جهان , پولدار ترین افراد جهان , ثروتمند ترین افراد جهان

کشوری که سال های طولانی با گروه های نظامی مختلف درگیر بوده است و اخیرآ نیز به علت پخش بیماری ایبولا در آن دچار اسیب بسیار شدیدی شده است. رشد اقتصادی این کشور پیشتر 15 درصد پیش بینی شده بود اما به علت بیماری ایبولا این رقم به رشد منفی 5 درصد تبدیل شد.

Guarani پاراگوئه: 4629

قدیمی ترین کشور جهان , ترسناک ترین فیلم تاریخ سینمای جهان , پرجمعیت ترین کشورهای جهان

کشوری که افراد بسیاری نام آن را تاکنون نشنیده اند. پاراگوئه کشوری است که فساد اقتصادی در آن به شدت شایع است و به همین دلیل با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه است. این کشور توانسته در سال های اخیر رشد اقتصادی خود را دو رقمی کند اما با این وجود فقر در آن به شکل بسیار گسترده ای وجود دارد.

KWACHA زامبیا: 6359

سنگین ترین سایت جهان , آلوده ترین شهر جهان , قدیمی ترین شهر جهان

زامبیا کشوری است که در حال حاضر رشد اقتصادی بسیار سریعی را در اختیار دارد اما اقتصاد آن ضعف بسیار زیادی دارد و آینده چندان روشنی در انتظار آن نیست.

 

فرانک گینه: 7092

قدیمی ترین کشورهای جهان , پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای جهان , خوشگل ترین دختر جهان

یک کشور آفریقایی دیگر که در اثر بیماری ایبولا و جنگ دچار اسیب های بسیار زیادی شده است. این کشور در سال های اخیر توانسته بود رقم رشد اقتصادی مثبتی به دست آورد اما به دلیل وقایع اخیر پیش بینی شده که در سال 2015 با رشد منفی اقتصادی مواجه خواهد بود.

KIP لائوس: 8054

ثروتمند ترین مرد جهان , با ارزش ترین شرکت های دنیا , لیست ترسناک ترین فیلم های جهان

کشوری که توانسته با ایجاد تغییراتی اقتصادی و کمک سایر کشورهای جهان رشد قابل توجهی در سال های اخیر داشته باشد. نزدیک به 75 درصد از نیروی کاری این کشور در ارتباط با برنج مشغول به کار هستند.

روبل بلاروس: 10869

ثروتمند ترین کشور جهان , پرفروش ترین فیلم های جهان , چاق ترین مرد جهان

بلاروس کشوری استقلال یافته از شوروی سابق است که پس از استقلال نتوانست در زمینه اقتصادی چندان پیشرفت کند. ارزش پول این کشور به تجارت آن با کشورهای همسایه وابسته است که در سال های اخیر به علت مسایل بسیاری با مشکل مواجه شده است.

روپیه اندونزی: 12260

خوشگل ترین پسر جهان , کردنی ترین زن جهان , بلند ترین برج جهان

کشوری تشکیل شده از چندین جزیره که تعداد آن ها به صورت دقیق مشخص نیست. دولت این کشور یارانه بسیار زیادی را برای بنزین در نظر گرفته است که باعث می شود تا بخش بسیاری از درآمد آن در این زمینه صرف شود.

DOBRA سائوتومه و پرینسیپ

تصاویر زیبای جهان , زیبا ترین زنان جهان , خوشتیپ ترین مرد جهان

کشوری که احتمالآ نام آن را تاکنون نشنیده اید. این کشور که در واقع مجموعه چند جزیره کوچک است در زمینه پیشرفت و زیر ساخت بسیار عقب افتاده است اما با این حال مردم آن زندگی خوب و آرامی دارند.

دانگ ویتنام: 21393.96

وحشتناک ترین سلفی جهان , سخت ترین معمای جهان با جواب , آلوده ترین شهرهای جهان

کشوری که در سال های اخیر توانسته است پیشرفت بسیار خوبی داشته باشد و در زمینه های مختلف نیز رشد بسیاری داشته است. بخش از دلیل پایین بودن ارزش پول این کشور افزایش تقاضا برای صادرات است که به نظر می رسد تا حد زیادی نیز اثر گذار بوده است.

اخبارگوناگون - بازارخبر

 


ویدیو : بی ارزش ترین ارزهای جهان متعلق به کدام کشورهاست؟+تصاویر