بهترین باشگاه ها در بهترین هتل های دنیا : هتل ها فقط برای استراحت و اقامت مهمانان ...


هتل ها فقط برای استراحت و اقامت مهمانان و مسافران نیستند. بیشتر آنها انواع فضاهای جداگانه از سالن های کنفرانس گرفته تا پذیرایی و باشگاه و استخر و ... دارند . ما در این مطلب، 10 تا از بهترین باشگاه های هتل های دنیا را انتخاب و معرفی کرده ایم.        پادشا: هتل ها فقط برای استراحت و اقامت مهمانان و مسافران نیستند. بیشتر آنها انواع فضاهای جداگانه از سالن های کنفرانس گرفته تا پذیرایی و باشگاه و استخر و ... دارند . ما در این مطلب، 10 تا از بهترین باشگاه های هتل های دنیا را انتخاب و معرفی کرده ایم.

Houstonian Hotel

بهترین باشگاه بدنسازی دنیا , بهترین ماشین دنیا , بهترین فیلم های دنیا

مرکز بدنسازی باشگاه هتل، اسپا و باشگاه هوستون بسیار بزرگ و مجهز است. مساحت این مرکز حدود 16260 متر مربع است و 300 دستگاه قلب و وزن از برندهای گران قیمت و بسیار باکیفیت همچون Cubex و Technogym دارد. از دیگر امکانات این باشگاه عظیم باید به زمین دو داخلی، زمین های وسیع بیرونی، زمین تنیس و مجموعه کامل استخر و سونا و ... اشاره کرد. بیشتر مهمانان این هتل انتظار دارند وارد یک زیرزمین کوچک با امکانات محدود بشوند و با ورود به باشگاه هتل بسیار شگفت زده می شوند.

Hotel Bellevue

بهترین سریال های دنیا , بهترین بابای دنیا , بهترین مستند های دنیا

این هتل در سیاتل قرار دارد و باشگاه آن بهترین امکانات بدنسازی و تناسب اندام را در خود جای داده است. این باشگاه چهار سالن ورزشی با امکانات بسیار زیاد، سالن پیلاتس، سه استخر، 10 زمین تنیس و زمین بسکتبال و دو دارد. در هر هفته 70 کلاس مختلف در باشگاه این هتل برگزار می شوند. یوگا نیز از دیگر ورزش های محبوب در این باشگاه است. این باشگاه حدود 18580 متر مربع مساحت دارد.

Jumeirah Beach

بهترین کارتون های دنیا , بهترین هتل های دنیا , بهترین نژاد اسب در دنیا

هتل جمیرا در دبی قرار دارد. این هتل بسیار زیبا و شیک، باشگاه بدنسازی و تناسب اندام بسیار بزرگ و مجهز نیز دارد که از ورزش در آنجا لذت می برید. این باشگاه همچنین اسپا، کلوب بدنسازی نوجوانان، سه زمین اسکوآش و 7 زمین تنیس دارد. این باشگاه استخر شنا 25 متر مربعی در فضای باز دارد.

Marina Bay Sands

بهترین گوشی های دنیا , بهترین مردم دنیا , بهترین باشگاه بدنسازی تهران

هتل مارینا سندز در سنگاپور نیز یکی از بهترین باشگاه ها را دارد. این هتل از شلوغی مرکز شهر دور است و در میان مسافران بیزینسی محبوبیت بسیاری دارد. باشگاه تناسب اندام این هتل در طبقه 55 قرار دارد و از آن بالا می توان چشم انداز زیبایی از سنگاپور را مشاهده کرد. این باشگاه انواع دستگاه های بدنسازی از کمپانی های مشهور و گران قیمت را در خود جمع کرده است. 

Four Seasons Park Lane

بهترین نظام آموزشی دنیا , بهترین همسر دنیا , بهترین همسر دنیا چه ویژگی هایی دارد؟

این هتل در لندن واقع شده است. باشگاه بدنسازی این هتل در طبقه دهم قرار دارد. این باشگاه بدنسازی انواع تردمیل، الیپتیکال، دوچرخه و دیگر دستگاه های بدنسازی را از انواع برندهای مشهور در خود جمع کرده است. بیشتر این دستگاه ها، داک آی‌پاد نیز دارد. از دیگر امکانات آن باید به توپ و تشک ورزش و ... رایگان اشاره کرد.

Siam

بهترین هکر دنیا , بهترین انیمیشن های دنیا , بهترین قهوه دنیا

هتل سیام در بانکوک در کشور تایلند قرار دارد و یکی از شیک ترین هتل های این شهر به شمار می رود. این هتل باشگاه بدنسازی و کیک‌بوکسینگ مجهزی نیز دارد که خود شهروندان بانکوکی نیز در آن عضو هستند و از امکاناتش بهره می گیرند. 

Four Seasons San Francisco

بهترین سایت های دنیا , لیست بهترین انیمیشن های دنیا , دانلود بهترین انیمیشن های دنیا

هتل چهار فصل سان‌فرانسیسکو نیز باشگاه بزرگ و بسیار مجهزی دارد و مهمانان و شهروندان می توانند از آن استفاده کنند. این باشگاه یک سالن بدنسازی 11800 مترمربعی دارد و انواع دستگاه ها با کیفیت و فعالیت های مختلف را می توان در آن تجربه کرد.

Tokyo Park Hyatt

بهترین فیلم دنیا , بهترین خمیر دندان دنیا , بهترین عکس های دنیا

باشگاه بدنسازی این هتل در طبقه 47ام قرار دارد و از آن بالا می توانید چشم انداز بسیار زیبایی از شهر توکیو را مشاهده کنید. در باشگاه این هتل انواع امکانات بسیار باکیفیت بدنسازی و ورزش های دیگر وجود دارند. شما می توانید مدیتیشن و آرامش روح را نیز در اینجا تجربه کنید. کلاس های متعددی نیز در این باشگاه برگزار می شوند.


ویدیو : بهترین باشگاه ها در بهترین هتل های دنیا