بیانیه هادی عقیلی در واکنش به حواشی اخیر : من ایرانی ام و سالها ملی پوش از ...


من ایرانی ام و سالها ملی پوش از همه شما انتظار دارم. از مطبوعات و رسانه ها و همه کسانی که در ورزش و به خصوص فوتبال حضور دارند.از مردمی که اسم مرا صدا زدند سایت گل: حرف و حدیث‌های چند روز اخیر در باب این‌که هادی عقیلی بابت نگرفتن جایزه صعود به جام‌جهانی گلایه‌مند بوده است، بالاخره این مدافع محجوب و کم‌حاشیه را به پاسخگویی وا داشت. کاپیتان سپاهان یادداشتی تنظیم کرده و سعی دارد با انتشار آن از طریق سایت گل به تمام حواشی پیرامون خودش پایان دهد.

هادی عقیلی در پرسپولیس , شادمهر عقیلی , سالار عقیلی

ظاهرا هادی عقیلی اهداف بزرگی برای فصل جدید دارد. او می‌خواهد با حذف تمام حاشیه‌‌ها، بهترین و موفق‌ترین فصل ورزشی عمرش را رقم بزند. این متن یادداشت اوست. پیامی برای فوتبال‌دوستان و روزنامه‌نگاران ایرانی.

بنام خدا

من هادی عقیلی هستم. بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و امروز سپاهان ایران...

همیشه سعی می‌کنم هیچ تماسی را بی‌پاسخ نگذارم، چرا که اعتقاد دارم همه دارای احترام هستند. اما انتظار دارم این احترام متقابل باشد. من دوست دارم حرف‌هایی را که می‌زنم همان‌ها را در رسانه‌ها ببینم نه حرف‌هایی که زاییده ذهن اشخاص است.

من ایرانی هستم؛ سال‌ها ملی‌پوش بوده‌ام و برای تیم ملی زحمت کشیده‌ام. من از همه شما انتظار دارم... از مطبوعات و رسانه و همه کسانی که در ورزش و به خصوص فوتبال حضور دارند. از مردمی که اسم مرا در استادیوم‌ها صدا می‌زدند تا آن‌هایی که حتی فوتبال نمی‌بینند. از تمامی شما انتظار دارم. من به ایران برگشتم و می‌خواهم امسال بهترین سال ورزشی‌ام باشد. می‌خواهم بزرگ فکر کنم و بزرگ رفتار کنم. من می‌جنگم برای بهترین شدن و برای موفقیت تیمم سپاهان... من از همه انتظار دارم که به من کمک کنند چرا که من به دنبال حاشیه نبوده‌ام و نیستم. پس سخت تمرین می‌کنم و تمام تمرکزم روی تمرین و تلاش است.

این روزها از گوشه‌وکنار نقل قول‌هایی از خودم می‌شنوم که روحم از آن‌ها بی‌خبر است. نوشته‌اند ناراحتم از این‌که پاداش صعود را نگرفتم، در حالی که هرگز و هیچ‌جا صحبتی از جایزه صعود به جام‌جهانی نکرده‌ام. من از همین جا، یعنی سایت گل، اعلام می‌کنم پاداش صعود تیم ملی را به جام جهانی گرفتم. بله! من این پاداش را‌‌ همان لحظه که تیم ایران صعود کرد گرفتم. این برای من بزرگ‌ترین پاداش بود و از خدای بزرگ از این بابت ممنونم.

من هنوز هم تکرار می‌کنم کی‌روش مربی بزرگی است که به او و افکارش احترام می‌گذارم. من امروز فقط به دنبال یک هدف هستم و آن هم تمرین و تلاش برای موفقیت و بهترین بودن. انتظار دارم که رسانه‌ها و مطبوعات عزیز به من کمک کنند تا به هدفم برسم. آن هم نه به‌عنوان هادی عقیلی، بلکه فقط به‌عنوان یک انسان و یک همنوع.

دست همه شمارا به گرمی و صمیمیت می‌فشارم.

هموطن شما هادی عقیلی


ویدیو : بیانیه هادی عقیلی در واکنش به حواشی اخیر