بهترین عینک های آفتابی مدل سال 92 : آرام‌آرام باید خودتان را برای نبرد با آفتاب ...


آرام‌آرام باید خودتان را برای نبرد با آفتاب آماده کنید؛ دستی به سر و روی عینک‌های آفتابی قدیمی‌تان بکشید یا به فکر انتخابی تازه باشید. اگر خیال خرید دارید یادتان باشد امسال عینک‌های کائوچویی با فریم‌هایی نسبتا بزرگ دوباره روی بورس آمده‌اند. بنابراین بر خلاف سال گذشته بازار دست کائوچوئویی‌هاست!



مجله ایده آل: آرام‌آرام باید خودتان را برای نبرد با آفتاب آماده کنید؛ دستی به سر و روی عینک‌های آفتابی قدیمی‌تان بکشید یا به فکر انتخابی تازه باشید. اگر با همان عینک‌های قدیمی کنار می‌آیید که چه بهتر اما اگر خیال خرید دارید یادتان باشد امسال عینک‌های کائوچویی با فریم‌هایی نسبتا بزرگ دوباره روی بورس آمده‌اند. بنابراین بر خلاف سال گذشته بازار دست کائوچوئویی‌هاست!

بنابراین امسال بهتر است با کائوچویی‌ها به جنگ با آفتاب بروید.

این صفحه شامل  پیشنهادهایی است كه به  شما اجازه می‌دهند در برابر آفتاب بایستید!

کلکسیون بهترین برندهای عینک آفتابی , بهترین برندهای عینک آفتابی , بهترین مارک عینک آفتابی زنونه

برای آقایان ورزشکار

آقایانی كه اهل ورزشند، می‌توانند روی این مدل عینك، از برند OKLEY  حساب كنند. شیشه محدب این عینك طوری طراحی شده كه صورت شما را كاملا پوشش می‌دهد و اجازه نمی‌دهد آفتاب از هیچ طرف به چشمان شما نفوذ كند. ضمن اینكه سنگینی آن هم روی بینی شما نمی‌افتد. شیشه پلاریزه، آنتی‌رفلكس و UV Protection از دیگر ویژگی‌های این عینك است.

حدود قیمت: 400 هزار تومان



بهترین عینک آفتابی جهان , عینک آفتابی , خرید عینک آفتابی

چرم کروکدیل!

اگر دنبال عینکی ظریف و فوق‌العاده سبک هستید، می‌توانید به این مدل فکر کنید. این عینک یکی دیگر از طراحی‌های Rberto Cavalli است. استفاده از کائوچوی Optyle در طراحی فریم این مدل باعث شده که بسیار سبک‌تر از چیزی باشد که انتظارش را دارید. اما اتفاق مهم‌تر در این عینک استفاده از چرم كروكودیل در طراحی دسته‌های آن است. شیشهUV Protection را هم می‌توانید به این فهرست اضافه کنید!

حدود قیمت: 600 هزار تومان



عینک آفتابی مردانه , عینک آفتابی زنانه , بهترین عینک واقعیت مجازی

بژ مات مدل روبر تو کاوالی

این عینک را به خانم‌هایی توصیه می‌کنیم که رنگ فریم عینک برای‌شان یک فاکتور مهم است. این مدل که از جدیدترین طراحی‌های  Roberto Cavalli است به دلیل رنگ متفاوتش، طرفداران خاصی هم دارد. رنگ فریم این عینک بژمات است، رنگی که شاید کمتر به آن برخورده باشید! شیشه  این مدل UV Protection است در نتیجه اجازه نمی‌دهد اشعه فرابنفش خورشید به چشمان شما آسیب برساند و بالاخره اینکه  کاملا تخت(FLAT) است.

حدود قیمت: 800 هزار تومان



خرید عینک آفتابی اصل , مدل عینک آفتابی دخترانه , عینک آفتابی طبی

ری‌بن نوجوانانه

این مدل یک طراحی ویژه از برند  RayBan است. ویژه نوجوانانی که دنبال طراحی‌های متفاوت هستند! شاید فریم این مدل حالا دیگر کمی قدیمی به نظر بیاید اما ابتکار Rayban در طراحی آن استفاده از حروف روی سطح کائوچویی عینک است. همین ویژگی باعث شده فریم کائوچویی این مدل متفاوت‌تر از همیشه باشد. شیشه این مدل علاوه بر اینکه  UV Protection خاصیت آنتی رفلکسی، پلاریزه هم دارد.

