بیل: امیدوارم رونالدو در رئال بماند : گرت بیل می‌گوید می خواهد با ولز تاریخ ...


گرت بیل می‌گوید می خواهد با ولز تاریخ ساز شود و به جام ملت‌ها صعود کند. او همچنین خواستار ماندن رونالدو در رئال شد. خبرگزاری ایسنا: کریستیانو رونالدو در این فصل توانسته بازی‌های خوبی برای رئال مادرید به نمایش بگذارد. نمایش زیبای رونالدو در این فصل باعث شد تا شایعات پیوستن او به منچستریونایتد بیش از پیش به گوش برسد.

گرت بیل، ها‌فبک ولزی رئال مادرید امیدوار است که رونالدو در رئال بماند و فوتبالش را در این تیم اسپانیایی ادامه دهد.

گرت بیل که روز گذشته (سه شنبه) به عنوان "مرد سال فوتبال ولز" انتخاب شد، درباره بازی برای تیم ملی کشورش، گفت: همیشه تلاش می‌کنم تا بتوانم بهترین بازی‌هایم را برای ولز انجام دهم. بازی برای تیم ملی کشورم افتخار بزرگی است و تلاش خواهم کرد بتوانیم یکی از تیم‌های حاضر در جام ملت‌های اروپا باشیم.

ستاره ولزی رئال مادرید درباره آینده رونالدو، گفت: دوست دارم رونالدو در رئال مادرید باقی بماند. او بازیکن بسیار بزرگی است و همه دوست داریم که فوتبالش را در مادرید ادامه دهد. ماندن کریستیانو رونالدو در رئال به همه کمک خواهد کرد. همکاری خوبی با او دارم و مطمئن هستم که می‌توانیم در آینده نیز افتخارات بیشتری برای رئال به دست آوریم. من قراردادی شش ساله با رئال دارم و دوست دارم که در این سال‌ها به افتخارات زیادی دست یابم.

بیل ادامه داد: خیلی خوشحالم که در فصل اول حضورم در رئال آرزوی بزرگ این باشگاه را به حقیقت تبدیل کردم. کسب دهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بسیار لذت‌بخش بود. وقتی در وقت‌های اضافه گل دوم رئال را به ثمر رساندم، فکر نمی‌کردم چه اتفاقی افتاده تازه بعد از آن فهمیدم باشگاه به چه موفقیت بزرگی رسیده و این برای بازیکنی که تازه به رئال پیوسته، بسیار لذت‌بخش و بزرگ است. بهترین خاطره فوتبالی من هم همین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. چیزی که باشگاه 12 سال برای آن تلاش کرد.

گرت بیل در پایان گفت: تنها هدفم در حال حاضر این است که با ولز تاریخ ساز شوم و بتوانم به جام ملت‌های اروپا صعود کنیم. ما در بازی اول خود پیروز شدیم و سه امتیا‌ز را کسب کردیم و باید با ادامه این روند شانس مان را برای صعود به جام ملت‌ها افزایش دهیم. ما تیم نسبتا جوانی داریم و مدت خیلی کمی است که کنار هم بازی می‌کنیم. قطعا آینده به تیم ما بستگی دارد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم از بازی‌های سخت انتخابی یورو 2016 سربلند بیرون بیاییم و به جام ملت‌های اروپا برسیم.

رسانه‌های انگلیسی و هواداران فوتبال ولز گرت بیل را همیشه با رایان گیگز مقایسه می‌کنند. بیل در پایان درباره این مقایسه گفت: وقتی بچه بودم همیشه بازی‌های گیگز را می‌دیدم و می‌خواستم مثل او بشوم. او نیز مثل من در سمت چپ زمین بازی می‌کرد و همیشه برای فوتبال ولز تمام تلاشش را کرد. تماشای بازی رایان همیشه لذت‌بخش بود. کارهایی که او با توپ انجام می‌داد بی‌نظیر بود و او الگوی فوتبالی من محسوب می‌شود.


ویدیو : بیل: امیدوارم رونالدو در رئال بماند