بهترین میوه‌های بهاری برای زنان باردار : در فصل بهار خانم‌های باردار اگر میوه‌ای ...


در فصل بهار خانم‌های باردار اگر میوه‌ای را قبلا مصرف کرده‌اند و نسبت به آن میوه حساسیت و آلرژی خاصی ندارند، می‌توانند آن میوه رامصرف کنند. وب سایت نی‌نی بان: دوران بارداری دوران حساسی در زندگی محسوب می‌شود. یکی از مهم‌ترین وظایف خانم‌ها طی این دوران حفظ سلامت خود و جنین، با داشتن تغذیه سالم است.

بهترین میوه های بهاری برای زنان باردار

بهترین نوشیدنی ها برای زنان باردار , بهترین حالت رابطه جنسی برای باردار شدن زنان , بهترین میوه برای عضله سازی

دوران بارداری دوران حساسی در زندگی محسوب می‌شود. یکی از مهم‌ترین وظایف خانم‌ها طی این دوران حفظ سلامت خود و جنین، با داشتن تغذیه سالم است. دکتر محمدرضا وفا، متخصص تغذیه در مورد مصرف میوه‌های بهاری در دوران بارداری توضیح می‌دهد.مادران باردار نگران این می باشند که چه میوه‌هایی را در این دوران بخورند که برای خودشان و جنین مفید باشد و از چه میوه‌هایی پرهیز کنند. اگر دوران بارداری مقارن با فصل بهار باشد که میوه‌‌های متنوعی در آن وجود دارد ممکن است خوردن‌شان در خانم باردار حساسیت ایجاد کند. دکتر محمدرضا وفا، متخصص تغذیه در مورد مصرف میوه‌های بهاری در دوران بارداری توضیح می‌دهد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



رنگ پوست در بارداری، چرا تیره می شود؟

بهترین زمان برای باردار شدن , آیا کاکایو برای زنان باردار بد است؟ , بهترین شغل برای زنان خانه دار

هر خانم بارداری در طول بارداری اش دچار یک سری تغییر و تحولات کلی می شود که تغییر در پوست از مهمترین آنان است! بارداری گرچه کوتاه است اما دوره‌ای مملو از تغییرات هورمونی و متابولیک است که تغییرات متعددی در پوست، ناخن و موها ایجاد می‌کند. بثورات و تغییرات پوستی در طول بارداری مسئله‌ای فوق‌العاده شایع است و به علت شرایط خاص روانی زنان باردار، این تغییرات می‌توانند باعث بروز نگرانی‌هایی شود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



تلویزیون دیدن بچه، روزی چند ساعت؟

بهترین قرص برای باردار شدن , خواص عناب برای زنان باردار , بهترین میوه های برای آلودگی هوا

بر اساس آمار موسسه‌ی طب اطفال در آمریکا، کودکان و نوجوانان به طور میانگین روزانه سه ساعت تلویزیون تماشا می‌کنند. طبق این گزارش، این مقدار تماشای تلویزیون، علاوه بر تأثیرات منفی بر سلامتی، همانند رژیم غذایی و بینایی، موجب مشکلات رفتاری نیز خواهد شد. این موسسه از پزشکان و متخصصان خواسته است تا نسبت به تأثیرات منفی تلویزیون بر کودکان، همانند رفتارهای پرخاشگر و خشن، اطلاع رسانی بیشتری انجام بدهند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



 کودکان دیابتی چی بخورند؟

بهترین راهکارها برای به ارگاسم رساندن زنان , تغذیه مناسب برای زنان باردار , سوره های مفید برای زنان باردار

شیوا فرجی، متخصص تغذیه درباره اقدامات اورژانسی که می‌توان به دیابتی‌هایی که دچار کمای دیابتی می‌شوند، گفت: بهترین اقدام در این شرایط تماس با اورژانس است تا اقدامات پزشکی لازم برای بیمار انجام شود. البته خوراندن مواد شیرین نیز می‌تواند به دیابتی‌ها کمک کند. نکته قابل توجه در این مورد این است که این ماده شیرین باید به صورت مایع دربیاید. به عنوان مثال عسل را درآب حل کنند و به او بدهند. دادن تکه‌ای شکلات یا هر ماده جامد دیگری موثر نیست، زیرا باید مایع باشد تا به سرعت از طریق زبان جذب شود. آب مخلوط با انواع شیرین کننده‌ها، آبمیوه و... از این جمله هستند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



عوارض کم کاری تیروئید در بارداری

باورهای شیرازی ها برای زنان باردار , بهترین غذاهای برای زنان بعد بارداری , ماسک صورت برای زنان باردار

بارداری طبیعی منجر به یكسری تغییرات فیزیولوژیك و هورمونی می شود كه بر عملكرد تیروئید تأثیر میگذارند. بهمین دلیل تفسیر نتایج آزمایش تیروئید یک خانم حامله باید با دقت صورت پذیرد.اندازه تیروئید نیز در یك بارداری طبیعی، بخصوص در مناطقی كه ساكنین آن با كمبود ید روبرو هستند، ممكن است به انداره ۱۰ تا ۱۵ درصد بزرگ‌تر از حد طبیعی شود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : بهترین میوه‌های بهاری برای زنان باردار