بهشت روی زمین در چند قدمی ایران است : تصاویری که در این مطلب تقدیم شما دوستان ...


تصاویری که در این مطلب تقدیم شما دوستان پادشا خواهد شد مربوط به "العین بهشت" در امارات متحده عربی هست که بعنوان اولین باغ گل در نوع خود که با هزاران سبد گل در وسط یک منطقه صحرایی گرم تزئین شده در سال 2010 در رکوردهای گینس ثبت شده است. تصاویری که در این مطلب تقدیم شما دوستان پادشا خواهد شد مربوط به "العین بهشت" در امارات متحده عربی هست که بعنوان اولین باغ گل در نوع خود که با هزاران سبد گل در وسط یک منطقه صحرایی گرم تزئین شده در سال 2010 در رکوردهای گینس ثبت شده است. 
شما دوستان هم حتما به معجزه پول اعتقاد دارید و با دیدن چنین تصاویری به درستی اعتقادتون پی میبرید. چون ایجاد اینچنین پردیسی اونم در کشوری که فاصله چندانی با بوشهر نداره و از نظر اقلیمی بی شباهت به مناطق جنوبی کشور ما ایران نیست و حتی سخت تر هم هست واقعا آدم رو حیرت زده میکنه که چنین شرایطی رو برای پرورش گل هایی به این زیبایی، محیطی رویایی را بوجود آورده اند.
طراحان این باغ گذشته از اینکه برای مردم اونجا جایی زیبا و منحصربفرد رو آماده کردند، باعث جلب توریست به این کشور هم شدند و کلی مزایای ریز و درشت دیگه ... ضمن اینکه برای ثبت شدن در گتاب کینس اونم بخاطر قرار دادن 2964 عدد گلدان آویز واقعا جای تشویق داره، البته صرف این هزینه در مقابل ثروت رو به تزاید کشور امارات نه تنها چیزی به شمار نمیاد بلکه به نوعی باعث رونق اقتصادی آنجا نیز خواهد شد.
مساحت این باغ 21000 متر مربع هست که گویا ابتدا با 7000 متر مربع افتتاح شده اما بعد از بازدید، بازدیدگنندگان اختیار از دستشون خارج میشه و نمیتونند از خیر چیدن این گل های زیبا بگذرند که همین موضوع باعث میشه مسئولین باغ چند ماهی اونجا رو تعطیل کنند. اما در بازگشایی مجدد هم مساحت باغ رو توسعه میدهند و هم آرایش گل ها و فضاسازی رو بشکلی جدیدتر ارائه میدهند که منظره ای زیبا و چشم نواز را برای هر بیننده تداعی خواهد کرد.


ویدیو : بهشت روی زمین در چند قدمی ایران است