به جای کیانی یک بازیکن پرسپولیس رامی‌خواهیم :     مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ...



 

بازیکن اوکراینی پرسپولیس , بازیکن پرسپولیس , دو بازیکن پرسپولیس در تمرین امروز مصدوم شدند

 

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: به جای کیانی یکی از بازیکنان پرسپولیس را می‌خواهیم.

محمد حسین جعفری در مورد حضور خود و امیر قلعه نویی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: یک جلسه سه ضلعی بود بین باشگاه تراکتورسازی، کمیته انضباطی و نماینده کمیته داوران. در خصوص اتفاقاتی که بعد از بازی با داماش رخ داد یک بازخوانی داشتیم و طرفین گلایه های خود را از هم اعلام کردند و به نتایج خوبی رسیدیم.

وی افزود: در این جلسه به دنبال مقصر نبودیم و فقط می خواستیم مشکلات را بگوییم و امیدوار هستیم که از این پس به خصوص در بازی های حساس از داوران مجرب تر استفاده شود و دقت عمل کمیته داوران هم بالا رود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص شکایت کمالوند از این باشگاه به دلیل مسائل مالی تصریح کرد: این قضیه برای یک ماه قبل است و همان موقع ما محاسبات خود را انجام دادیم و می دانیم که باید مبلغی را بابت دو سال قبل این مربی پرداخت کنیم. هر مربی حق دارد وقتی باشگاهی پولش را نمی دهد شکایت کند.

جعفری در ادامه در ارتباط با مشکلات مالی این باشگاه گفت: وضعیت مالی ما هم مثل سایر باشگاه ها بد و نامناسب است. نمی خواهم تراکتورسازی را با سایر باشگاه ها مقایسه کنم اما ما هم در تنگنای مالی قرار داریم. تاکنون فقط ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده ایم و در تلاش هستیم منابع پولی را پیدا کنیم اما این تلاش به کجا برسد معلوم نیست.

وی در مورد شکست این تیم مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: می توانستیم با پیروزی در این مسابقه جهش خوبی در جدول داشته باشیم اما فوتبال همین است. باید مهم این است که تیم بازی خوب و تماشاگر پسندی ارائه کند. تماشاگران ما به دنبال بازی خوب هستند اما مقابل فولاد خوب نبودیم. توقع تماشاگران به دلیل بازی های خوب اول فصل بالا رفته است. امیر قلعه نویی هم تمام تلاش خود را می کند که همین شرایط را فراهم کند.

جعفری در مورد اینکه حمید استیلی اعلام کرده مهدی کیانی از این هفته در تمرینات پرسپولیس شرکت می کند، گفت: با باشگاه پرسپولیس توافقاتی کرده ایم اما نگفتیم این بازیکن از این هفته می تواند در تمرینات شرکت کند. ما برای جابه جایی یک بازیکن از پرسپولیس  با آنها حرف زدیم اما هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است.

وی در پاسخ به این سؤال که کدام بازیکن پرسپولیس را می خواهید گفت: فعلا نمی خواهیم این موضوع رسانه ای شود.


ویدیو : به جای کیانی یک بازیکن پرسپولیس رامی‌خواهیم