به‌خاطر دریافت حقوق بازنشستگی : اخبار حوادث-  به‌خاطر دریافت حقوق بازنشستگی پسر ...



اخبار حوادث-  به‌خاطر دریافت حقوق بازنشستگی

پسر طمعکار، جسد مادر پیرش را ماه‌ها در یخچال پنهان کرده بود.

مرد 54 ساله انگلیسی برای ماندن در خانه اجاره‌ای مادرش، جسد این پیرزن 90 ساله را مدت شش ماه در یخچال خانه نگه‌داشت تا مرگ او را از همه پنهان کند.


«فیلیپ بروف» که همراه مادر پیرش چند ماه قبل از حادثه خانه‌ای در «پورتس‌موث» انگلیس اجاره کرده بود، با نگهداری از پیرزن، هزینه بازنشستگی و اجاره منزل و درمان او را هر ماه دریافت می‌کرد و روزگار می‌گذراند اما شش ماه پیش مادر پیر «بروف» براثر کهولت سن به مرگ طبیعی جان باخت و این پسر 54 ساله که به‌خوبی می‌دانست افشای خبر مرگ مادرش باعث از دست رفتن خانه‌اش می‌شود و مواجب ماهانه دولتی نیز از دست‌اش می‌رود تصمیم گرفت با خالی کردن یخچال خانه جسد پیرزن را درون آن نگهداری کند و به هیچ کس درباره مرگ او چیزی نگوید.

 

این پنهان‌کاری تا شش ماه اول جواب داد اما با‌گذشت زمان، همسایه‌ها به رفتار این مرد میانسال ظنین شدند و درخواست کردند پلیس تحقیقاتی درباره او انجام دهد.


مأموران با ورود به ماجرا بلافاصله خانه این مرد را مورد بررسی قرار دادند و به سرعت جسد یخ‌زده پیرزن را در یخچال خانه پیدا کردند. با کشف این جسد، مرد جوان به اتهام قتل دستگیر شد اما کالبدشکافی جسد مشخص کرد پیرزن به مرگ طبیعی مرده و اتهام قتل از متهم برداشته شد. با این حال «فیلیپ بروف» به حکم قاضی به اتهام پنهان کردن جسد و سوء‌استفاده از حقوق ماهانه مادرش به 8 ماه زندان، 12 ماه حبس تعلیقی و بازپرداخت تمامی مبالغ دریافت شده در طول این مدت محکوم شد.
اخبار حوادث - شبکه ایران


ویدیو : به‌خاطر دریافت حقوق بازنشستگی