بهترین تصاویر ماهواره ای لندست در طول تاریخ : در طول 40 سال اخیر لندست طولانی ...


در طول 40 سال اخیر لندست طولانی ترین و بزرگ ترین پروژه عکسبرداری از کره زمین بوده و عکس های ماهواره ای بسیار جالب و متنوعی را ارائه کرده است.         پادشا: در طول 40 سال اخیر لندست طولانی ترین و بزرگ ترین پروژه عکسبرداری از کره زمین بوده و عکس های ماهواره ای بسیار جالب و متنوعی را ارائه کرده است. ماهواره های لندست مرتبا در اطراف کره زمین می چرخند و با استفاده از ابزارهای ویژه خود از سطح آن عکس می گیرند. عکس های لندست علاوه بر ارزش علمی که دارند، گاهی از زیبایی خیره کننده ای نیز برخوردار هستند.

در اینجا بعضی از بهترین عکس های ماهواره لندست را به شما معرفی می کنیم.

این عکس به تابلوی "شب پرستاره" ون گوگ شباهت دارد و مجموعه ای عظیم از فیتوپلانکتون های سبزرنگ را نشان می دهد که در اطراف جزیره ای در دریای بالتیک  شناورند. جمعیت فیلانکتون ها زمانی افزایش می یابد که جریان آب مواد غذایی را به سطح آب بیاورد.

زندگینامه بهترین بازیگران مشهور تاریخ سینمای جهان تصاویر , بهترین سریال های تاریخ جهان , بهترین فیلم های تاریخ سینما

تعداد بسیار زیادی دریاچه، چشمه و باتلاق در جنوب غربی آلاسکا وجود دارد که در این تصویر قابل مشاهده هستند.  رودخانه ها مانند رگ های بدن در سراسر منطقه جریان دارند.

بهترین فیلم های تاریخ سینمای ایران , تصاویر ماهواره ای زنده از ایران , بهترین سریال های تاریخ

در این تصویر شهرها، مزارع و چراگاه های اطراف رودخانه می سی سی پی دیده می شوند. دریاچه های بی شمار در ممفیس، تنسی و مرز بین آرکانزاس و می سی سی پی رودخانه تو در تو را احاطه کرده اند.

دانلود بهترین آهنگ های خارجی تاریخ , بهترین فیلمهای تاریخ سینمای ایرانی , بهترین انیمیشن های تاریخ سینما

رگه های زردی که به نظر می رسد از  داخل موزاییکی با رنگ های درهم آمیخته عبور کرده اند در واقع شن هایی هستند که از الجزایر تا موریتانی ادامه دارند.

بهترین کارگردان های تاریخ سینما , بهترین کشتی گیر تاریخ جهان , بهترین آهنگ های تاریخ ایران

این تصویر قسمت هایی از دریاچه کم عمق ایر در جنوب استرالیا نشان می دهد. در مواقعی که ظرفیت دریاچه تکمیل باشد، می توان آن را بزرگترین دریاچه استرالیا  دانست. با این همه در طول 150 سال اخیر، ظرفیت دریاچه ایر تنها 3 بار کامل شده است.

بهترین انیمیشن های تاریخ سینمای جهان , بهترین کمدی های تاریخ سینما , بهترین اهنگ های تاریخ جهان


ویدیو : بهترین تصاویر ماهواره ای لندست در طول تاریخ