بهترین عطرهای بهاری و تابستانی : هیچ چیز مانند رایحه خوش یك عطر خوب از شما ...


هیچ چیز مانند رایحه خوش یك عطر خوب از شما خاطره به جا نمی‌گذارد؛ عطری كه نزدیكان‌تان را هم در آن سوی مرزها به یاد شما بیندازد، اما این ماندگار شدن رازهایی دارد كه درون شیشه‌های هزار شكل عطرهای معروف دنیا پنهان شده است.
مجله سیب سبز -  شقایق جعفری : هیچ چیز مانند رایحه خوش یك عطر خوب از شما خاطره به جا نمی‌گذارد؛ عطری كه نزدیكان‌تان را هم در آن سوی مرزها به یاد شما بیندازد، اما این ماندگار شدن رازهایی دارد كه درون شیشه‌های هزار شكل عطرهای معروف دنیا پنهان شده است؛ شیشه‌های تركیب شده از رایحه‌های بكر طبیعت ساخته دست بهترین عطاران دنیا. از آنجایی كه به اندازه آدم‌های دنیا عطر خوش در دنیا وجود دارد بهتر است یكی از آنها را با خوش‌سلیقگی تمام برای ماندگار شدن در یادها انتخاب كنید.

انتخابی پر زرق و برق

بهترین ترکیب رنگی برای یک اتاق نشیمن تابستانی , بهترین عطرهای زنانه , بهترین نوشیدنی تابستانی

رایحه برخی عطرها نشان از اوج هنر و خلاقیت سازنده آن است و انتخاب همان عطرها هم از طرف شما نهایت ذوق و سلیقه شما را می‌رساند. بالنسیاگا (Balenciaga L'Eau Rose) رز با رایحه بهترین گل‌ها كه باب طبع خانم‌های امروزی ساخته شده مناسب‌ترین عطر برای فصل بهار و تابستان است. پیش‌رایحه تمشك سیاه و تركیب آن با گل سوسن، رز و نعناع هندی آن را به عطری خاص برای روزهای طولانی و گرم تابستان مبدل كرده است. از بارزترین ویژگی‌های این عطر خوش رنگ و ظاهر، تركیب منحصر به فرد عطر سنتی گیاهان سرو كوهی، سدر و مشك است كه به‌عنوان رایجه پایانی به مشام می‌رسد و همگان را مسحور می‌كند. اگر از طرفداران عطرهای ملایم و كمی شیرین هستید و ماندگاری بالا برای شما اهمیت زیادی دارد این عطر را حتما امتحان كرده و به دیگران پیشنهاد كنید.

حدود قیمت: 318 هزار تومان 100 ml


عطر پرشور جوانی

بهترین ادکلن های تابستانی , بهترین هتل‌های ایران برای سفرهای تابستانی شما , بهترین پیشنهادات لباس مردانه تابستانی

خانم‌های جوان این نسل دیگر دنبال رایحه‌های مرسوم و تكراری سال‌های اخیر نیستند چراكه عطر‌های ملایم و بی‌روح برندهای معروف آنها را به وجد نمی‌آورد، اما این بار پیشنهادی هیجان‌انگیز برای دختر خانم‌هایی داریم كه به تازگی وارد دوران پرشور جوانی شده‌اند و تمایز از ویژگی‌های جدایی‌ناپذیر نسل آنهاست. عطر بلك اوپیوم (BLACK OPIUM) با طعمی بسیار شیرین و غلیظ از تركیب قهوه و وانیل روی پوست شما نشسته و بعد از چند ساعت رایحه‌ای شیرین و كاراملی پخش می‌كند، اما ویژگی شگفت‌آوری که در این عطر وجود دارد، رایحه تلخی است كه از عمق آن به مشام می‌رسد و آن را تا ساعت‌ها به همان تازگی ثانیه‌های اول در محیط ماندگار و متراكم می‌كند. اگر مدت‌هاست برای متفاوت بودن دنبال بهانه می‌گردید از همین جا شروع كنید.

حدود قیمت: 430 هزار تومان 90 ml


یادگاری شیرین و خوشبو

بهترین عطرهای مردانه , بهترین عطرهای زنانه برای زمستان , بهترین عطرهای مردانه و زنانه

حتما شما هم پیش از هر چیز محو طراحی زیبای این عطر شده‌اید و منتظرید از ویژگی‌های آن بیشتر بدانید. این عطر كه ورژن تازه‌ای از دیزی باعنوان دیزی دریم (Daisy Dream) از سری عطرهای معروف و محبوب مارك جاكوبز است به عنوان خنك‌ترین و مناسب‌ترین عطر تابستان معرفی شده است. تركیب رایحه میوه‌هایی مانند گلابی، گریپ فروت و توت سیاه برای سرآغاز و عصاره مشك، نارگیل و نت چوبی به عنوان سرانجام، خلاقانه‌ترین ایده برای ارائه رایحه‌ای بی‌نظیر با ماندگاری بالا در روزهای گرم تابستان است. طرفداران عطر خوش گل‌ها و میوه‌ها باید بدانند این عطر با ظرافت تمام توسط خالقانی بنام طراحی شده تا رایحه‌ای شیرین و ملایم تمام انتظارات شما را از یك یادگاری خوب و خوشبو برآورده كند.

