بهترین فوتبالیست ایران 150 میلیون می‌ارزد! :   اخبار ورزشی - رییس سابق فدراسیون ...



بهترین فوتبالیست ایران , بهترین سایت شرط بندی فوتبال در ایران , بهترین اینترنت پرسرعت در ایران

 

اخبار ورزشی - رییس سابق فدراسیون فوتبال:
بهترین فوتبالیست ایران 150 میلیون می‌ارزد!

رییس سابق فدراسیون فوتبال با انتقاد از ارقام پرداختی به بازیکنان می‌گوید قراردادها امسال نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

محمد دادکان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ماندن کی‌روش به شرط نظارت بر کار او را راهکاری مناسب برای فوتبال ایران می‌دانم. بارها و بارها در مصاحبه‌های مختلف چه قبل از جام جهانی و چه بعد از جام جهانی این را گفته‌ام که کی‌روش برای فوتبال ما مفید به فایده است، اما فردی هم که می‌خواهد کی‌روش را هدایت کند و مدیریت داشته باشد یک ابزار به شمار می‌رود که باید به مسائل واقف باشد.

وی افزود: اخباری که به گوش من می‌رسد حاکی از این ماجراست که کی‌روش خودرأی است و تمام امور را به تنهایی انجام می‌دهد.

دادکان خاطرنشان کرد: اگر جلوی این کارها گرفته شود و فدراسیون سهم خود در قرار داد با کی‌روش را تعریف کند، مشخص خواهد شد که وظایف کی‌روش چه خواهد بود و همچنین وظایف فدراسیون چیست.

پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: اگر در چارچوب قوانین فیفا و فدراسیون، بتوانند کی‌روش را در فوتبال حفظ کنند به اعتقاد من داشتن او به سود فوتبال ماست و تجربه‌های این مربی پرتغالی به درد فوتبال ما خواهد خورد.

قرارداد بازیکنان امسال 30 درصد بیشتر شده است!
رئیس سابق فدراسیون فوتبال در ادامه با اشاره به وضعیت باشگاه پرسپولیس و مدیریت حاکم بر این تیم گفت: برای من پرسپولیس، استقلال و سایر باشگاه‌ها هیچ تفاوتی ندارند. سال‌ها در پرسپولیس بازی کردم، اما زمانی که مسئولیت داشتم شاید حتی حساسیتم به استقلال بیشتر هم بود. نباید امروز در خصوص پرسپولیس از من پرسیده شود. بارها نظر خود در خصوص این مباحث را مطرح کرده‌ام.

دادکان درباره رقم قرارداد بازیکنان هم اعلام کرد: مدت‌ها پیش گفتم که حرف‌های وزیر ورزش و معاون پارلمانی‌اش سرگرمی است. چرا امروز کسی جزئیات قراردادها را در نمی‌آورد؟ همان موقع گفتم شک نکنید قراردادها پایین که نمی‌آید هیچ، بلکه بالاتر هم می‌رود.

بازیکن اسبق پرسپولیس اضافه کرد: با حرف‌های من مقابله کردند و گفتند جلوی افزایش رقم قراردادها را خواهیم گرفت. اما حداقل 30 درصد قراردادها امسال بیشتر شده است. دریافتی بازیکنان و مربیان بیشتر شده و وزارت ورزش روزی که گفت ما نمی‌گذاریم این اتفاق بیفتد امروز باید پاسخگو باشد.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال، خاطرنشان کرد: بارها گفته‌ام بهترین بازیکن فوتبال ایران 150 میلیون تومان می‌ارزد! متاسفانه اگر واقعیت قراردادها افشا شود رقم قراردادها خیلی بیشتر از گذشته خواهد بود. نباید این پول‌ها به این سادگی در اختیار باشگاه‌ها قرار بگیرد.

انتقال پاس به همدان اشتباه بود
وی درباره انتقال پاس به همدان هم گفت: از ابتدا مخالف انتقال پاس به همدان بودم. این تصمیم کار درستی نبود. پاس تیم ریشه‌داری است و باید بیشتر به فکر این تیم باشند.

دادکان یادآور شد: پاس، تیم سازنده‌ای بود که بازیکنان بزرگی به فوتبال مملکت معرفی کرد، اما امروز در لیگ یک حضور دارد و بالا و پایین می‌شود!

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در پایان اضافه کرد: برای همدان قشنگ نیست که پاس در چنین وضعیتی باشد. باید یک استان از داشته‌های خود استفاده کرده و تیم‌سازی کند. 

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو : بهترین فوتبالیست ایران 150 میلیون می‌ارزد!