به دی‌ کاپریو در گرفتن اسکار کمک کنید! : در این بازی فلش، باید با سرعت تمام ...


در این بازی فلش، باید با سرعت تمام دو کلید H و G را بزنید تا لئوناردو به دنبال اسکار بدود. مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: لئوناردو دی‌کاپریو تا به حال نامزد دریافت شش جایزه‌ی اسکار شده است، اما نتوانسته هیچکدام از آن‌ها را دریافت کند؛ طوری که اگر چند سال اخیر در شبکه‌های اجتماعی گشت و گذار کرده باشید، مطمئنا جوک‌هایی را درباره‌ی این قضیه دیده‌اید. دی‌کاپریو امسال هم نامزد دریافت یک جایزه‌ی اسکار شده است و اگر بخواهیم به دیگر جوایز امسال او رجوع کنیم، می‌توانیم کم و بیش اسکار امسال او را تضمین کنیم. با این حال، برای اینکه به دریافت این جایزه‌ی دی‌کاپریو کمکی کرده باشید، می‌توانید بازی فلش او را بازی کنید.

دی کاپریو پوست اسب اسکار , دلیل اسکار گرفتن فیلم تایتانیک , گرفتن خلافی ماشین

بازی «خشم لئوناردو دی‌کاپریو» (Leonardo DiCaprio’s Rampage) با این جمله شروع می‌شود: "سلام؛ من لئوناردو دی‌کاپریو هستم و می‌خواهم حتما اسکار را برنده شوم.”

در این بازی فلش، باید با سرعت تمام دو کلید H و G را بزنید تا لئوناردو به دنبال اسکار بدود. در این مسابقه‌ی د‌ی‌کاپریو برای رسیدن به اسکار، او با شخصیت‌هایی مثل «برایان کرنستون»، «مت دیمن» یا «مایکل فاسبندر» هم بر می‌خورید. باید تا می‌توانید کلیدها را سریع‌تر فشار دهید و لئوناردو را به اسکار برسانید. در این میان هم جایزه‌های مختلفی مثل گلدن گلوب یا امی (Emmy) جمع می‌کنید که به امتیاز کلی‌تان اضافه می‌کند.

لیوناردو دی کاپریو , اسکار , دی کاپریو

مینی‌گیم‌های بامزه‌ای هم در وسط این بازی قرار داده شده‌اند؛ مثلا باید از بین تمام نامزدهای اسکار، نامزد سیاه‌پوست را انتخاب کنید. اما نمی‌توانید، چون امسال اسکار هیچ نامزد سیاه‌پوستی ندارد!


ویدیو : به دی‌ کاپریو در گرفتن اسکار کمک کنید!