بهترین مکان ها برای چتربازی در جهان : آیا شما هم عاشق تفریحات هیجان انگیز هستید ...


آیا شما هم عاشق تفریحات هیجان انگیز هستید و به دنبال بهترین مکان ها برای چتر بازی می گردید؟ در این ورزش آنچه برای شما مهم است، ارتفاع، امنیت و منظره مقابل چشمان تان است، به همین دلیل ما بهترین مکان های جهان را برای چتربازی به شما معرفی می کنیم.



پادشا: آیا شما هم عاشق تفریحات هیجان انگیز هستید و به دنبال بهترین مکان ها برای چتر بازی می گردید؟ در این ورزش آنچه برای شما مهم است، ارتفاع، امنیت و منظره مقابل چشمان تان است، به همین دلیل ما بهترین مکان های جهان را برای چتربازی به شما معرفی می کنیم.
1. بیابان نامیب، نامیب

بهترین شهرهای جهان برای زندگی , بهترین مکان برای مسافرت خارجی در پاییز , بهترین مکان برای مسافرت خارجی در تابستان

بر فراز بیابان نامیب شما 10 ثانیه از بهترین سقوط آزاد را تجربه خواهید کرد. تپه های نارنجی و موج های اقیانوس اطلس مناظری است که می توانید در طول سقوط تان مشاهده کنید. این پرش که از ارتفاعی بیش از 3048 متر اتفاق می افتد، تجربه ای سورئال یا فراواقعی خواهد بود.


2.کوههای اورست، نپال

بهترین مکان برای مسافرت در زمستان ایران , بهترین مکان برای مطالعه , بهترین مکان ایران برای مسافرت

یکی از بهترین مکان ها برای چتر بازی، نپال است. شما با هلیکوپتر به بالاترین نقطه ممکن می روید و پرش خود را بر فراز یکی از بلندترین نقاط کره زمین انجام می دهید. این را هم بگوییم که تنها 152 نفر این کار را به تنهایی، آن هم با لوازم کمکی مانند اکسیژن، انجام داده اند.

3.دبی، امارات متحده عربی

بهترین مکان ها برای لذت بردن از مکانهای گردشگری چین , بهترین مکان های گردشگری جنوب شرقی برای سفر , بهترین مکان ها برای لذت بردن از مکانهای گردشگری چی

حتما شما هم می دانید که یکی از بهترین مکان های چتربازی، علارغم سابقه کوتاه مدت اش، دبی است. آنچه چتربازان هنگام سقوط می بینند منظره ای از نخل جمیرا، خلیج فارس و خود شهر است که تماشایی می باشد.

4.اینترلاکن، سوئیس

بهترین مکان برای خرید گبه , بهترین مکان برای نگهداری موبایل , بهترین مکان ها برای مسافرت خارجی در پاییز

برای افرادی که از منظره کوهها لذت می برند، اورست تنها گزینه نیست. اگر نمی توانید به آن مکان سفر کنید به اینترلاکن سری بزنید. در ارتفاع 4267 متری از زمین، دریاچه، یخچال های طبیعی و جنگل ها با پس زمینه رشته کوههای آلپ تجربه ای فوق العاده برایتان بر جای خواهد گذاشت. 

5.موآب، یوتا، آمریکا

بهترین مکان های دنیا برای گذراندن کریسمس , بهترین مکان برای سفر داخلی در پاییز , بهترین مکان ها برای قرار

پرش از ارتفاع 3048 متری منظره ای از رودخانه کلرادو و پارک ملی کنیون‌لندز را در مقابل چشم هایتان قرار می دهد، تجربه ای که هیچ بار دیگر تکرار نمی شود.

6.کنز، کوئینزلند، استرالیا

بهترین مکان برای سفر در کریسمس , بهترین مکان برای خرید لباس ارزان , بهترین مکان برای خرید لباس در تهران

 از ارتفاع 4267 متری، تنها موجود زنده ای که در این مکان می بینید، دیواره های بزرگ مرجانی است. شما همچنین جنگل های استوایی و خط ساحلی را نیز مشاهده خواهید کرد.

7.کیپ‌تاون، افریقای جنوبی

بهترین مکان برای نصب دستگاه خوشبوکننده , بهترین مکان برای خرید , بهترین مکان برای پاتوق

منظره ای زیباتر از کیپ تاون وجود ندارد. از ارتفاع 3048 متر در هوا، شما قادرید کوههای تیبل را مشاهده کنید. تماشای تمام شهر و خط ساحلی تنها از این فاصله امکان پذیر است.

8.هونولولو، هاوایی، آمریکا

بهترین مکان برای خرید کفش ورزشی , بهترین مکان ها برای صبحانه , بهترین شهر های جهان برای زدگی

شما در هونولولو می توانید دو نوع چتربازی را امتحان کنید. ارتفاع یکی از آنها 67056 و دیگری 4267 متر است. از این فاصله می توانید تمام جزیره را زیر پای خود مشاهده کنید. 

9. آبشار ویکتوریا، زامبیا و زیمبابوه

بهترین شهر های جهان برای زندگی , دانلود بهترین انتی ویروس جهان برای کامپیوتر , بهترین مکان تبلیغات برای آموزشگاه ها

یکی از مقاصد مورد علاقه ماجراجویان پرش بر فراز آبشار ویکتوریا است. آبشار ویکتوریا آبشاری است طبیعی در جنوب قاره آفریقا که بر روی رودخانه زامبزی و بر روی خط مرزی زامبیا و زیمبابوه قرار گرفته است که با ارتفاع ۱۰۸ متر، عریض ترین آبشار جهان شناخته می‌شود.


ویدیو : بهترین مکان ها برای چتربازی در جهان