بیرانوند: هیچ مذاکره‌ای با پرسپولیس نکرده‌ام : دروازه‌بان تیم فوتبال نفت شایعه ...


دروازه‌بان تیم فوتبال نفت شایعه مذاکره‌اش با باشگاه پرسپولیس را رد کرد. خبرگزاری ایسنا: علیرضا بیرانوند درباره شایعه مذاکره‌اش با باشگاه پرسپولیس برای پیوستن به این تیم اظهار کرد: من هیچ گونه مذاکره‌ای با هیچ فردی از باشگاه پرسپولیس انجام نداده‌ام. نمی‌دانم شایعه مذاکره من با باشگاه پرسپولیس از کجا آمده است. برخی‌ها به راحتی شایعه درست می‌کنند و این مسائل را مطرح می‌کنند. من همین جا قویا می‌گویم هیچ مذاکره‌ای با باشگاه پرسپولیس و نه هیچ باشگاه دیگری نداشته‌ام.

وی درباره آینده‌اش گفت: من یک فصل دیگر با باشگاه نفت قرارداد دارم و حتی اگر قرار باشد به باشگاه دیگری منتقل شوم باید مسئولان باشگاه نفت به من رضایت‌نامه بدهند بنابراین نمی‌توانم خودسرانه با باشگاهی مذاکره کنم. البته در حال حاضر فقط و فقط تمرکزم روی باشگاه نفت است و سرم را برای این تیم می‌گذارم. باید فصل به اتمام برسد تا بعدا درباره آینده هم تصمیم‌گیری کنم.

او درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت هم گفت: مشکلات مالی فعلا پابرجاست اما آقای قنبرزاده جلسه‌ای با بازیکنان برگزار کردند و با تک تک آن‌ها صحبت و آن‌ها را از شرایط مطلع کردند. فعلا منتظر هستیم ببینیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد.

او درباره تیم ملی هم گفت: در خردادماه باید به مصاف مقدونیه برویم. فکر می‌کنم این بازی بتواند به آمادگی ما بیشتر کمک کند. به تنها چیزی که فکر می‌کنم این است که بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و سال‌ها دروازه‌بان تیم ملی باشم.


ویدیو : بیرانوند: هیچ مذاکره‌ای با پرسپولیس نکرده‌ام