بهترین بازی پگاه آهنگرانی را ببینید : داستان این فیلم درباره دختری است که با ...


داستان این فیلم درباره دختری است که با کسی هم خانه می شود و همین هم خانه شدن او را وارد داستان ها و اتفاقاتی می کند که فیلم را پیش می برد. تماشا: از اواخر فصل بهار پروژه جدید پرویز شهبازی، کارگردانی که خیلی ها او را با «نفس عمیق» می شناسند، کلید خورد. این فیلم در بی خبری کار تولید و پیش تولید خود را ادامه داد تا جایی که هیچ کدام از عوامل فیلم با هیچ رسانه ای درباره این فیلم حاضر به صحبت نشدند و تنها به گفتن نام عوامل و طی مراحل تولید بسنده کردند اما پس از پیگیری های فراوان امیر سماواتی، تهیه کننده این فیلم، بالاخره از «سلام/ خداحافظ» گفت.

سماواتی که پیش از این در فیلم «نفس عمیق» هم با شهبازی همکاری کرده بود، درباره ویژگی پرویز شهبازی به ما می گوید: «او سینما را خیلی خوب می شناسد. با وسواس های خاص خودش به سینما به عنوان یک مقوله جدی نگاه می کند. تجربه فیلمسازی با ایشان برای من همیشه مثبت بوده است.»

فیلم با بازی پگاه آهنگرانی , پگاه آهنگرانی , بهترین بازی های اندروید

 از سماواتی پرسیدیم که آیا این فیلم از لحاظ کیفیتی در اندازه های فیلم تحسین شده «نفس عمیق» هست یا نه. سماواتی در این باره گفت: «سلام/ خداحافظ» در حد و اندازه های نفس عمیق است و به آن تنه می زند. این دو فیلم از لحاظ مضمونی خیلی با هم تفاوت داارند اما از این لحاظ که هر دو یک نوع «سینما» دارند و استانداردهای روز سینما را می شود در آنها پیدا کرد، به هم شبیه هستند.»

 سماواتی درباره بازیگران این فیلم توضیح داد: «پگاه آهنگرانی و احمد مهرانفر از بازیگران اصلی این فیلم هستند و بقیه از بازیگرانی هستند که حرفه ای نیستند و سابقه خاصی ندارند.»

او درباره دلیل انتخاب این نابازیگران می گوید: «جنس سینمایی که شهبازی در آن کار می کند، بر اساس واقعیت است و برای نقش ها به دنبال بازیگر نیست. به دنبال کسی است که عین نقش باشد و بتواند در آن نقش زندگی کند. آدم هایی که هنرپیشه نیستند، به جنس واقعی زندگی نزدیکترند. به همین خاطر است که در فیلم های دیگر هم برای برخی از نقش ها به نفع تاثیرگذاری روی مخاطب از بازیگر استفاده نکرده است.»

سماواتی درباره داستان این فیلم می گوید: «داستان این فیلم درباره دختری است که با کسی هم خانه می شود و همین هم خانه شدن او را وارد داستان ها و اتفاقاتی می کند که فیلم را پیش می برد.»

بنا به گفته تهیه کننده این کار، تمام لوکیشن ها در تهران است و فیلمبرداری در مناطقی مثل میدان توحید، فاطمی، بازار، دولت آباد و درکه صورت گرفته است. او همچنین اضافه می کند: «این فیلم نسبت به فیلم های قبلی شهبازی پیچیدگی خاصی دارد و درام ویژه ای در طول فیلم جریان دارد که مخاطب را تا پایان نگه می دارد. ما قصد داریم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این فیلم را به جشنواره برسانیم.»

سماواتی پیش بینی اش از این فیلم در جشنواره را اینگونه توضیح می دهد: «پگاه آهنگرانی در این فیلم یکی از بهترین بازی های عمر کاری خود را انجام داده است و همینطور احمد مهرانفر که بسیار واقعی و باورپذیر بازی کرده است.» پیش از این قرار بود محسن تنابنده هم در این فیلم به ایفای نقش بپردازد. شهبازی این فیلم را با تاخیر بعد از «عیار 14» ساخته است.


ویدیو : بهترین بازی پگاه آهنگرانی را ببینید