«بهشت» پیشتاز این هفته سینماهای آمریكای شمالی+تصاویر :  «بهشت» پیشتاز این هفته ...



 «بهشت» پیشتاز این هفته سینماهای آمریكای شمالی+تصاویر

«بهشت» (Elysium) در اولین هفته اکران با فروش 30 میلیون و 400 هزار دلاری در جایگاه اول پرفروشترین های این هفته قرار گرفت .

تصاویر بهشت , تصاویر زیبا از شفق شمالی آلاسکا , تصاویر هفته مد جدید و اخبار آن

 

اکشن علمی – تخیلی «بهشت» (Elysium) در اولین هفته اکران در بیش از 3 هزار و 500 سینمای آمریکای شمالی ، با فروش 30 میلیون و 400 هزار دلاری در جایگاه اول پرفروشترین های این هفته قرار گرفت . «بهشت» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی «نیل بلوم کمپ‌» است که «مت دیمون» و «جودی فاستر» در آن ایفای نقش کرده اند. داستان فیلم به سال 2154 میلادی باز می گردد ، زمانی که طبقه ثروتمند با ساخت شهری در فضا گروه اکثریت فقیر را روی زمین نابود شده رها می کنند.

 

تصاویر هفته دولت , تصاویر جهنم و بهشت , تصاویر حوریان در بهشت

 

کمدی جنایی «ما خانواده مایلز هستیم» در حالی نمایش را از 7 اوت 2013 آغاز کرده که در اولین هفته اکران با 26 میلیون و 600 هزار دلار رتبه دومین فیلم پرفروش هفته را بدست آورد. این فیلم به کارگردانی «راسون مارشال تربل» و بازی «جنیفر انیستون» ،‌ «جیسون سودسیک» ،‌ «اما رابرتس» داستان یک دلال مواد مخدر است که با تشکیل یک خانواده دروغین سعی دارد یک محموله مواد مخدر را به آمریکا ببرد.

 

تصاویر هفته کتاب و کتاب خوانی , تصاویر هفته مد نیویورک جدید و اخبار آن , بارداری هفته به هفته

 

انیمیشن ماجراجویانه و کمدی «هواپیماها» از 9 اوت نمایش خود را در بیش از 3 هزار سینمای آمریکای شمالی آغاز کرده و در اولین هفته اکران به فروش 22 میلیون و 500 هزار دلاری دست یافت. این انیمیشن به کارگردانی «کلی هال» جریان یک هواپیمای سم پاشی است که رویای حضور در یک رقابت هوایی را در سر دارد اما مشکل او ترس از ارتفاع است. «دین کوک» ، «استیسی کیچ» و «برد گارت» از صداپیشگان این انیمیشن هستند.

 

هفته دفاع مقدس , هفته دولت , کره شمالی

 

فانتزی خانوادگی «پرسی جکسون : دریای هیولاها» از 7 اوت نمایش خود را آغاز کرده و در اولین هفته اکران با 14 میلیون و 600 هزار دلار عنوان چهارمین فیلم پرفروش گیشه را بدست آورده است. «ثور فرودنتال» کارگردانی این فیلم را با بازی «لوگان لرمن» ، «الکساندر اداداریو» و «براندون تی جکسون» بر عهده دارد.

 

بهشت , بهشت زهرا , تصاویر زیبا

 

«دو اسلحه» در دومین هفته اکران با 11 میلیون و 100 هزار دلار به رتبه پنجم سقوط کرد. این فیلم که به کارگردانی بالتازار کورماور نمایش خود را از 2 اوت آغاز کرده داستان یک مامور ویژه پلیس و یک مامور مخفی نیروی دریایی است که برای متوقف کردن کارتل مواد مخدر در کنار هم قرارمی گیرند. دانزل واشنگتن و مارک والبرگ بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 

هفته کتاب , تصاویر , فال هفته

 

«اسمورف 2» ، «ولورین» ، «احضار روح» ، «من نفرت انگیز 2» و «بزرگ شده ها 2» به ترتیب در رتبه های ششم تا دهم جدول قرار گرفتند.
منبع:cinemakhabar.ir

 


ویدیو : «بهشت» پیشتاز این هفته سینماهای آمریكای شمالی+تصاویر