بهوش آمدن پس از 7سال با خوردن قرص خواب! : بهوش آمدن پس از 7سال با خوردن قرص ...



بهوش آمدن پس از 7سال با خوردن قرص خواب!

مردی در آفریقای جنوبی که 7سال را در کما سپری کرده بود، با مصرف قرص خواب به هوش آمد.

 

تعبیر خواب تیر خوردن , تعبیر خواب چاقو خوردن , تعبیر خواب غذا خوردن

 

جام نیوز؛ "آیاندا انکینانا" مرد اهل ژوهانسبورگ، پس از تصادف در سال 2005 و آسیب های شدید مغزی به کما رفت. اما ماجرا از آنجایی آغاز شد که همسرش چندی پیش مقاله ای را در روزنامه خواند مبنی بر اینکه برخی بیماران که مدت طولانی در کما بوده اند، با خوردن قرص خواب "استیل ناکس" بهوش آمده اند.

سپس وی آن قرص را به شوهرش داد و تنها پس از 5روز وی بهوش آمد و توانست سخن بگوید.او حتی بستگان خود، از جمله پسرش را شناخت و توانست صحبت های قبل از تصادفش را به یاد آورد.وی افزود: روزی که "آیاندا" بهوش آمد را هرگز فراموش نمی کنم، آن روز شادترین روز زندگی من بود. آیاندا اولین درخواستش دیدن پسرمان بود که من را شوکه کرد.

اگرچه این فرد مسلط به یک مکالمه صحیح و مناسب نیست، و حرف هایش بریده بریده است و همچنین می تواند با زبان اشاره صحبت کند.اما دکتر او به توانایی این قرص مبنی بر بهوش آوردن بیماران از کما، متقاعد نشده است و گفت: او تاکنون با من صحبت نکرده است و شواهدی از بهبودی در او دیده نمی شود.

این اولین مورد نیست که فردی با مصرف این قرص از کما بهوش می آید.در دسامبر گذشته نیز جوانی استرالیایی با خوردن این قرص از حالت کما بهوش آمد./جام نیوز

 


ویدیو : بهوش آمدن پس از 7سال با خوردن قرص خواب!