بورس تهران در مدار سبز : شاخص بورس تهران در معاملات اولین روز هفته به روند ...


شاخص بورس تهران در معاملات اولین روز هفته به روند صعودی خود ادامه داد و با رشد 253 واحدی مواجه شد. خبرگزاری ایسنا: شاخص بورس تهران در معاملات اولین روز هفته به روند صعودی خود ادامه داد و با رشد 253 واحدی مواجه شد.

در معاملات اولین روز هفته قیمت سهام شرکتها به روند رو به رشد خود ادامه داد و دماسنج بازار سرمایه با افزایش 253 واحدی مواجه شد.

در بازار امروز شرکتهای مخابرات، تاپیکو، هلدینگ خلیج فارس،سایپا،بانک تجارت،نفت و گاز پارسیان،بانک کارآفرین و سیمان فارس و خوزستان بیشترین تاثیر را در رشد شاخص بورس گذاشتند.این در حالی است که افت قیمت نمادهایی همچون بانک ملت، بانک صادرات، ملی مس، ایران خودرو و سرمایه گذاری گروه توسعه ملی مانع از رشد بیشتر شاخص بورس شد.

همچنین در بازار اولین روز هفته شرکتهای تراکتور سازی،ایران ترانسفو،سیمان فارس و خوزستان و بیمه آسیا از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و پارس پامچال،فولاد امیرکبیرکاشان و پارس الکترونیک بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

در بازار روز شنبه نماد معاملاتی شرکت ایران خودرو دیزل،داروسازی اکسیر و ملی سرب و روی با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند 1393 ، با محدودیت نوسان قیمت بازگشایی شد.

در مجموع بازار روز شنبه بازار مثبتی بود که در آن حجم و ارزش معاملات رشد کرد و بیش از یک میلیارد سهم به ارزش 286 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازارسرمایه به 343 هزار میلیارد تومان رسید.


ویدیو : بورس تهران در مدار سبز