به بهانه ۲۸ سالگی کریس رونالدو : به بهانه ۲۸ سالگی کریس رونالدو/ ۱۷۸ بازی و ...



کریس رونالدو , مصدومیت کریس رونالدو , نامزد جدید کریس رونالدو

به بهانه ۲۸ سالگی کریس رونالدو/ ۱۷۸ بازی و ۱۷۹ گل / این آمار فوق العاده نیست؟

 آمار کریستیانو رونالدو در دنیای فوتبال خیره کننده است.

سعید یوسفی / شاید اگر دوران بازیش همزمان با فروغ لیونل مسی نبود برای سالیان سال لقب بهترین بازیکن دنیای توپ گرد برازنده ی او بود. بله صحبت از کریستیانو رونالدو است. مهاجم گلزن باشگاه رئال مادرید اسپانیا. رونالدو امروز وارد 28 سالگی می شود.

کریس 5 فوریه 1985 در شهر فونچال پرتغال متولد شد. فوتبال حرفه ای را با اسپورتینگ د پرتغال آغاز کرد و پس از یک دوره ی موفقیت آمیز در منچستر یونایتد در سال 2009 رسماً به رئال مادرید اسپانیا پیوست. رونالدو نخستین بار در 29 آگوست 2009 و در پیروزی 2-3 برابر دپورتیوولاکرونیا برای تیم جدیدش به میدان رفت و توانست اولین گلش را با پیراهن رئال در همان مسابقه به ثمر برساند.

امسال چهارمین فصل حضور این مهاجم گلزن پرتغالی در پر طرفدارترین تیم شهر مادرید است. او در این چهار سال 178 بازی برای رئال انجام داده و توانسته 179 گل به ثمر برساند که آماری رویایی برای یک بازیکن فوتبال به شمار می آید. کریس این فصل نیز 33 گل در رقابت های مختلف برای رئال به ثمر رسانده است. رونالدو در چهار سال حضورش در سانتیاگو برنابئو یک بار قهرمانی در لا لیگا، یک قهرمانی کوپا دل ری و یک قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا را به همراه رئال تجربه کرده است.

به بهانه ی ورود کریستیانو رونالدو به 28 سالگی نگاهی کرده ایم به عملکرد چهار ساله ی این مهاجم گلزن در رئال مادرید./خبرآنلاین

 

کریس رونالدو تتلیتی شد عکس  , پسر کریس رونالدو , تحقیق در مورد کریس رونالدو


ویدیو : به بهانه ۲۸ سالگی کریس رونالدو