بهترین فیلم های کمدی رمانتیک تمام دوران ها (2) : فیلم های کمدی رمانتیک طرفداران ...


فیلم های کمدی رمانتیک طرفداران فراوانی دارند و از کمدین های قدیمی مانند رزالیند راسل بگیرید تا ریچارد کرتیس، خنده دار ترین و بامزه ترین بازیگران مستعد ژانر کمدی را در بهترین فیلم های کمدی تمام دوران ها می توانیم تماشا کنید. پادشا: فیلم های کمدی رمانتیک طرفداران فراوانی دارند و از کمدین های قدیمی مانند رزالیند راسل بگیرید تا ریچارد کرتیس، خنده دار ترین و بامزه ترین بازیگران مستعد ژانر کمدی را در بهترین فیلم های کمدی تمام دوران ها می توانیم تماشا کنید. وبسایت امپایر لیستی از این فیلم های کمدی رمانتیک که بهترین های ژانر خود محسوب می شوند را ارائه داده است که در زیر از آنها نام برده ایم.

مطلب مرتبط:

بهترین فیلم های کمدی رمانتیک تمام دوران ها (1)


"اَمِلی" (Amélie)

بهترین فیلم های کمدی , بهترین فیلم های رمانتیک 2015 , بهترین فیلم های کمدی خارجی

قصه پریان شگفت انگیز ژان-پی‌یر ژونه نمودی از آرمان افلاطونی پاریس است. و در مرکز آن، دوشیزه پولَن بازیگوش (با بازی آدری توتو) قرار دارد که راهی مسیری رمانتیک می شود و در این مسیر یک دو شوخی هم اجرا می کند. آیا فیلم "اَمِلی" محصول سال 2001 ترکیبی از قطعه ها، کلیشه ها و شخصیت های قالبی است؟ بله شاید همینطور باشد. ولی در عین حال تماشای آن بسیار لذت بخش و شگفت انگیز است.



"داستان فیلادلفیا" (The Philadelphia Story)

بهترین فیلم های کمدی 2015 , بهترین فیلم کمدی ایرانی 94 , بهترین فیلم کمدی 2016

اگر از آن دسته علاقمندان فیلم هایی مانند "های سوسایتی" هستید یا به فیلمی مانند "پیچیده ست" علاقه داشته باشید، این فیلم کلاسیک از جورج کیوکر محصول سال 1940 شاید توجه تان را به میزان زیادی جلب کند. کاثارین هپبورن یکی از زیبارویان جامعه فیلادلفیا است و کری گرنت همسر سابق او است. تماشای این فیلم حتی پس از هفتاد و اندی سال پس از ساخت آن به اندازه روز اول جالب و لذت بخش است.



"تعطیلات در رم" (Roman Holiday)

بهترین فیلم های کمدی ایران , بهترین فیلم های ژانر کمدی , بهترین فیلم های کمدی تاریخ

روی پلکان اسپانیایی شهر رم، آدری هپبورن و گرگوری پک، دو آیکون زیبای دوران طلایی هالیوود را می بینیم که در این فیلم محصول سال 1953 به زیبایی می درخشند. آنچه در این فیلم تماشا می کنیم از آن قصه های پریان است که در رمانس های کمدی اسکروبال شاهدش هستیم، از آن دسته داستان های عاشقانه ای که قهرمانانش یک شاهزاده پنهان و یک ژورنالیست فقیر هستند و عشق بین آنها فقط در فیلم های سینمایی ممکن است. این فیلم باعث می شود هر چه پول دارید جمع کنید و سفری به شهر رم در ایتالیا داشته باشید.



"چهار عروسی و یک تشییع جنازه" (Four Weddings And A Funeral)

بهترین فیلم های عاشقانه و رمانتیک , بهترین فیلم رمانتیک 2015 , بهترین فیلم های کمدی بیا امتیاز بالا در ای ام دیبی

شاید همه ما یک دوست مجرد داشته باشیم که تلاش کنیم فردی را برایش پیدا کنیم تا ازدواج کند. در فیلم کلاسیک مایک نیول ساخته شده در سال 1994، هیو گرانت در نقش چارلز همین دوست مجردی است که به او اشاره کردیم. طی چهار مراسم عروسی و البته یک تشییع جنازه، سرنوشت مدام باعث می شود که چارلز با کاراکتر اندی مک‌داول برخورد داشته باشد و با او مواجه شود. این فیلم بریتانیایی که آمیزه ای از خنده، عشق و اشک است به ما اهمیت تنظیم این ساعت مهم را گوشزد می کند.



