بهترین فیلم سال 2014 : هیات ملی بازبینی فیلم آمریکا برترین‌های سینمای جهان ...


هیات ملی بازبینی فیلم آمریکا برترین‌های سینمای جهان در سال 2014 را در بخش بهترین فیلم، انیمیشن، کارگردانی و .. معرفی کرد. خبرگزاری ایسنا: هیات ملی بازبینی فیلم آمریکا برترین‌های سینمای جهان در سال 2014 را در بخش بهترین فیلم، انیمیشن، کارگردانی و .. معرفی کرد.

 درام جنایی «خشن‌ترین سال» به کارگردانی «جی .سی چاندور» با بازی «اسکار ایساک» و «جسیکا چستین» در جوایز هیات ملی بازبینی فیلم آمریکا عنوان برترین فیلم سال 2014 میلادی را از آن خود کرد.

«خشن‌ترین سال» که در حال و هوای دهه 1980 نیویورک ساخته شده است، جایزه بهترین بازیگر زن را نیز برای «جسیکا چستین» از این رویداد سینمایی به ارمغان آورد و «اسکار ایساک» نیز بصورت مشترک با «مایکل کیتون» بازیگر فیلم «مرد پرنده» ساخته «الخاندرو گونزالو ایناریتو» جایزه بهترین بایگری مرد را از آن خود کرد.

بهترین فیلم های 2014 , بهترین موسیقی فیلم سال 2014 , بهترین فیلم های ترسناک 2014

جایزه بهترین کارگردانی جوایز هیات ملی بازبینی فیلم آمریکا در سال 2014 نیز به «کلینت ایستوود» برای ساخت فیلم «تک‌تیرانداز آمریکایی» رسید.

فیلم «خشن‌ترین سال» امسال نگاه‌های زیادی را مجذوب خود کرده است و امیدوار به درخشش در ادامه فصل جوایز سینمایی است، این در حالی است که چندی پیش انجمن منتقدین فیلم نیویورک فیلم «بچگی» ساخته «ریچارد لینکللیتر» را به عنوان بهترین فیلم سال معرفی کرد و «مرد پرنده ای» ساخته جدید «ایناریتو» در جوایز فیلم مستقل «گوتم» این عنوان را از آن خود کرد.

همچنین قسمت دوم انیمیشن «چگونه اژدهایتان را تربیت کنید» به عنوان بهترین ساخته انیمیشن از سوی هیات ملی بازبینی فیلم آمریکا شناخته شد.

هیات ملی بازبینی فیلم که به اختصار (NBR)» نام دارد در سال ۱۹۰۹، یعنی ۱۳ سال بعد از به وجود آمدن سینما، در نیویورک به وجود آمد. در سال ۱۹۳۰، «ان‌بی‌آر» اولین گروهی بود که برای انتخاب ۱۰ فیلم برتر انگلیسی زبان سال و بهترین فیلم‌های خارجی به وجود آمد و هنوز هم اولین هیات نقد فیلم است که جوایزی را سالانه اهدا می‌کند.


ویدیو : بهترین فیلم سال 2014