بیک‌زاده: با آن حال بازی می‌کردم، خیانت نبود؟ : مدافع هافبک استقلال با انتقاد ...


مدافع هافبک استقلال با انتقاد از اظهاراتی که شاهرخ بیانی علیه او انجام داده گفت: آقای بیانی! اگر با آن حالم به میدان می‌رفتم و اشتباه تاثیر گذاری انجام می‌دادم از نظر شما خیانت نبود؟ خبرگزاری ایسنا: هاشم بیک‌زاده در پاسخ به این سوال که بالاخره دلیل بازی نکردنش در داربی 80 چه بوده است، گفت: من دچار مسمویت غذایی شده بودم و سه روز هم با تیم تمرین نکردم. پزشکان استقلال از شرایط من آگاهی داشتند و این مسئله را به کادر فنی اطلاع داده بودند. چه کسی است که دوست نداشته باشد در داربی به میدان برود؟ همه بازیکنان آرزو دارند در بازی مهم استقلال و پرسپولیس به میدان بروند اما واقعا شرایط بازی کردن را نداشتم.

وی در ادامه با انتقاد از اظهارات شاهرخ بیانی علیه خودش افزود: آقای بیانی اگر من با آن حالم به میدان می‌رفتم خیانت به استقلال محسوب نمی‌شد؟ متاسفانه برخی امسال فقط در استقلال مصاحبه کردند و کاری برای تیم انجام ندادند. همین مسئله باعث شد تیم خراب شود. من از آقای بیانی می‌پرسم که مگر من از قصد بازی نکردم؟ این مصاحبه شما و اظهارات‌تان چه کمکی به استقلال می‌کند؟ چه دردی را با این حرف‌هایتان دوا کردید؟ اقای بیانی چون شما بزرگتر از من هستید، جوابتان را با این مصاحبه ساده دادم ولی اگر قرار باشد این اظهاراتتان را ادامه‌ دهید، محکم‌تر جواب می‌دهم. آقای بیانی! اگر من با این حالم در داربی به میدان می‌رفتم و اشتباه می‌کردم و تیم گل می‌خورد به نظرتان خیانت نبود؟ اتفاقا من با بازی نکردنم در داربی به تیمم ضربه نزدم.

بیک‌زاده ادامه داد: متاسفم که اکنون کسانی داعیه دفاع از هواداران استقلال را دارند که خودشان روزگاری به خاطر پول بیشتر خون به دل هواداران کردند و به تیم حریف رفتند. آنها دیگر نباید دم از هواداری استقلال بزنند. فکر می‌کنم اکنون مشخص شده که چه کسانی امیر قلعه‌نویی را نسبت به ملی‌پوشان بدبین کرده‌اند. کی‌روش به بازیکنان تیم ملی اعتقاد دارد و به همین دلیل بازیکنان در تیم ملی با روحیه‌ای بالا به میدان می‌روند اما متاسفانه برخی‌ها قلعه‌نویی نویی را نسبت به ملی‌پوشان بدبین کرده‌اند آن هم در شرایطی که قلعه‌نویی همیشه با بازیکنانش رابطه خوبی داشته است.

او درپاسخ به این سوال که چرا با وجود بدحالی‌اش با تیم به اردو رفت گفت: می‌خواستم در کنار تیم باشم وگرنه پزشکان می دانستند که نمی‌توانم بازی کنم.

مدافع هافبک استقلال در پاسخ به سوالی درباره مشکلات مالی استقلال و خودش که قلعه‌نویی هم بر آن صحه گذاشته است، بیان کرد: من یک خانه گرفته‌ام و هنوز بخشی از پول آن را نتوانسته‌ام بدهم. من تنها 35 درصد از قراردادم را گرفته‌ام. بارها به باشگاه استقلال رفتم اما به نتیجه خاصی نرسیدم. به هرحال این مسئله و چیزهای دیگر دست به دست هم داد تا سال خوبی را پشت سر نگذاریم.

وی درپاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا بنا دارد در سال آینده هم در استقلال توپ بزند، عنوان کرد: فعلا وضعیت باشگاه معلوم نیست. بگذارید تکلیف آینده باشگاه معلوم شود تا در این‌باره تصمیم بگیریم.

بیک زاده درپاسخ به سوالی درباره دعوت مجددش به تیم ملی بیان کرد: خوشحالم که کی‌روش دوباره به من اعتماد کرد و امیدوارم بتوانم با تمام قدرت و توانم به تیم ملی کمک کنم.

وی در پایان با اشاره به نظرسنجی سازمان لیگ که هواداران استقلال او را به عنوان سومین بازیکن برتر آبی‌پوشان پایتخت انتخاب کردند، گفت: از همه هواداران استقلال که من را لایق لطف و محبت خود می‌دانستند تشکر می‌کنم. ما امسال شرمنده هواداران شدیم و فصل کابوس‌واری را پشت سر گذاشتیم.


ویدیو : بیک‌زاده: با آن حال بازی می‌کردم، خیانت نبود؟