به جای خرید کیف نو کیف های قدیمی خود را اینگونه زنده کنید! : كمی خلاقیت و حوصله ...


كمی خلاقیت و حوصله و مقداری هم سلیقه لازم دارید تا ظاهر تازه‌ای به كیف‌های قدیمی‌تان بدهید. كیف‌های چرمی و پارچه‌ای قدیمی را از كمدها بیرون بكشید و با استفاده از رنگ و چاپ، گاهی هم نخ و پارچه آنها را نو كنید.
 پادشا: این بار به جای پیشنهاد  خرید كیف‌های تازه، خیال داریم شما را تشویق كنیم تا سراغ كیف‌های قدیمی‌تان بروید؛ همان كیف‌هایی كه ظاهرا نخ‌نما شده‌اند یا آنقدر از آنها استفاده كرده‌اید كه دیگر جذابیتی برای شما ندارند. جدا  از این كیف‌های قدیمی، نوبت به رنگ‌های مخصوص نقاشی روی پارچه و چرم می‌رسد البته پارچه، نخ و منجوق‌های رنگی  هم نیاز دارید تا همه چیز تكمیل شود. نگران نباشید، قرار نیست كیفتان را از اول بسازید، فقط به كمی ایده نیاز دارید تا همان قدیمی‌ها را نو كنید؛ ما در این گزارش، كلی ایده تازه برای شما داریم تا به همین سادگی به انتخاب‌هایی تازه برسید. هرچند معتقدیم این  ایده‌ها به قدر كافی ناب هستند تا وسوسه‌تان كنند دستی هم به كیف‌های نو نوارتان بكشید!

با اطمینان خرید کنید , اینگونه تماس را در آیفون مسدود کنید  , موقع خرید فرش به این نکات توجه کنید

مثل یك بوم‌ نقاشی

كیف پارچه‌ای شما درست مثل یك بوم نقاشی است. فقط كافی است قلم​مو دست بگیرید و طرح دلخواهتان را با استفاده از رنگ‌‌های شاد و البته مخصوص چاپ پارچه، روی آن پیاده كنید.



در موقع خرید فرش به این موارد بیشتر توجه کنید , حسادت فرزندان خود را اینگونه کنترل کنید , اینگونه غریزه جنسی خود را کنترل کنید

غوغای قدیمی​​ها

فقط یك پارچه قدیمی گلدوزی شده می‌تواند این اندازه حال و هوای كیف همیشگی شما را عوض كند. پس یكراست سراغ  تكه‌پارچه‌هایی كه لنگه‌ آنها  فقط توی كمد مادربزرگ‌ها پیدا می‌شوند، بروید. حالا فقط به كمی هنر گلدوزی نیاز دارید و آشنایی با متد اپلیكه‌دوزی در خیاطی.



اینگونه سایز کم کنید , خرید از ebay – چطور از ebay خرید کنید؟ , مموری کارت خود را زنده کنید

تابلویی را در دست بگیرید

گاهی هم بد نیست قلم​مو را دست‌تان بگیرید و بدون در نظر گرفتن طرح و ایده از پیش مشخص‌شده‌ای، درست مثل نقاشان سبك كوبیسم، تا دلتان می‌خواهد رنگ روی كیف‌تان بریزید.



دردسرهای مُردن ؛ سعی کنید زنده بمانید  , چطور از ایبی خرید کنید , سعی کنید زنده بمانید دردسر های مردن

چرم‌های منجوق‌دوزی شده!

كیف چرمی همیشگی‌تان یك نوار منجوق‌دوزی ساده نیاز دارد تا ظاهرش زیرو رو شود. البته بهتر است عجله نكنید؛ چون  تركیب ‌رنگ هم مهم است. بعد از اینكه منجوق‌ها را روی نوار پارچه‌ای دوختید، نوبت به اضافه كردن این نوار به كیف چرمی‌تان می‌رسد.



خرید کیف چرمی قدیمی , موهای فر و وز را اینگونه صاف کنید , اینگونه پس انداز کنید

گاهی ساده، گاهی ‌طرح‌دار

 اگر كیف‌ شما تركیبی از 2 طرح متفاوت است (یكی ساده و دیگری شلوغ) بد نیست رنگ و قلم​مو را دست بگیرید و برای تنوع هم كه شده درست همان طرح شلوغ را روی قسمت ساده كیف پیاده كنید.



وسایل قدیمی خرید کردن , خرید کارتون های قدیمی از سروش , در خرید کیف و کفش دقت کنید

یك طرح متفاوت

با كمی حوصله می‌توانید از كیف ساده همیشگی‌تان یك كیف متفاوت با ظاهری كاملا هنری بسازید. البته غیر از حوصله و ذوق هنری به یك كیف پارچه‌ای و مقدار زیادی منجوق  نیاز دارید.



قدیمی ترین مرکز خرید ایران , چطور از آمازون خرید کنید؟ , آرتریت مفصل خود را اینگونه درمان کنید

تركیب چرم و پارچه

پارچه‌های قلم‌كاری شده اصفهان؛ البته با تركیب رنگی متفاوت و امروزی! طرح چاپی روی این كیف چرمی  یادآور همان پارچه‌هاست؛ اما این بار ساختن این كیف كار شما نیست. فقط می‌توانید از آن برای سفارش كیف بعدی‌تان ایده بگیرید!



چطور از آمازون خرید کنید , مواردی که باید در هنگام خرید گوشی دست دوم حتما آنها را تست کنید , خرید مدل های قدیمی آدیداس

به جزئیات فكر كنید

بازهم نقاشی روی همان كیف‌های پارچه‌ای اما با خلاقیتی بیشتر. اگر طراحی‌های شلوغ را نمی‌پسندید به جزئیات فكر كنید و همان‌ها را روی كیف‌تان پیاده كنید.



پف زیر چشم را اینگونه درمان کنید , در زمستان اینگونه از گوجه فرنگی نگهداری کنید  , پوست های تیره را اینگونه آرایش کنید

روی چرم نقاشی كنید

اگر از كیف چرم همیشگی‌تان خسته شده‌اید، همین حالا برای چاپ روی آن دست به كار شوید. فقط كافی است در طرح انتخابی و تركیب رنگ‌ها كمی سلیقه به خرج دهید!


ویدیو : به جای خرید کیف نو کیف های قدیمی خود را اینگونه زنده کنید!