بوگاتی جدید در جاده دیده شد +عکس : معلوم شده که Vision GT صرفا حدود ظاهری نسخه ...


معلوم شده که Vision GT صرفا حدود ظاهری نسخه جایگزین ویرون را به تصویر نمی کشد بلکه در اصل خود آن بوده و این اظهار نظر نیز برپایه عکسی مطرح می شود که یکی از کاربران اینستاگرام به نام اریکو هسل روی صفحه شخصی اش منتشر کرده. وب‌سایت دیجیاتو - مریم موسوی: در نمایشگاه ماشین فرانکفورت که سپتامبر امسال برگزار گردید، بوگاتی پرده ها را از روی خودروی Vision Gran Turismo خود کنار زد. زمانی که آن اتومبیل رونمایی شد، تاحدودی مشخص گردید که ابر ماشین لوکس بعدی این خودروساز که با نام Chiron از آن یاد می شد، چه شکل و شمایلی دارد.

حالا معلوم شده که Vision GT صرفا حدود ظاهری نسخه جایگزین ویرون را به تصویر نمی کشد بلکه در اصل خود آن بوده و این اظهار نظر نیز برپایه عکسی مطرح می شود که یکی از کاربران اینستاگرام به نام اریکو هسل روی صفحه شخصی اش منتشر کرده.

بوگاتی جدید , ماشین جدید بوگاتی کریستین رونالدو , حادثه دیده گان اتوبوس جاده چالوس کرج

این کاربر خوش شناس زمانی که در یکی از جاده های ایتالیا مشغول رانندگی بود، نسخه جایگزین ویرون را مشاهده کرد که توسط جمعی از مهندسان تست می شد.

خودروی مورد بحث قرار است که در سال 2017 میلادی رونمایی شود و آنطور که گفته شده موتوری با توان 1500 اسب بخار را در خود جای داده و با قیمت 2.5 میلیون دلار فروخته می شود.

اگر رنگ مشکی مات بدنه این خودرو را درنظر نگیرید در خواهید یافت که طراحی اش از بسیاری جهات شبیه به Gran Turismo Vision است و یکی از مشخصه های قابل توجه آن که چشم هر بیننده را به خود معطوف می کند، کابین گردش است که آن را از نسخه قبلی متمایز کرده.

دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم جدید , آهنگ جدید

موتور این خودروی زیبا همانطور که در شایعات آمده، از نوع W16 با 1500 اسب بخار خواهد بود که می تواند حداکثر سرعت 430 کیلومتر بر ساعت را برای آن به ارمغان خواهد آورد و این همان رکوردی است که مدل ویرون سوپر اسپورت در پیست مسابقه ثبت کرده بود اما نسخه های فروخته شده از آن خودرو به مشتریان معمولی بیشینه سرعتی برابر با 415 کیلومتر بر ساعت دارند.

البته اینکه بوگاتی کایرون در دستان صاحبان ثروتمندش چه سرعتی را از خود نشان می دهد مساله ایست که با گذر زمان مشخص می شود. آنچه مشخص است، این افراد باید بسیار ثروتمند باشند تا چنین خودروریی را خریداری نمایند.


ویدیو : بوگاتی جدید در جاده دیده شد +عکس