بورس تهران در کانال نزول : شاخص بورس تهران در معاملات آخرین روز هفته به مسیر ...


شاخص بورس تهران در معاملات آخرین روز هفته به مسیر نزولی خود ادامه داد و در کانال 65 هزار واحدی ماندگار شد. خبرگزاری ایسنا: شاخص بورس تهران در معاملات آخرین روز هفته به مسیر نزولی خود ادامه داد و در کانال 65 هزار واحدی ماندگار شد.

بورس تهران در معاملات امروز نیز همانند روزهای گذشته روند نزولی به خود گرفت و با افت 199 واحدی شاخص در کانال 65 هزار واحدی ماندگار شد.

در بازار امروز اکثر شرکتهای حاضر در تالار شیشه‌ای رنگ قرمز به خود گرفتند و شرکتهای بانک ملت، مپنا، کشتیرانی، بانک تجارت، ملی مس، مخابرات، سایپا و نفت و گاز پارسیان بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص بورس گذاشتند و موجب قرار گرفتن شاخص در کانال 65 هزار و 703 واحدی شدند.

در این میان شرکتهای هلدینگ خلیج فارس، پالایشگاه نفت اصفهان و ایران ترانسفو تاثیر مثبت روی شاخص بورس گذاشتند و مانع افت بیشتر شاخص شدند.در بازار امروز نیز تمایل حقیقی‌ها به فروش سهم بیشتر بود و شرکتهای نفت بهران، گلوکوزان و فولاد خراسان بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

در بازار امروز جو انتظار و احتیاط حاکم در تالار شیشه‌ای و بی‌انگیزگی حاکم در بورس باعث شد تا ارزش و حجم معاملات نیز تحت تاثیر قرار بگیرد به طوری که در مجموع 345 میلیون سهم به ارزش 84 میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه تا سطح 283 هزار میلیارد تومان افت کرد.


ویدیو : بورس تهران در کانال نزول