"روشنایی های شهر" (City Lights)

بهترین فیلم های کمدی جهان , بهترین فیلم کمدی 2015 , بهترین فیلم های کمدی تاریخ سینما

رام-کام های صامت در نوع خود بسیار کمیاب و نادر هستند. ولی فیلم "روشنایی های شهر" به اندازه خود چارلی چاپلین خنده دار و به همان اندازه رمانتیک است. این فیلم محصول سال 1931 که نمودی از استعداد و نبوغ ستاره های آن است، ماجرای دوستی چاپلین با دختر نابینای زیبایی (با بازی ویرجینیا چریل) را به تصویر می کشد. با آنکه این فیلم بسیار خنده دار است، ولی در عین حال یکی از احساسی ترین فیلم های چاپلین به شمار می رود و صحنه نهایی فیلم اشکتان را درمی آورد.



"آپارتمان" (The Apartment)

بهترین فیلم ترسناک کمدی , بهترین فیلم کمدی ترسناک , بهترین فیلم های 2016 تمام عیار

بیلی وایلدر در این فیلم که در سال 1960 ساخته شده در اوج استعداد و نبوغ خویش است. وی مفاهیم ثقیل و موقعیت های احساسی را به زیبایی به تصویر می کشد. جک لمون و شرلی مک‌لین در این کمدی سر به سر هم می گذارند و با هم درد دل می کنند و البته فیلمنامه نیز به لطف وایلدر و همکارش I.A.L. Diamond یکی از بهترین فیلمنامه های این لیست است. فیلم "آپارتمان" نامزد ده جایزه اسکار و برنده 5 جایزه اسکار از جمله جایزه اسکار بهترین فیلم شد.



"آنی هال" (Annie Hall)

دانلود فیلم کمدی رمانتیک , بهترین فیلم کمدی جهان , بهترین فیلم های 2016

همه علایق و هم و غم وودی آلن در این فیلم یک جا جمع شده اند، فیلمی که در سال 1977 ساخته شد و درباره کمدینی به نام آلوی سینگر است که عاشق شخصیت آنی با بازی دایان کیتون می شود. این دو مرغ عشق کنار هم پرواز می کنند، تنیس بازی می کنند و خرچنگ می پزند و با هم فیلم های مستندی درباره اشغال فرانسه توسط نازی ها تماشا می کنند. این فیلم، فیلمی رمانتیک و البته کلاسیک است که حتماً باید تا بحال آن را تماشا کرده باشید.



"بعضیا داغشو دوست دارن" (Some Like It Hot)

بهترین سایت دانلود فیلم , بهترین فیلم های ایرانی , فیلم کمدی

با توجه به اینکه بیلی وایلدر چندین و چند شاهکار پر از نبوغ ساخته است، شاید غلو نباشد که بگوییم این فیلم محصول سال 1959 بهترین آنهاست. فیلم بعضیا داغشو دوست دارن پر از خنده های از ته دل و پر از احساس است و در واقع این کمدی رمانتیک زمان نمی شناسد و هر وقت آن را تماشا کنید دیر نشده است. وایلدر در این فیلم از تیم بازیگری خود بهترین استفاده را می برد و مریلین مونرو مشهور در این فیلم از مهارت های کمیک خود بهره می برد و جک لمون و تونی کرتیس نیز عالی ظاهر می شوند. فیلمنامه، موسیقی متن و لوکیشن ها نیز مانند سازهای یک سمفونی کمیک بزرگ کنار هم جور شده اند.



"وقتی هری سالی را دید..." (When Harry Met Sally…)

دانلود بهترین فیلم های 2016 , دانلود بهترین فیلم 2016 , فیلم کمدی ایرانی

دلیلی دارد که این فیلم معمولاً در صدر لیست های بهترین رام-کام های تمام دوران ها قرار می گیرد: زیرا این فیلم محصول سال 1989 فوق العاده محشر است! نورا افرون به زیبایی و با احساس تمام فیلمنامه اش را نوشته و راب رینر با مهارت کامل آن را کارگردانی کرده است. و بازیگران آن بیلی کریستال، مگ رایان، کری فیشر و برونو کیربی هستند. هیچ لحظه ای از فیلم به هدر نرفته و حتی وقتی نگاهی به بازیگران نقش مکمل می اندازید، باز هم ناامید نمی شوید. معدود فیلم هایی هستند که پایانی به خوبی این فیلم دارند و وقتی به این جنبه می اندیشید که بسیاری از دیالوگ ها و صحنه های فیلم تبدیل به بخشی از فرهنگ لغت رمانتیک جامعه شده اند، متوجه می شوید که در مورد برنده بودن فیلم اشتباه نکرده اید!


ویدیو : بهترین فیلم های کمدی رمانتیک تمام دوران ها (2)