حدود قیمت: 400 هزار تومان



عینک آفتابی اصل از کجا بخرم , چگونگی انتخاب عینک آفتابی مناسب با حالت صورت , رنگ عینک آفتابی

سواروفسکی اما بدون نگین

این هم یک طراحی متفاوت از برند سوارفسکی. در این مدل بر خلاف دیگر مدل‌های سوارفسکی خبری از نگین‌های همیشگی نیست در عوض قوی آشنای این برند روی دسته‌های کائوچویی عینک با 3 نگین بسیار ظریف، جا خوش کرده است.  این ویژگی‌ها باعث شده این مدل، طراحی کاملا ساده و کلاسیک داشته باشد. با شیشه‌ای  پلاریزه و  UV Protection.

حدود قیمت:  600 هزار تومان



نکات مهم در خرید عینک آفتابی , راهنمای خرید عینک آفتابی , عینک آفتابی استاندارد

قدیمی اما ماندگار

این مدل كه از طراحی‌های 2012 بولگاری آن هم در تعداد محدود است به دلیل طراحی دسته‌اش یكی از پرطرفدارهاست. نگین‌های كار شده روی دسته این عینك نگین‌های دانه درشت سوارفسكی هستند. شیشهUV Protection این عینك هم كه  اجازه نمی‌دهد اشعه فرابنفش خورشید به چشمان شما آسیب برساند.



انواع عینک آفتابی مردانه , برندهای معروف عینک آفتابی , نکات خرید عینک آفتابی

به ظرافت فکر کنید

اگر ظرافت عینک برای شما مهم است، می‌توانید به این مدل هم فکر کنید. این عینک طراحی تازه از برند D&G است. فریم آن کائوچویی است و دسته آن هم ترکیبی ظریف از کائوچو و فلز. طراحی فریم آن هم به گونه‌ای است که بیشتر برای صورت‌های درشت مناسب است تا استخوانی و ظریف. شیشه  آن هم  UV Protection است بنابراین  اجازه نمی‌دهد اشعه فرابنفش خورشید به چشمان شما آسیب برساند.

حدود قیمت: 500 هزار تومان



عینک آفتابی کودکان , راهنمای عینک آفتابی کودکان , راهنمای خرید عینک آفتابی در تهران

فندی به روایت تابستان

یک پیشنهاد ویژه برای طرفداران رنگ سفید. این عینک از طراحی برند FENDY  است. فریم این مدل تمام کائوچویی، نسبتا ظریف و در نتیجه بسیار سبک است. شیشه آن هم در رده شیشه‌های بزرگ قرار می‌گیرد بنابراین علاوه بر خاصیتUV Protection  پوشش خوبی هم روی صورت ایجاد می‌کند.

حدود قیمت: 500 هزار تومان



رازهای مراقبت از عینك!

قرار دادن عینك در كنار اشیای نوك‌تیز، رها كردن در كیف یا جیب خود را فراموش كنید. عینك همیشه باید در جعبه مخصوص خودش باشد.

عینك‌تان را  فقط با دستمال مخصوص، آب و صابون مایع مخصوص تمیز كنید. (یادتان باشد دستمال‌كاغذی، لباس و روسری روی عدسی عینك شما را خط می‌اندازند و پاك‌كننده‌های متفرقه هم سطح آن را كدر می‌كنند.

همیشه عینك‌تان را با دو دست بردارید! قرار دادن آن زیر چانه یا بالای سر را هم فراموش كنید.

حتما شما هم شنیده‌اید!

پلاریزه، آنتی‌رفلكسی و... اصطلاحاتی هستند كه حتما هنگام خریدن عینك به گوش‌تان خورده، ما به شما می‌گوییم هر كدام از این واژه‌ها دقیقا به چه معناست:

پلاریزه: پوششی است كه نورهای آزار دهنده از سطوح براق را كاهش می‌دهد، باعث وضوح رنگ‌ها می‌شود و بالاخره اینكه مانع عبور پرتوهای فرابنفش ازسطح عدسی عینك شما می‌شود.

آنتی‌رفلكس: پوششی ضد بازتاب است  كه باعث كاهش بازتاب سطح عدسی و افزایش مقدار نور عبوری از آن می‌شود. این پوشش نورهای خیره كننده مانند نور چراغ خودرو را كاهش می‌دهد.

فتوكرومیك: این نوع عدسی بر اثر جذب طول موج UV تغییر رنگ می‌دهد و معمولا به افرادی كه چشمشان به نور حساس است توصیه می‌شود.

UV Protection: این پوشش اشعه فرابنفش خورشید را جذب كرده و مانع از رسیدن آن به چشم می‌شود.


ویدیو : بهترین عینک های آفتابی مدل سال 92