بیوگرافی مریم کاویانی بازیگر سریال فاصله ها :   مریم کاویانی در سال 1349 به ...



 

مریم کاویانی در سال 1349 به دنیا آمد و یك برادر كوچكتر از خودش دارد. او می گوید: من در اهواز به دنیا آمدم اما پدر و مادرم اصالتی مازندرانی دارند. شغل اصلی‌ام پرستاری است اما سرنوشت طوری رقم خورد كه در سال 1381 بازیگری را آغاز كردم.

 

اولین كارم یك اثر سینمایی به نام «رویای جوانی» به كارگردانی نادر مقدس بود و پس از آن «تردست»، «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «مخمصه» و «هوو»، اما با مجموعه «او یك فرشته بود» كار علیرضا افخمی كه در رمضان سال 84 از تلویزیون پخش شد، خیلی از علاقه‌مندان هنر با من بیشتر آشنا شدند و آن سریال باعث شد كه از آن سال به بعد بیشتر به كارهای تلویزیونی روی بیاورم كه عبارتند از:

 

«به دنیا بگویید بایستد»، «روز رفتن»، «شكرانه»، «خط‌شكن» و «روزگار قریب» كه این دو تای آخر در حال پخش است و جدیدا در سریال فاصله ها به ایفای نقش پرداخته ام! مریم کاویانی در چند سال اخیر بیشتر در سریال‌های تلویزیونی ایفای نقش كرد. بازی‌های خوب او باعث شد بیننده تلویزیونی با چهره او آشنا شود


 

اوج كارش در مجموعه «او یك فرشته بود» به چشم آمد كه ماه رمضان سه سال پیش (84) از شبكه دوم پخش شد و او در نقش همسر حسن جوهرچی ایفای نقش كرد.از این بازیگر هم‌اكنون دو مجموعه «روزگار قریب» و «خط‌شكن» پخش می‌‌شود كه بازهم استعدادهای خود را به نمایش گذاشته... اما شاید برایتان جالب باشد كه بدانید وی ابتدا بازیگر نبود و در 32 سالگی پا به این وادی گذاشت! در سریال روزگار قریب و خط شکن خود را در سریال های تلویزیونی به مردم نشان داد و به محبوبیت خود افزود!


این بار نیز در سریال فاصله ها در نقش مرضیه که خواهر محسن است به زیبایی به ایفای نقش پرداخته است! سریال فاصله ها می تواند مریم کاویانی را در دلهای ایرانی پذیرا باشد . سریال فاصله ها به تازگی تقریبا تمام مردم و خانوادهای ایرانی را مانند سریال دلنوازان شبانگاه پای تلویزیون می کشاند!

 

بیوگرافی مریم کاویانی , بازیگر نقش مریم در سریال هشت و نیم دقیقه , عکس های سارا باهنر و بیوگرافی بازیگر سریال زمانه که به جم پیوست

 

 

 

 

 

مریم کاویانی بیوگرافی , عکس آیلین بازیگر ترکیه ای سریال روزی روزگاری بیوگرافی , بازیگر سریال مریم مقدس در استرالیا

 

 

 

 

بازیگر نقش مریم در سریال شهرزاد , بیوگرافی بازیگر سریال گریم , مریم کاویانی، بازیگر


ویدیو : بیوگرافی مریم کاویانی بازیگر سریال فاصله ها