بهترین مسیرهای دوچرخه‌سواری جهان+تصاویر : یکی از بلندترین مسیرهای دوچرخه سواری ...



یکی از بلندترین مسیرهای دوچرخه سواری در کانادا که مسافتی بیش از 4 هزار کیلومتر دارد. مسافت بالای این مسیر باعث شده تا دوچرخه سواران بتوانند در مسیر دوچرخه سواری از مناظر زیبا و طبیعی به شدت لذت ببرند.

در این مطلب تصمیم داریم تا تعدادی از بهترین مسیرهای دوچرخه سواری جهان را به شما معرفی کنیم.

راه سبز در کانادا
یکی از بلندترین مسیرهای دوچرخه سواری در کانادا که مسافتی بیش از 4 هزار کیلومتر دارد. مسافت بالای این مسیر باعث شده تا دوچرخه سواران بتوانند در مسیر دوچرخه سواری از مناظر زیبا و طبیعی به شدت لذت ببرند.

بهترین دوچرخه سواران جهان , مسیرهای امن دوچرخه سواری در تهران , مسیرهای دوچرخه سواری تهران

مسیر دوچرخه سواری "راه آهن زیر زمینی"
این مسیر 3310 کیلومتری به عنوان یادگاری از تونل‌های زیرزمینی ساخته شده به منظور فرار برده‌ها نام گذاری شده است. افرادی که این مسیر را انتخاب می‌کنند در طول سفر خود از 5 بخش مختلف عبور می‌کنند و در این بخش‌ها می‌توانند از نقاط تاریخی بسیاری دیدن کنند.

بهترین تصاویر خودرو سواری بنز حاج بهمن , بهترین تصاویر جهان , زندگینامه بهترین بازیگران مشهور تاریخ سینمای جهان تصاویر

مسیر 7 در شیلی
جاده ای 1300 کیلومتری با آسفالتی ناهموار که از مسیرهای بسیار مختلفی عبور می‌کند و مسافران را در چندین بخش وادار می‌کند تا از قایق برای جا به جایی استفاده کنند. از جمله ویژگی‌های اصلی این مسیر می‌توان به مناظر زیبا و متنوع طبیعت کشور شیلی اشاره کرد.

دوچرخه سواری , دانلود بهترین فیلم های جهان , کلاه دوچرخه سواری

راه Munda Biddi
در زبان محلی بومیان استرالیا نام این مسیر به معنای " راهی در جنگل" است. این مسیر 332 کیلومتری از بخش‌های مختلف جنگل‌های اکالیپتوس عبور می‌کند و می‌تواند مسیر بسیار زیبایی برای علاقه‌مندان به طبیعت باشد. دوچرخه سواران و مسافران در طول این مسیر با انواع گونه های حیوانی مختلف مواجه خواهند شد.

دوچرخه سواری بانوان , بهترین سریال های تاریخ جهان , دوچرخه سواری زنان

جاده میان هانوی تا هوشی مین در ویتنام
اگر دوچرخه سواری در کنار دریا و در امتداد سواحل برای شما لذت بخش است مطمئناً از این مسیر به شدت لذت می‌برید. این مسیر 1200 کیلومتری در میان دو شهر عظیم ویتنام در امتداد دریا ساخته شده است. با این حال این مسیر هم خالی از سختی نیست و دوچرخه سواران در طول آن باید از بخش‌های مختلفی عبور کنند.

بهترین رمان های جهان , دانلود بهترین انیمیشن های جهان , بهترین کتاب های جهان

جاده گران فوندو در ایتالیا
یکی از مسیرهای دوچرخه سواری که هر ساله یک دوره مسابقات بزرگ در آن برگزار می‌شود. شرکت کنندگان این مسابقه باید در طول مسیر بیش از 4200 در مسیری 209 کیلومتری بالا روند، موضوعی که باعث شده تا بسیاری از دوچرخه سواران مسیرهای عادی نتوانند به هدف نهایی مسابقه برسند.

بهترین کتاب های فلسفی جهان , بهترین رمانهای جهان , بهترین کتابهای جهان

جاده لوشان تا بایون در فرانسه
مسابقات تور دو فرانس اولین بار در سال 1910 از مسیرهای کوهستانی عبور کرد. در طول بخش دهم این مسابقه، نفر اول بیش از 14 ساعت در مسیر 325 کیلومتری میان شهر لوشان تا بایون پا زد. در آن زمان این مسیر به صورت کامل خاکی بود موضوعی که به سختی هرچه بیشتر مسابقه می‌افزود.

بهترین سایت های جهان از نظر طراحی , بهترین بازی آنلاین جهان , فواید دوچرخه سواری

مسیر du Comte Jean در بلژیک و فرانسه
بلژیک کشوری است که در آن جاده های بسیاری مخصوص دوچرخه سواران ساخته شده و رفت و آمد خودروها به صورت کامل در آن‌ها ممنوع است. این مسیر 220 کیلومتری نیز در بخش‌های به صورت انحصاری برای دوچرخه سواران است و می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌ها را برای مسافران به همراه داشته باشد.

بهترین رستوران های جهان , بهترین بازی جهان , بهترین انیمیشن های جهان

Lands End to John OGroats در انگلستان
مسیری 1450 کیلومتری در کشور جزیره ای انگلیس. این مسیر با توجه به راهی که دوچرخه سواران برای پیمودن آن انتخاب می‌کند می‌تواند کمی کوتاه تر یا بلندتر باشد. اولین رکورد پیمایش این راه در سال 1885 در 65 روز به ثبت رسید.

بهترین سریال های جهان , حکم دوچرخه سواری بانوان , رده بندی بهترین گوشی های جهان 2016

مسابقات دوچرخه سواری کیپ‌تاون در آفریقای جنوبی
با مسیری 109 کیلومتری شاید این سری از مسابقات در نوع خود طولانی‌ترین نباشد اما بدون شک شلوغ‌ترین محسوب می‌شود. در برگزاری سالانه آن بیش از 35 هزار نفر شرکت می‌کنند که باعث می‌شود تا کیپ‌تاون هر ساله میزبان شلوغ‌ترین مسابقه دوچرخه سواری جهان باشد.

مسابقه دوچرخه سواری , بهترین شهرهای جهان برای زندگی , تصاویر زیبای جهان

اخبارگوناگون - روزنه آنلاین


ویدیو : بهترین مسیرهای دوچرخه‌سواری جهان+تصاویر