به واقعی بودن این تصاویر شک خواهید کرد! : این تصویر به قدری زیبا و به طرز غیر ...


این تصویر به قدری زیبا و به طرز غیر قابل باوری از تمام جهات بی نقص است که باور کردن اینکه این تصویر دستکاری نشده و واقعی است، واقعا سخت است. فارنت: این تصویر به قدری زیبا و به طرز غیر قابل باوری از تمام جهات بی نقص است که باور کردن اینکه این تصویر دستکاری نشده و واقعی است، واقعا سخت است.

زمین تخت تصاویر واقعی از کره d , تصاویر روایات در مور مقدس بودن تلاش همسران در زندگی زناشویی , مشکلات روحی بودن تصاویر مانیتور

تکنیک،ترکیب و موضوعیت مانند یک رویای بی نقص می‌ماند، این تصویر واقعی، در شهر سوالور کشور نروژ، توسط عکاس با استعداد مکس ریو گرفته شده است. هنر این عکاس تا حدی بی مانند و متحیرکننده است که نزدیک به واقعیت نیست. این تعریف چگونگی گرفتن این عکس از زبان این عکاس است:

    نور از سمت راست از جانب شهر سوالور می‌تابد. حالت سحر و سپیده‌دم هم در عکس بخاطر سه انفجار که دقیقا پشت سر هم ایجاد شده‌اند و خب من کمی در مورد آن خلاقیت به خرج دادم و آنرا در تصویر جای دادم.

تصاویر واقعی زحل , از بین بردن دندانه دندانه بودن تصاویر در فتوشاپ , چکونه از واقعی بودن موسسه ای مطمین شویم؟؟

تصاویر زیبا , تصاویر , تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما

تصاویر عاشقانه , کسب درامد اینترنتی واقعی , فال عطسه واقعی

تصاویر خنده دار , تصاویر محرم , کاهش حجم تصاویر

تصاویر سه بعدی , فال تاروت واقعی , کلیپ تجاوزهای واقعی

تصاویر شیشه ای اسم شما , لینک دار کردن تصاویر در تلگرام , شاد بودن

مکس ریو، خود را "یک ماجراجو با یک دوربین” تشریح میکند. این متن از سایت شخصی او برداشته شده است:

    خیلی از مردم در موقعیت و شرایط زندگی بدون خوشحالی زندگی می‌کنند و هنوز هم حاضر به تغییر موقعیتشان نیستند، چون زندگی آنها مشروط و در گرو مسایلی مثل امنیت شغلی، راحتی و محافظه کاری است، که همه این ها قرار است به شما آرامش ذهنی بدهد، اما در واقعیت هیچ چیز برای یک روحیه ماجراجو مضرتر از یک آینده محافظه‌کارانه نیست. پایه‌ای ترین مرکزیت و روح زندگی انسان، شور و اشتیاق او برای ماجراجویی است. لذت زندگی از مواجهه ما با تجارب جدید است و بنابراین، هیچ لذتی بالاتر از داشتن یک افق فکری همیشه در حال تغییر بی پایان، برای هر روز، و داشتن یک خورشید متفاوت نیست.


ویدیو : به واقعی بودن این تصاویر شک خواهید کرد!