بیش از روزهای اول انقلاب نیاز به گذشت، صبر و حوصله است / باید به سلایق مختلف اجازه دهیم که دیدگاه خود را بیان کنند :



چه کسانی باید رژلب تیره استفاده کنند؟ , سبزه‌ها چگونه باید آرایش کنند؟ , زنان در سکس باید چه کار کنند

 اخبارسیاسی  -   آیت الله واعظ طبسی:
بیش از روزهای اول انقلاب نیاز به گذشت، صبر و حوصله است / باید به سلایق مختلف اجازه دهیم که دیدگاه خود را بیان کنند / دور از انصاف است که در داخل، سخنان مذاکره کنندگان هسته ای ما منعکس نشود

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مذاکره کنندگان هسته ای ایران با احترام و رعایت اصول مصالح نظام مطابق با منویات رهبر معظم انقلاب از حق مسلم ملت ایران در این مذاکرات دفاع می کنند، واین دور از انصاف است که سخنان این گروه در رسانه های جمعی کشورمان به خوبی مطرح نشود.

به گزارش «انتخاب»، آیت الله عباس واعظ طبسی افزود: دشمن ممکن است بلافاصله بعد از مذاکرات یک سری مطالب نامربوط و خلاف واقع بیان کند لذا از انصاف به دور است که در رسانه های ارتباط جمعی کشورمان سخنان طرف مقابل مذاکره کننده هسته ای ایران و یا دشمنان منعکس شود اما سخنان گروه مذاکره کننده هسته ای ما به خوبی مطرح نشود.

وی شامگاه دوشنبه در دیدار با مسوولان هسته های گزینش ادارات، نهادها و سازمانهای استان خراسان رضوی در مشهد اظهارداشت: گروه مذاکره کننده هسته ای کشورمان با گروه 1+5، وفادار و پایبند به مصالح نظام جمهوری اسلامی و تاکیدات و منویات رهبر معظم انقلاب از منافع فناوری صلح آمیز هسته ای کشورمان دفاع می کند.

نماینده ولی فقیه در استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی در این نشست که استاندار خراسان رضوی نیز حضور داشت گفت: امکان ندارد که گروه مذاکره کننده هسته ای کشورمان بر خلاف نظرات رهبر معظم انقلاب با مذاکره کنندگان 1+5 و دشمن سخن بگوید و یا کنار بیاید.

آیت الله طبسی افزود: مذاکره کنندگان هسته ای کشورمان به گروه مقابل فرصت می دهند که سخنان و دیدگاههای خود را مطرح کنند، بعد از آن با یک و یا دو جمله در راستای مبانی، ارزشهای نظام و تاکیدات مقام معظم رهبری نظرات خود را بیان می نمایند.

وی گفت: راه امام، تفکر و اندیشه امام را باید شناخته و آن را ادامه دهیم و برای دیگران تبیین کنیم؛ رسول خدا(ص) اگر با کسی سخن می‌‌گفت به خصوص با انسان‌هایی که اهل فکر و نظر بودند، این خصوصیت را به کار می‌گرفت و این بدان معنا بود که پیامبر اسلام(ص) دل به سخنان دیگران می‌دادند.

وی افزود: این خصوصیات در بحث‌ها و مناظرات پیامبر(ص) وجود داشت، به طوری که ایشان به طرف میدان می‌داد تا پشتیبانی از سخنانش را ارائه بدهد تا بعد از بیان حرف‌هایش هیچ بهانه‌ای برای طرف مقابل نداشته باشد که بگوید اجازه ندادند حرفم را بزنم؛ نکته دیگر این بود که به آن فرد احترام شده بود. مطلب دیگر این است که اگر حرف طرف را بشنویم و اجازه سخن ندهیم به نوعی او را تحقیر کرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان بزرگ بیان کرد: به نظر من اولین چیزی که همه مدیران باید به آن توجه کنند، این است که در مواجهه با مردم اجازه بدهند آنان حرف و دیدگاه‌های خود را بگویند؛ با این حال این مسئله در خصوص گروه‌های فکری هم تلقی می‌شود و با این نگاه نباید خیلی زود سخن طرف را قطع کنیم و باید به انسان‌های دارای سلایق مختلف اجازه بدهیم که دیدگاه خود را بیان کنند.

آیت‌الله واعظ طبسی عنوان کرد: هرکس سلایقی دارد و اگر اصول نظام را قبول داشته باشد و دیدگاه خود را مطرح کند آن فرد متهم نیست. با این حال هسته‌های گزینش یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های مدیریت نظام است.

وی اضافه کرد: امروز یکی از بزرگترین مشکلات ما نیروهای انسانی است؛ با این حال در این بین کادری که نظام ما را در سطوح مختلف مدیریت می‌کند، انسان‌های برجسته و صاحب‌نظری که مبتنی بر رویکرد دینی، معیارها و سیاست‌های مقام معظم رهبری، نظام و حضرت امام باشد، کم داریم. همچنین از نیروهایی که از کیفیت لازم برخوردار نباشند، نمی‌توانیم برای اداره کشور استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان بزرگ متذکر شد: امروز بیش از روزهای اول انقلاب نیاز به گذشت، صبر و حوصله است و با این نگاه امروز بیش از روزهای اوایل انقلاب نیاز به دوست و دشمن‌شناسی داریم، بنابراین آن کسانی در اولویت هستند که جزو کادر مدیریت نظام قرار دارند و به خصوص در هسته‌های مرکزی امروز، روز آماده بودن در فکر کردن برای چگونه با دشمن برخورد کردن و چگونه دفاع کردن باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه باید ایمان، اخلاق، گذشت و اخلاص در تیم گزینش ما وجود داشته باشد، تأکید کرد:‌ تیم گزینش ما با بیان این موارد موفق نشده روی افرادی که صلاحیت‌های لازم را دارند کار انجام دهد، بنابراین اگر این موارد وجود داشته باشد پایبندی به اخلاق و احکام اسلامی هم در کنارش وجود خواهد داشت؛ با این حال علم و تجربه باید در اختیار ایمان قرار بگیرد.


 اخبار سیاسی  -  انتخاب 


ویدیو : بیش از روزهای اول انقلاب نیاز به گذشت، صبر و حوصله است / باید به سلایق مختلف اجازه دهیم که دیدگاه خود را بیان کنند