بگوویچ: از مدیران مس ناراحتم : سرمربی کناررفته مس کرمان از مسئولان این باشگاه ...


سرمربی کناررفته مس کرمان از مسئولان این باشگاه ناراحت است. ورزش سه: سرمربی کناررفته مس کرمان از مسئولان این باشگاه ناراحت است.

در شرایطی که تیم مس کرمان در فصل جاری نتایج خوبی کسب کرده و همچنان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است، خبر برکناری وینکو بگوویچ از هدایت مس کرمان و جایگزینی اکبر میثاقیان در این سمت، ناگهانی بود. این اتفاقات در حالی رخ داده که بگوویچ در ایران حضور نداشته است.

سرمربی کروات که سابقه طولانی در فوتبال ایران دارد، درباره برکناری اش به "ورزش سه" می گوید: من ساعتی پیش از کرواسی به ایران برگشتم تا کارم در مس ادامه دهم اما ناگهان متوجه شدم از سمتم کنار رفتم. از مسئولان باشگاه مس کرمان ناراحتم. آنها رفتار خوبی با من نکردند و منتظر می مانم تا فردا با مدیرعامل باشگاه مس کرمان جلسه ای را برگزار کنم.

او در ادامه عنوان می کند: ما با مس کرمان نتایج خوبی گرفتیم. تیم ما فقط دو، سه امتیاز با کورس صعود به لیگ برتر فاصله دارد و هرگز نمی توانم این تصمیم باشگاه را درک کنم. من مربی کوچکی نیستم؛ کارنامه ام برای همه روشن است و همه از بزرگی ام خبر دارند. اینکه اینطور با من رفتار می کنند را هرگز نمی توانم قبول کنم.

"آیا از قبل با مدیران باشگاه مشکلی داشتید؟"، بگوویچ اینگونه پاسخ می دهد: هرگز مشکلی بین ما نبود. هردوی ما به وظایف خود آشنا بودیم و بدون مشکل کارمان را انجام می دادیم اما واقعا از این تصمیم شگفت زده هستم.

بگوویچ درباره اینکه گفته شده قرار است به عنوان مدیر آکادمی باشگاه مس فعالیتش را ادامه دهد،می گوید: صحبتی با من در این باره نشده است. خودم هم علاقه ای به این موضوع ندارم.


ویدیو : بگوویچ: از مدیران مس ناراحتم