به جای پیشنهادات سیاسی تغییر رفتار دهند : یك نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی ...







چرا رفتار شوهرم تغییر کرده است؟ , علت تغییر رفتار عشقت , تغییر اخلاق و رفتار در دوران بارداری



یك نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: كنار گذاشتن رفتارها و رویكردهای رقابتی از الزامات وفاق و همبستگی پس از انتخابات است و مردم با مختومه شدن فرآیند انتخابات، رفتارهای رقابتی را نمی‌پسندند.

رضا طلایی‌نیك در گفت‌وگو با ایسنا تصریح كرد: در فضای پس از انتخابات باید گفتمان خدمت، پیشرفت و حمایت از دولت منتخب ملت حاكم شود.

وی با بیان این‌كه " دولت منتخب اكثریت ملت پس از هر انتخاباتی نیاز به حمایت و نقد سازنده دارد" اظهار كرد: برخی از سیاسیون باید به جای ادامه‌ رفتارهای رقابتی به رفتارهای حمایت از دولت، نقد سازنده و حفظ منافع ملی اهتمام ورزند. متناسب با شرایط داخلی و خارجی كشور، گفتمان خدمت، پیشرفت و مقاومت متحد در برابر دشمنان و جبران رفتارهای غلط گذشته، انتظار به حق مردم از برخی سیاسیون است؛ بنابراین به جای طرح مسایل سیاسی باید به اصلاح رفتارها و تحقق همه ابعاد رهنمودهای رهبر انقلاب و اجرای قانون اهتمام ورزید.

وی افزود: رسیدگی عادلانه و بدون تاخیر به قانون‌شكنی‌ها و آشوب‌گری‌های پس از انتخابات از یكسو و حمایت از جریان خدمت و پیشرفت و تحكیم مقاومت در برابر دشمنان از سوی دیگر، بیش از سایر موضوعات اهمیت دارد، همه‌ جریانات درون نظام باید تعامل و قانون‌مداری با محوریت رهبری و حمایت از دولت توام با نقد سازنده را اولویت كاری خود قرار دهند.

این نماینده پیشین مجلس، با بیان این‌كه " بدون تغییر رفتارها و گفتارها و انطباق آن با قانون و ولایت فقیه هیچ طرح سیاسی قابلیت اجرایی نخواهد داشت" خاطرنشان كرد: به جای همبستگی شكلی باید به انسجام رفتاری نهادمند اهتمام ورزید. مردم جلوتر از برخی سیاسیون در جناح‌های گوناگون به مختومه كردن رفتارهای ضد وحدت و پایان دادن به فصل رقابت در نهم دی و ۲۲ بهمن عمل كردند؛ لذا در بستر اجتماعی و مطالبات مردمی، زمینه‌ انسجام ملی وجود دارد.

وی تاكید كرد: باید با توجه به تداوم توطئه‌های خارجی و برخی زمینه‌های فتنه‌گری داخلی همانند مردم به گفتمان عدالت، خدمت و وحدت در برابر دشمنان در رفتارها اولویت داد؛ چراكه شعار بدون عمل به وفاق و همبستگی منجر نمی‌شود. كشور و مردم با توجه به ظرفیت‌های بالقوه و مطالبات سیاسی - اجتماعی به گفتمان خدمت، پیشرفت و عدالت و رفتارهای غیررقابتی در حوزه‌ سیاسی نیاز دارند.

وی با تاكید بر این‌كه " رفتارهای رقابتی باید فقط به فصل انتخابات موكول شود" تصریح كرد: بدین ترتیب انتظار مردم از هر شخص حقیقی و حقوقی متناسب با قدرت و مسوولیت مربوطه، رفتارهای قانونمدارانه و مبتنی بر خدمت و پیشرفت است.

طلایی‌نیك با اشاره به برخی پیشنهادهای مطرح شده برای رسیدن به وفاق و همبستگی در جامعه، اظهار كرد: به جای صرف فرصت‌ها و انرژی‌ها برای ارائه پیشنهادات سیاسی، باید فرآیند اصلاح رفتارها و حمایت از گفتمان مبتنی بر منافع مردم همت گماشت، طرح‌ها و پیشنهادات خاص سیاسی بدون بروز رفتارهای شفاف مبتنی بر قانونمداری و ولایت‌محوری راه به جایی نخواهد برد.


ویدیو : به جای پیشنهادات سیاسی تغییر رفتار دهند