بی‌ام‌دبلیو در حال کار روی رقیب می‌باخ : بی‌ام‌دبلیو تائید کرد که در حال ساخت ...


بی‌ام‌دبلیو تائید کرد که در حال ساخت خودروهای بسیار لوکس است که فراتر از سری هفت این کمپانی قرار خواهد گرفت و با قیمتی متناسب با آنچه دارد وارد بازار خواهد شد. وب‌سایت پدال: بی‌ام‌دبلیو تائید کرد که در حال ساخت خودروهای بسیار لوکس است که فراتر از سری هفت این کمپانی قرار خواهد گرفت و با قیمتی متناسب با آنچه دارد وارد بازار خواهد شد.

رقیب , بی ام دبلیو , رقیب جدید تلگرام در راه است

آقای کلاوس فورلیچ، رئیس بخش توسعه بی‌ام‌دبلیو، در گفتگو با اتوموتیو نیوز اظهار کرد، کمپانی بی‌ام‌دبلیو درصدد ساخت مدل‌هایی باقیمت 170 هزار دلاری و یا بیشتر برآمده است. با یک مقایسه درک این موضوع راحت‌تر خواهد بود. در حال حاضر گران‌قیمت‌ترین مدل سری هفت که همان 750Li xDrive است به قیمت 115,100 دلار در آلمان به فروش می‌رسد که البته با ورود M760Li Excellence که در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی شد، 750Li دیگر گران‌ترین سری هفت نخواهد بود.

رقیب عشقی , بی ام دبلیو i8 , بی ام دبلیو 320

مدل‌های جدید، قرار است فاصله بین بی‌ام‌دبلیو و رولزرویس را کاهش دهد و مستقیماً با مرسدس می‌باخ به رقابت بپردازد. البته هنوز مشخص نشده است که آیا مدل‌های جدید در گروه سری هفت قرار می‌گیرند یا در یک سری جداگانه دسته‌بندی می‌شوند؛ مثلاً سری هشت.

دبلیو خبر , بی ام دبلیو z4 28i , رقیب اسنپ

مدتی پیش نیز ما اخباری را در ارتباط با تائید مدل X7 از SUV های بی‌ام‌دبلیو شنیدیم. خودرویی که گویا قرار است با چهار صندلی یکی از مدل‌هایی باشد که کلاوس فورلیچ در مورد آن سخن به میان آورد. چیزی که اکنون می‌دانیم این است که بی‌ام‌دبلیو قصد ندارد روند مرسدس می‌باخ را دنبال کند و این از جمله‌ای که فورلیچ در مصاحبه‌اش گفت استنباط می‌شود. وی دراین‌باره گفت: "ما نمی‌خواهیم یک خودروی دراز با چندین پک متنوع ارائه دهیم.”

بی رقیب , طریقه از بین بردن سایت هک رقیب , محمدرضا باهنر رقیب روحانی در سال 96 خواهد شد؟

رقیب روحانی در انتخابات 96 , ضربه آخر کلینتون به رقیب جمهوریخواهش , نمایندگی خودروی بی ام دبلیو

طراح بی ام دبلیو سری 7 , رقیب روحانی , بزرگترین رقیب روحانی در انتخابات 96

کشته شدن رقیب صادق گودرزی در راه داعش  , کمربند قهرمانی دبلیو دبلیو ای , رقیب اصلی روحانی در انتخابات 96 مشخص شد

رقیب های سایتان را بشناسید , موتور برقی بی ام دبلیو ساخت کجاست , پورشه، بی ام دبلیو

رقیب روسی ویکی‌لیکس nsa , مقایسه بین بنز و بی ام دبلیو , رقیب چینی تسلا

احتمالاً نشانه‌هایی از چیزی که بی‌ام‌دبلیو در موردش حرف میزند در مدل سده سری هفت این کمپانی به چشم خواهد خورد. همان‌طوری که از اسمش هم معلوم است این خودرو به مناسبت صدسالگی کمپانی بی‌ام‌دبلیو عرضه خواهد شد که دارای تغییراتی انحصاری و ویژه در بخش داخلی و خارجی خواهد بود.


ویدیو : بی‌ام‌دبلیو در حال کار روی رقیب می‌باخ