بهترین کیف‌های عصر، مهمانی و شب : بهترین‌های انتخابی کارشناسان مجله «اله» (Ele) ...


بهترین‌های انتخابی کارشناسان مجله «اله» (Ele) را در این شماره معرفی کردیم تا دست‌تان برای خرید و انتخاب باز باشد. اینها مجموعه کیف‌های شب و عصر طراحان مطرح دنیاست.
مجله زندگی ایده آل: بعد از طراحان و شرکت‌های تولیدکننده پوشاک و اکسسوری‌های زنانه و مردانه، نوبت به کارشناسان و منتقدان این حوزه می‌رسد که تازه‌های رسیده در هر فصل را ارزیابی كرده و فهرستی از بهترین‌ها را معرفی کنند. بسیاری از خانم‌های سخت‌پسند و آراسته منتظر اعلام نظر منتقدان هستند تا بهترین‌های آنها را خریداری کنند. بهترین‌های انتخابی کارشناسان مجله «اله» (Ele) را در این شماره معرفی کردیم تا دست‌تان برای خرید و انتخاب باز باشد. اینها مجموعه کیف‌های شب و عصر طراحان مطرح دنیاست که مورد توجه و تایید کارشناسان این حوزه قرار گرفته است. بی‌شک نمونه‌های این محصولات به زودی وارد بازار ایران می‌شود:

 کیف‌های شب مکعب مستطیلی کوچک امسال در مجموعه زمستان طراحان زیاد دیده می‌شود. ابتکار این طراح استفاده از ورق چوب برای نقش دادن به بدنه این کیف است. برای تبدیل کردن آن به یک کیف مجلسی هم از سنگ‌های درشت رنگی استفاده شده که برق خوبی برای مهمانی‌های شب دارند.

بهترین دسر برای مهمانی , بهترین رستوران های تهران در دورادو , بهترین جراح بینی


 به این نمونه کیف‌ها پاکت گفته می‌شود چون در طراحی آنها از پاکت‌های کاغذی الهام گرفته شده است. این کیف‌ها در مجزا ندارند و دهانه آنها با استفاده از آهنربا بسته می‌شود. در طراحی این کیف از ترکیب چرم نقشدار و پوست استفاده شده و محصولی از شرکت بربری است. این کیف هم برای مهمانی‌های عصر و هم شب مناسب و چشمگیر است.

بهترین فیلم های 2016 , بهترین سایت افزایش بازدید رایگان , بهترین تشک طبی


 این هم یک نمونه کیف عصر برای کسانی که کیف‌های کوچک نیاز آنها را برطرف نمی‌کند و حتی در یک برنامه عصر، احتیاج به کیف بزرگ‌تری برای حمل وسایل خود دارند. امسال را باید سال بازگشت کیف‌های کیسه‌ای اعلام کرد حتی نمونه دوشی آنها. این طراح 2 قطعه فلزی به کیف اضافه کرده که باعث می‌شود کمتر حالت شل و افتاده داشته باشد.
 
بهترین بیمه عمر , بهترین طراح سایت مشهد , بهترین همسر


کیف‌های پاکت‌نامه‌ای، سال گذشته بازار داغی داشتند ولی هنوز ردپای آنها در مجموعه‌های طراحان دیده می‌شود و در مجموع از آن دست کیف‌های کلاسیک هستند که همیشه برای مهمانی‌های عصر و شب گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. این کیف با رنگ خاص که بادمجانی تیره است، در شرکت جیوانجی طراحی و تولید شده است.

بهترین تشک طبی فنری , بهترین متخصص ارتودنسی , بهترین دکتر زنان شیراز


 این هم یک کیف مکعب مستطیلی دیگر ولی خلاقیت طراح در قرار دادن قفل به جای بالای کیف در کناره آن است. در یک قضاوت کلی، شرکت لانوین را باید خلاق‌ترین و موفق‌ترین طراح کیف برای پاییز و زمستان امسال معرفی کرد. استفاده از ردیف به هم پیوسته نگین روی این کیف چرم باعث شده تا جلوه خاصی داشته باشد.

بهترین سایت دانلود فیلم , بهترین ها , بهترین تشک


 این هم نمونه دیگری از کیف کیسه‌ای دوشی است که در تولید آن از پوست با طرح پلنگی استفاده شده است. برای بند و دسته کیف هم چرم مشکی به كار فته است. طراحان به خوبی می‌دانند که طرح پلنگی همیشه در بین خانم‌ها محبوبیت دارد.

بهترین سایت افزایش بازدید , بهترین فیلم های ایرانی , بهترین سریال های خارجی


 لقب خاص‌ترین طراحی را می‌توان به این کیف ژیل سندلر داد. این کیف دقیقا شبیه یک پاکت کاغذی است ولی در تولید آن به جای کاغذ از چرم نرم شل استفاده شده؛ به همین دلیل این کیف به راحتی شکل می‌گیرد. طراحان ژیل سندلر به جای در آهنربایی از زیپ برای بستن این پاکت جذاب استفاده کرده‌اند.

بهترین , بهترین قالیشویی تهران , دانلود بهترین فیلم های 2016


 این کیف کوچک هم مناسب کسانی است که به مدل‌های خاص علاقه دارند. فیلیپ لیم، طراح این کیف، یک کیف چرم ساده با در زیپی را با افزودن پوست تبدیل به کیفی متفاوت کرده است. پوست به کاررفته در این کیف با پوست‌های رایج در صنعت پوشاک متفاوت است. پشمالو بودن این قطعه پوست دلیلی برای جلب توجه در این کیف است.

بهترین بازی های اندروید , بهترین آنتی ویروس , بهترین شرکت طراحی سایت


نمونه دیگری از کیف مکعب مستطیلی کوچک که طراح برای آراسته کردن آن از ترکیب مهره و سنگ استفاده کرده است. ترکیب مشکی و قرمز یک ترکیب کلاسیک برای موقعیت‌های رسمی است.

دانلود بهترین فیلم 2016 , بهترین ایده , بهترین فیلم های 2015


ویدیو : بهترین کیف‌های عصر، مهمانی و شب