حدود قیمت: 265 هزار تومان 100 ml


عطر ترنج و بهار نارنج

بهترین عطرهای دنیا , بهترین عطرهای سال 2016 , عطرهای تابستانی

عطرهای ملایم انتخاب مناسبی برای خانم‌های جوان هستند تا در ‌مهمانی‌ها و جمع‌های زنانه كاملا متمایز به نظر برسند. از طرفی بعد از مدت‌ها مصرف عطرهای ملایم، استفاده از رایحه‌های تلخ و تند تنوع خوبی به حساب می‌آید تا جایی كه ممكن است دوستانتان هم روی شما حساب دیگری باز كنند. اما اگر قرار است بعد از مدت‌ها سراغ عطری خوشبو و مسحوركننده بروید بهتر است عطر تا زه لالیك با عنوان (L' AMOUR LALIQUE) را انتخاب كنید. رایحه اولیه این عطر بهار نارنج، ترنج و گل رز و رایحه میانی آن از گل یاس، مریم و یاسمن است كه عطری ملایم، شیرین و كمی ترش را به مشام می‌رساند. با همه این توضیحات اگر هنوز سراغ خرید عطری تازه و هنری نرفته‌اید با یك بار امتحان کردن تا سال‌ها مشتری ثابت این رایحه پرطرفدار و ماندگار می‌شوید.

حدود قیمت: 170 هزار تومان 75  ml


رایحه دلنشین كاوالی

بهترین عطرهای سال 2016 مجموعه انتخاب های عطر , بهترین عطرهای 2015 به انتخاب انجمن عطر فرانسه , با آلویه ورا بهترین دوست تابستانی آشنا شوید

همه ما حداقل یك عطر و ادكلن داشته یا داریم كه به آن دلبسته‌‌ایم و تا مدت‌ها از همان عطر استفاده می‌كنیم، اما عطری كه مدت‌ها همراه ماست به نوعی امضا ما در برخورد با دیگران محسوب می‌شود. اما تا به حال فكر كرده‌اید دلیل این تكرار چیست و چرا تا به امروز جایگزینی برای آن انتخاب نكرده‌اید؟ حتما با خودتان می‌گویید دیگر هیچ رایحه‌ای به دل‌تان نمی‌نشیند سخت نگیرید چراكه تازه‌ترین عطر روبرتو كاوالی Roberto Cavalli با مجلل‌ترین رایحه در بازار است؛ عطری برگرفته از وانیل، آگار وود، لادن و سرو كه بوی خوش آن تا ساعت‌ها رد خوشی از شما بر جای می‌گذارد. این عطر كه مژده خوبی برای طرفداران عطرهای پر زرق و برق است بهترین هدیه برای عزیزترین افراد زندگی‌تان است.

حدود قیمت: 450 هزار تومان 75 ml


انتخاب برای خانم‌مهندس‌ها

بهترین عطرهای 2016 , بهترین عطرهای ترکیبی , نام بهترین عطرهای مردانه

برای شما هم اتفاق افتاده كه گاهی دنبال رد یك رایحه خوش ساعت‌ها گشته‌اید و آن را در هیچ عطرفروشی پیدا نكرده‌اید؛ رایحه‌ای كه تركیب شكل ظاهری و عطر داخل آن انتخابی هیجان‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. یكی از تازه‌ترین و خوش‌بوترین عطرهای لالیك باعنوان Amethyst Eclat Lalique كه در مقایسه با دیگر برندها قیمت مناسب‌تری دارد با تركیبی از رایحه خوش انگور سیاه، تمشك و گلابی آغاز شده و دقایقی بعد عطر خوشی از مگنولیا و گل رز را پراكنده می‌كند. این عطر كه رایحه‌ای شیرین و ملایم با ماندگاری حدود 12 ساعت دارد برای خانم‌های شاغل و دانشجو كه ساعت‌های طولانی خارج از منزل هستند انتخاب بسیار مناسبی است. طراحی زیبای شیشه این عطر خوشبو آن را به هدیه‌ای زیبا و دلچسب برای تقدیم كردن به بهترین دوستان‌تان تبدیل كرده است.

حدود قیمت: 150 هزار تومان 75  ml


هدیه‌ای برای رمانتیك‌ها

بهترین عطرهای 2015 , بهترین عطرهای سال 2015 , بهترین و ماندگار ترین عطرهای زنانه 2016

عطرها هم مثل دیگر تعلقات ما بعد از مدتی استفاده دلبستگی می‌آورند؛ تا جایی كه گاهی شیشه خالی از عطر را تا مدت‌ها برای خودمان نگه می‌داریم. ادكلن‌های معروف ایفوریا كه سال‌هاست در رنگ و بوی متفاوت به بازار عرضه شده، این بار سنگ‌تمام گذاشته و عطر EUPHORIA GOLD جدیدترین برند باربری با رایحه Oriental Floral را در سال 2014 در ظاهری زیبا ارائه داده است. این عطر به خانم‌های رمانتیكی پیشنهاد می‌شود كه برای آماده شدن سر قرار عاشقانه خود دنبال بهترین‌ها می‌گردند. تازه‌ترین عطر این مجموعه از رایحه میوه‌هایی مانند نارنگی، پرتقال، زردآلو و تركیبش با گل‌های یاسمن، رز و نارسیس است كه بوی دلنشین آن تا ساعت‌ها مشام شما را نوازش می‌دهد.

حدود قیمت: 285 هزار تومان 100  ml


ویدیو : بهترین عطرهای بهاری و تابستانی