بهترین فرصت سرمایه گذاری در سال 95 کدام است؟ : با فرا رسیدن سال نو، بسیاری ...


با فرا رسیدن سال نو، بسیاری از سازمان ها و افراد به شدت به دنبال برنامه ریزی سال جدیدشان خواهند بود. کجا بهترین نتیجه را در پی خواهد داشت؟ وب سایت دیجیاتو - پیام ادیب: با فرا رسیدن سال نو، بسیاری از سازمان ها و افراد به شدت به دنبال برنامه ریزی سال جدیدشان خواهند بود. کجا بهترین نتیجه را در پی خواهد داشت؟ کدام سرمایه گذاری ظرف ماه ها یا سال های پیش رو بیشترین سود را خواهد داشت؟

بر سر اینکه کدام سرمایه گذاری بهتر است بحث های داغی در خواهد گرفت. هر یک از اقوام و دوستان شما توصیه هایی در این زمینه به شما خواهند کرد که به نظر نمی توان از هیچ یک گذشت. بازار فلزات گرانبها، اوراق بهادار، سهام شرکت های مختلف، کمپین های بازاریابی، تحقیق و توسعه، همه و همه از جمله مواردی هستند که در چنین بحث هایی پیش کشیده می شوند؛ چه در سطح شخصی و چه در سطح سازمانی.

بهترین بیمه عمر و سرمایه گذاری کدام است , بهترین بانک برای سرمایه گذاری , بهترین راه سرمایه گذاری

اینجاست که با وجود انتخاب های متعدد سرمان گیج می رود و نمی دانیم گزینه ی درست کدام است. اما بیایید به سراغ یکی از بزرگ ترین سرمایه گذاران عصر حاضر برویم و ببینیم توصیه ی او در این زمینه چیست. وارن بافت در این زمینه می گوید: «بهترین کاری که می توانید انجام دهید سرمایه گذاری روی خودتان است. هیچ کس نمی تواند به آن مالیاتی ببندد یا آن را از شما بگیرد … اگر بتوانید به حداکثر استعداد خود دست پیدا کنید، دارایی بی نهایت ارزشمندی خواهید داشت که می تواند ده برابر سرمایه گذاری تان بازگشت داشته باشد».

قیمت سهام بالا و پایین خواهد داشت و قراردادها با احتمال فسخ مواجه هستند. اما سرمایه گذاری روی رشد و پیشرفت شخصی خودتان مطمئن ترین ریسکی است که می توانید انجام دهید. هزینه ی خرید یک کتاب، شرکت در یک دوره یا سمینار، استخدام یک مربی شخصی یا شرکت در یک کارگاه در مقابل بینش و دانشی که مواردی از این دست می توانند در شما به وجود بیاورند بسیار ناچیز است. توانایی شما در رسیدن به ایده های جدید، بستن قراردادی مهم، جذب سرمایه گذاری جدید، کسب ترفیع شغلی و یا کمک به جامعه مستقیماً در گرو توانایی یادگیری و رشد شما خواهد بود.

جالب اینجاست که اغلب افراد روی خودشان سرمایه گذاری نمی کنند. بر اساس پژوهش گروه جنکینز، ۴۲ درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه پس از به اتمام رساندن تحصیلات خود در دانشگاه، دیگر هیچگاه کتاب نمی خوانند. سال گذشته ۸۰ درصد خانواده هایی آمریکایی هیچ کتابی نخوانده اند، و مطالعه ی ۵۷ درصد کتاب های تازه منتشر شده در بازار آمریکا هیچ گاه به انتهای یک کتاب نمی رسد. ترجیح شما چه کتاب باشد، چه سخنرانی های TED، چه کارگاه های آموزشی و چه ویدیو های اینترنتی، سرمایه گذاری روی خودتان می تواند به سرعت بازگشت مورد انتظار شما را محقق سازد.

بهترین سرمایه گذاری , بهترین سرمایه گذاری در سال 95 , بهترین بیمه عمر و سرمایه گذاری

این مسئله در دنیای کسب و کار نیز صادق است. بر اساس پژوهش CEB در سال ۲۰۱۱، «شرکت هایی که روی توسعه ی رهبری سرمایه گذاری کرده اند، ظرف ۶۰ سال گذشته تا ۱۵ برابر نسبت به بقیه عملکرد بهتری داشته اند». کسب و کار ها منابع متعددی را روی فناوری، امکانات، و رضایت سرمایه گذاری می کنند. با این حال، بودجه ی مهم ترین سرمایه گذاری خود یعنی سرمایه گذاری روی ارتقای عملکرد تیمی را یا محدود، یا به کلی حذف می کنند. جالب اینجاست که شرکت هایی که توسعه ی رهبری را در اولویت قرار می دهند، افزایش چشمگیری هم در درآمد و هم در بهره وری تجربه خواهند کرد.

با نگاه به سال جدید، به فکر اختصاص مقداری از منابع خود (زمان، پول، انرژی) به توسعه ی شخصی و حرفه ای باشید. نحوه ی این کار در مقایسه با میزان تمرکز روی آن از اهمیت کمتری برخوردار است، بنابراین کاری را انتخاب کنید که فکر می کنید بیشترین نتیجه را از آن می گیرید. مطالعه کنید، بررسی کنید، نگاه کنید، یاد بگیرید، رشد کنید، تغییر کنید، خود را تطبیق دهید، نوآوری داشته باشید، و گسترش پیدا کنید. سرمایه گذاری روی خود و تیمتان عملکرد همه ی شما را به طرز چشمگیری ارتقا خواهد بخشید و کمک می کند سال ۹۵ به بهترین سال کاری تان تبدیل شود.


ویدیو : بهترین فرصت سرمایه گذاری در سال 95 کدام است؟