بیگ‌زاده: استقلال هر وقت به صدر رفته، به سختی پایین آمده است :   اخبار ورزشی ...



فتح الله زاده استقلال , رمان نه خانی آمده،نه خانی رفته , نه خانی آمده نه خانی رفته

 

اخبار ورزشی - بیگ‌زاده: استقلال هر وقت به صدر رفته، به سختی پایین آمده است

هافبک تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند صدرنشینی در لیگ برتر را حفظ کند.

 هاشم بیگ‌زاده در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال، اظهار کرد: خدا را شکر که مصدومیتم رفع شد تا بتوانم برای استقلال بازی کنم. چه 20 دقیقه و چه یک دقیقه بازی کنم ، هدفم فقط مثمرثمر بودن برای استقلال است و امیدوارم در ادامه فصل دیگر هیچوقت مصدوم نشوم. خوشبختانه در حال حاضر هیچ مشکلی ندارم و دردی در پایم احساس نمی‌کنم.

وی درباره ناراحتی آرش برهانی از تعویضش گفت: مطمئنم آرش به هیچ وجه به خاطر تعویضش ناراحت نشد. او بازیکن صبور و بی‌حاشیه‌ای است و آنقدر تجربه دارد که از تعویض خود ناراحت نشده باشد. من آرش را خیلی خوب می‌شناسم و می‌دانم برهانی به خاطر عملکرد خودش ناراحت بود و امروز همه باید به او کمک کنیم. هر بازیکن در هر مقطعی به مشکل می‌خورد و به نظرم ما باید از نظر روحی او را به شرایط بهتری برسانیم. امیدوارم آقای قلعه‌نویی او را ببخشد تا در تمرینات شرکت کند و به آرامش لازم برسد.

بیگ‌زاده همچنین گفت: تمام تلاش من این است که برای استقلال مفید بازی کنم، امیدوارم در ادامه هم همین‌طور بتوانم برای استقلال موثر باشم و بهترین بازی‌ها را برای تیمم انجام دهم.

وی درباره بازی با راه‌آهن هم گفت: بازی سختی بود و راه‌آهن هم مقابل ما خوب بازی کرد، اما خوشبختانه ما از فرصت‌مان برای گلزنی به بهترین شکل ممکن استفاده کردیم تا با کسب سه امتیاز بازی به صدر جدول برسیم.

هافبک استقلال درباره دیدار هفته بعد این تیم برابر استقلال خوزستان هم اظهار کرد: این بازی هم مثل همه بازی‌ها سخت و حساس است. استقلال خوزستان یک تیم تاکتیکی است و ما اصلاً بازی آسانی مقابل این تیم نداریم به خاطر همین باید خیلی تلاش کنیم که به پیروزی برسیم. همه هدف ما این است که از میزبانی‌مان استفاده کرده و به سه امتیاز این بازی برسیم تا ان‌شاءا... صدرنشینی خود را هم حفظ کنیم.

وی در پایان گفت: خیلی سخت به صدر رسیدیم و باید آن را حفظ کنیم. هر وقت استقلال به صدر رفته به سختی از صدر پایین آمده به خاطر همین الان هم همه سعی مان را می‌کنیم تا جایگاه خود را در جدول از دست ندهیم. 

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو : بیگ‌زاده: استقلال هر وقت به صدر رفته، به سختی پایین آمده است