بهترین راه پولدار شدن : به چه صورت پول خرج کنیم تا مخارج یک ماه تأمین شود : وقتی ...



بهترین شغل برای پولدار شدن , بهترین راه های پولدار شدن , بهترین راه پولدار شدن

به چه صورت پول خرج کنیم تا مخارج یک ماه تأمین شود :



وقتی حقوق ماهیانه تان را گرفتید آن را به چند قسمت تقسیم کنید . اول مواد خوراکی را که در یک ماه باید مصرف کنید تهیه کنید . البته در حد اعتدال ( گوشت ، برنج ، مرغ ، ماکارونی و... ) مقداری از پول ها را برای پیشامدهای غیر مترقبه کنار بگذارید . مانند میهمان ، بیماری و... در همان ابتدا پول قبض های آب و برق و گاز و تلفن را پرداخت کنید . وبقیه ی پول های باقیمانده را به روزهای ماه تقسیم کنید و همان مقدار تعیین شده برای هر روز را در دسترس قرار دهید . از اول صبح با این پول ، برای صبحانه ، ناهار و شام برنامه ریزی کنید . تا جایی که می توانید بیشتر از مقدار تعیین شده خرج نکنید . سعی کنید با اتوبوس رفت و آمد کنید و یا اگر با تاکسی رفت و آمد می کنید ، هر چه پول خرد از هر طریقی اضافه می آورید به هیچ عنوان خرج نکنید . بلکه داخل یک قلک بریزید در پایان سال تا حد نسبتاٌ زیادی مشکلتان را حل می کند .

از خرید لباس و کفش اضافی خودداری کنید مواظب وسایل خود باشید ، تا کمتر از بین بروند و مجبور به خرید مجدد نشوید .

اگر احیاناٌ می خواهید کادویی برای فامیل یا دوستان تهیه کنید به در آمد خود نگاه کنید ، نه به کادوهای دیگران ، اگر خیاطی وارد هستید هیچ وقت لباس آماده نخرید . زیرا با دوختن لباس هزینه ی آن تقریباٌ نصف می شود . برای خرید اجناس بیشتر به کیفیت توجه کنید ، تا کمیت . از زمان تولد فرزندتان سعی کنید یک حساب پس انداز برای او باز کنید و هر چند وقت یکبار در حد امکان پولی را برای او کنار بگذارید . با این کار هم به شما فشار نمی آید و هم اینکه در آینده بسیاری از مشکلات او را حل خواهد کرد بچه ها را طوری تربیت کنید ، که سطح توقع آن ها مطابق با درآمد خانواده باشد تا در آینده که بزرگتر می شوند ، دچار مشکل نشوند .

سعی کنید همیشه صرفه جو باشید ، در ضمن صرفه جویی را از همان سال های اولیه به فرزندتان بیاموزید .

اگر قادر به خرید وسیله ای برای خانه نیستید در ضمن ، احتیاج مبرم به آن وسیله دارید ، می توانید آن را به صورت اقساط تهیه کنید ، با این کار هم به شما فشار نمی آید و هم اینکه نیازتان را برآورده کرده اید . البته در نظر داشته باشید که چند خرید را با هم نداشته باشید ، که تعداد اقساط زیاد شود و به شما فشار بیاید بلکه می توانید اول وسایل ضروری را بخرید و بعد از پایان اقساط می توانید وسایل مورد نیاز بعدی را خریداری کنید .

سعی کنید در فصل تابستان میوه هایی را که ارزان هستند ، تهیه کنید و در فریزر نگهداری کنید ودر فصل زمستان از آن ها استفاده کنید .

سعی کنید ترشی ، مرب ، رب ، آبغوره ، آبلیمو را خودتان تهیه کنید تا مقرون به صرفه باشد .

سعی کنید در مصرف آب و برق و... صرفه جویی کنید تا مخارج کمتری را برای دادن قبض ها پرداخت کنید .

راه جلوگیری از ولخرجی :


اگر فرد ولخرجی هستید سعی کنید وقتی بازار می روید پول زیادی همراهتان نبرید . فقط برای خرید وسایل ضروری به مقداری که پول احتیاج دارند ، همراه خود ببرید با این کار از خرید وسایل اضافی خودداری می شود .

7 بهترین راه های پولدار شدن , بهترین و راحترین راه پولدار شدن , بهترین راه پولدار شدن در ایران


راهی برای خرید هدیه برای افراد خانواده :


اگر می خواهید به هر مناسبتی برای افراد خانواده هدیه تهیه کنید و برای خرید این هدیه مشکل مالی دارید ، سعی کنید از چند ماه قبل برنامه ریزی کنید و هر چند وقت یکبار پولی را برای آن هدیه کنار بگذارید . تا در زمان مقرر مشکل نداشته باشید .

بهترین روش پولدار شدن , بهترین سایت های پولدار شدن , 7 بهترین راه های پولدار شدن bazdeh

یک نکته در مورد پس انداز :


سعی کنید برای پس انداز ، طلا یا سکه تهیه کنید . زیرا اگر انسان پول جمع کند ، روز به روز ارزش پول کم می شود . اما ارزش طلا و سکه روز به روز بالا می رود ، به دلیل اینکه شما کم کم طلا می خرید و اگر روزی به آن احتیاج داشتید ، می توانید آن را یک جا بفروش برسانید و یک سرمایه مفید به دست بیاورید .


ویدیو : بهترین راه پولدار شدن