بیکاری پرافتخارترین بازیگر ایران... : رضا ناجی معناگرا بودن یک اثر و شرایط ...


رضا ناجی معناگرا بودن یک اثر و شرایط مطلوب مادی آن را لازمه‌های پذیرفتن ایفای نقشی در آن می‌داند، اما معتقد است پس از «آواز گنجشک‌ها» چنین نقشی به او پیشنهاد نشده است. رضا ناجی که در سال 86 با فیلم «آواز گنجشک‌ها» برنده جایزه خرس‌ نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره سینمایی برلین شد را در ایام عید با سریال «موج و صخره» بر آنتن شبکه تهران دیدیم. وی اکنون "از یاد رفته" با بازی محمدرضا فروتن و به کارگردانی فریدون حسن پور را برای شبکه اول آماده پخش دارد. با او درباره وضعیت فعلی تلویزیون، تئاتر و سینما گپی زدیم که در ادامه می‌خوانید:

بازیگر پورن در ایران , نرخ بیکاری در ایران , پرافتخارترین تیم ایران

نظرتان درباره رشد صعودی ساخت تله فیلم و تله تئاتر در شبکه‌های مختلف تلویزیونی چیست؟ چه نگاهی به عنوان یک هنرمند به این آثار دارید؟

در ابتدای امر باید بگویم که اغلب این فیلم‌های تلویزیونی برای پر کردن آنتن تلویزیون ساخته می‌شوند و تولید آنها تنها برای خالی نماندن برنامه‌های شبکه‌های مختلف است. بسیاری از هنرمندان نیز به این دلیل به سوی این برنامه‌ها کشیده می‌شوند تا بلکه بتوانند پاسخگوی نیازهای مادی خود باشند.

اگر به شما پیشنهاد بازی در یک نمایش صحنه‌ای داده شود با چه شرایطی حاضر به بازی در صحنه تئاتر خواهید بود؟

در وهله اول کار خوب و معنا گرا نخستین شرط من برای حضور در صحنه تئاتر خواهد بود اما در ادامه شرایط مادی کار نیز از اهمیت به سزایی برخوردار خواهد بود. اما باید بگویم بعد از فیلم سینمایی "آواز گنجشک ها" کار خوبی به من پیشنهاد نشده است بنابراین من نیز مجبور به بازی در سریال‌های طنز شدم چرا که چاره‌ای نداشتم.


ویدیو : بیکاری پرافتخارترین بازیگر ایران...