به زودی پرسپولیسی شدنم مشخص میشود : هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید منتظر ...


هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید منتظر پایان نیم‌فصل است تا وضعیتش برای پیوستن به پرسپولیس مشخص شود. ایسنا: هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید منتظر پایان نیم‌فصل است تا وضعیتش برای پیوستن به پرسپولیس مشخص شود.

محسن مسلمان درباره آخرین وضعیت پیوستن خود به پرسپولیس اظهار کرد: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و منتظرم که نیم‌فصل تمام شود و ببینم نتایج مذاکرات دو باشگاه چگونه می‌شود. فردا با راه‌آهن بازی داریم و جمعه هم باید در جام‌حذفی به میدان برویم.

او ادامه داد: با آذری هم صحبت کرده‌ام اما همانطور که گفتم خبری نشده و بعد از بازی ما در جام حذفی ان‌شاءالله وضعیتم برای رفتن به پرسپولیس مشخص می‌شود. خودم خیلی دوست دارم به این تیم بروم و باید ببینم شرایط چگونه می‌شود.

مسلمان درباره شرایط خود در ذوب آهن گفت: بوناچیچ در این چند وقت اخیر به من بازی نمی‌داد و در کنفرانس‌های خبری هم می‌گفت که فکر مسلمان تهران است. با این حال فکر می‌کنم فردا برای ذوب‌آهن بازی کنم و امیدوارم راه‌آهن را ببریم. شرایط تیم در جدول خوب نیست. سال قبل هم می‌گفتیم نمی‌گذاریم کار به هفته‌های پایانی کشیده شود اما به پلی‌آف رفتیم. امیدوارم امسال این گونه نشود و از همین هفته‌ها جایگاه واقعی خود را در جدول به دست بیاوریم.


ویدیو : به زودی پرسپولیسی شدنم مشخص میشود