بهترین تبلت‌ها برای کلاس درس + تصاویر :   اخبار تکنولوژی - بهترین تبلت‌ها برای ...



بهترین ویندوز برای تبلت , بهترین نرم افزار ویرایش تصاویر برای عکاسان , بهترین جای صندلی برای نشستن کلاس

 

اخبار تکنولوژی - بهترین تبلت‌ها برای کلاس درس + تصاویر

این روزها قسمت مهمی از سیستم آموزشی را تشکیل می‌دهند. اگر شما هم از افرادی هستید که علاقه دارید تا یکی از این دستگاه را برای یادگیری بهتر در اختیار داشته باشید، پیشنهاد م‌کنیم تا این گزارش را تا انتها دنبال کنید

 در اختیار داشتن یک تبلت یا لپتاپ می‌تواند به میزان بسیار زیادی به یادگیری فردی کمک کند. برای همین انتخاب یک وسیله مناسب برای استفاده در این زمینه بسیار مهم است. در سال‌های گذشته قبل از ورود تبلت ها به بازار افراد بسیاری از لپتاپ ها به عنوان وسیله ای قابل حمل استفاده می‌کردند، اما این روزها با ورود دستگاه های سبک و قابل حمل انتخاب یک دستگاه مناسب بسیار دشوار شده است.

مایکروسافت  Surface pro 3
تبلت Surface مایکروسافت را به می‌توان به راحتی یکی از بهترین تبلت های بازار دانست. این دستگاه که در واقع وسیله ای میان یک تبلت و لپتاپ است توانسته نظر افراد بسیاری را به خود جلب کند.

این دستگاه که بیشتر همانند یک لپتاپ است از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کند و به همین دلیل از سایر تبلت های بازار پرکاربرد تر است. این دستگاه به کیبورد مخصوصی نیز مجهز است که می‌تواند استفاده و تایپ با آن را بسیار راحت‌تر کند. تنها ایراد Surface Pro 3 قیمت بالای آن نسبت به سایر محصولات این فهرست است اما با این حال کاربرد آن نیز بسیار بیشتر است.

معرفی بهترین تبلت‌ها برای کودکان در سال 2016 , بهترین سواحل دنیا برای تفریح تصاویر , بهترین تبلت برای اتصال اینترنتی


سامسونگ  Galaxy Note 10.1
سامسونگ در سال‌های اخیر توانست خود را به یکی از جدی‌ترین تولید کنندگان تلفن‌های همراه و تبلت در بازارهای جهانی تبدیل کند. یکی از آخرین تبلت های این شرکت نیز وسیله ای است که با استفاده از سیستم عامل آندروید توانسته به یکی از بهترین دستگاه در بازار تبدیل شود. نکته ای که این دستگاه را نسبت به بسیاری از تبلت های دیگر بازار متمایز می‌کند قلم مخصوص آن است که می‌تواند نوشتن و یادداشت برداری را بسیار آسان‌تر کند.
 

بهترین تبلت , بهترین کشور برای مهاجرت , بهترین شامپو برای ریزش مو


آمازون Kindle Paperwhite
گاهی اوقات تبلت های پیشرفته و گران قیمت چندان لازم نیستند و شاید یک کتاب خوان برای نیازهای شما کافی باشد. در اینجا است که می‌توانید با خرید یک دستگاه ساده کیندل به راحتی کتاب‌های مورد علاقه خود را در یک دستگاه سبک و قابل حمل به همراه داشته باشید. این دستگاه قیمتی 120 دلاری دارد که باعث می‌شود نسبت به بسیاری از سایر تبلت ها اقتصادی‌تر باشد.

بهترین تبلت های پیشنهادی , بهترین تبلت های بازار , بهترین بانک برای سرمایه گذاری


سامسونگ Galaxy Tab S
اگر به دنبال دستگاهی هستید که بتوانید به راحتی در آن به تماشای فیلم و سریال بپردازید جدیدترین تبلت سامسونگ می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این دستگاه به صفحه نمایش AMOLED مجهز است که یکی از بهترین کیفیت‌های صفحه نمایش را ارایه می‌دهد. Tab S همانند بیشتر تبلت های روز بازار از آخرین نسخه سیستم عامل آند روید استفاده می‌کند.
 

بهترین تبلت سامسونگ , بهترین بازی ماشین برای کامپیوتر , بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع


آمازون Kindle Fire HDX
اگر دستگاهی می‌خواهید که همانند کتاب خوان آمازون باشد اما بتواند در زمینه های بیشتری عمل کند بهتر است این تبلت را خریداری کنید. این تبلت 7 اینچی که مدلی 8.9 اینچی نیز دارد می‌تواند به راحتی دستگاه خوبی برای مطالعه و تماشای فیلم باشد. این تبلت ساخت بسیار زیبایی دارد و قیمت 169 دلاری آن نیز بسیار مناسب است.

بهترین تبلت ویندوزی , بهترین شامپو برای شوره سر , بهترین شیر خشک برای وزن گیری


گوگل نکسوس 7
اگر به دنبال دستگاه ساده و در عین حال پرکاربردی هستید که بتوانید با آن کارهای روزانه خود همانند چک کردن ایمیل، گشت و گذار در اینترنت و یادداشت برداری‌های کوچک را انجام دهید، این دستگاه می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. نکسوس 7 با استفاده از آخرین نسخه سیستم عامل آندروید، بدون هیچ گونه تغیری در اصل آن، می‌تواند یکی از بهترین تجربه های کار کردن با آندروید را برای شما به همراه داشته باشد.

بهترین تبلیغات برای جذب مشتری , بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی , بهترین سایز عکس برای اینستاگرام


آیپد مینی اپل
با وجود تمامی تنوعی که در بازار تبلت ها وجود دارد، شرکت اپل با ایپد خود توانسته بخش عظیمی از بازار ا به دست آورد. دستگاه های این شرکت با استفاده از سیستم عامل IOS توانسته‌اند بسیاری از امکانات ضروری و لازم را برای استفاده راحت در اختیار کاربران قرار دهند.

اگر شما هم از طرفداران سیستم عامل اپل باشید مطمئناً از خرید این دستگاه پشیمان نخواهید شد.

 

بهترین dns برای ایران , بهترین نرم افزار ویرایش عکس برای کامپیوتر , بهترین شهر ایران برای مسافرت در تابستان

اخبار تکنولوژی - بازار خبر

 


ویدیو : بهترین تبلت‌ها برای کلاس درس + تصاویر